Problemer med Deposit NordicBet

#1| 1

Jeg har selv problemer med at lave indbetalinger på min NordicBet konto.

Andre der har samme problemer her i dag f.eks?

Jeg når selv til hvor jeg skal indtaste kodeord til nets og så kommer der en blank side.

04-05-2012 19:08 #2| 0

Jeg har foretaget indbetalinger til NordicBet idag uden problemer!

04-05-2012 19:23 #3| 0

Har haft samme problem. Lavede to indbetalinger i tirsdags, og de blev ikke krediteret på sportsbook før jeg hev fat i supporten. Næste dag kunne jeg se dem, men når jeg overfoerer til pokerdelen, kan man ikke se dem i klienten.

Nu er problemet sendt videre til micro gaming.

Men virkelig amatøragtigt at deres visa deposit failer. Er skuffet og trækker funds ud hurtigst muligt.

04-05-2012 20:41 #4| 0

Jeg kan kun komme ind i cashier, hvis jeg gør det som det første, når jeg er logget på - altså inden jeg spiller eller foretager mig noget andet.

Prøv om det hjælper?

04-05-2012 21:24 #5| 0

Har også indbetalt idag uden probs...

05-05-2012 17:50 #7| 0

nogen der har et telefon nummer på support?

05-05-2012 17:55 #8| 0

Jeg havde problemer med det for nogle måneder siden, efter jeg deposittede blev pengene trukket, men der viste sig ingenting på min NB konto. Jeg skulle derefter sende Screenshot af indbetalingen hvorefter jeg fik pengene på spillekontoen.

05-05-2012 18:09 #9| 0

@alle

Det har været oppe før i andre posts...
Hvis ens konto IKKE er i DKK, så går det galt under indbetaling med Visa/Mastercard.
Ring til deres fantastiske support, som ændrer din valuta indenfor 24 timer.

@Andy^2, uden at være provo, så jeg vil tro du kan finde deres tlf nummer på deres site? ;)

05-05-2012 18:12 #10| 0
ShadeStar skrev:
@alle

Det har været oppe før i andre posts...
Hvis ens konto IKKE er i DKK, så går det galt under indbetaling med Visa/Mastercard.
Ring til deres fantastiske support, som ændrer din valuta indenfor 24 timer.

@Andy^2, uden at være provo, så jeg vil tro du kan finde deres tlf nummer på deres site? ;)



Fair spørgsmål, men jeg synes jeg leder og leder på hjemmesiden, men ser intet. Men prøv du find det og prove me wrong :)
05-05-2012 18:16 #11| 0

De har en PN supporter: RasmusNordicBet

EDIT:
Support Office:
Phone #: 00356 2132 3638

Phone Support is open Monday-Friday 08:00-20:00 CET.

Redigeret af DonkeyJohn d. 05-05-2012 18:20
05-05-2012 18:29 #12| 0

Øverst oppe er der et dansk flag, hvor der står hjælp.
Prøv at klik der...

Sarkasme osv kan være anvendt, beklager på forhånd ;)

Redigeret af ShadeStar d. 05-05-2012 18:30
05-05-2012 18:30 #13| 0

Det gik ikke med Visa kort da jeg ville lave deposit. dette blev prøvet 2 gange uden det lykkes. Satte så ind på Moneybookers og der gik den ind med det samme.

Skrev så efterfølgende med deres support, en der hedder Tiia. Hvor jeg fik snakket med hende omkring mine mislykkedes indbetalinger. Der kunne hun så se der stadig stod 2 indbetalinger der ventede på at gå igennem, dette plejer dog at ske med det samme.

Hun tager så fat på deres "indbetalings-afdeling" på Mandag og de ser på det. Har bedt hende om at annullere begge indbetalinger og hvis de ikka kan annullere dem skal jeg have dem indbetalt gebyr frit.

Hvis dette ikke er muligt smider jeg den videre i system og gå direkte til spilmyndighederne.

Dette vil ske fordi jeg ser det som NordicBets problem da jeg ikke får nogen form for error fra NordicBets side af.

05-05-2012 18:34 #14| 0
Dbl_smack skrev:
Det gik ikke med Visa kort da jeg ville lave deposit. dette blev prøvet 2 gange uden det lykkes. Satte så ind på Moneybookers og der gik den ind med det samme.

Skrev så efterfølgende med deres support, en der hedder Tiia. Hvor jeg fik snakket med hende omkring mine mislykkedes indbetalinger. Der kunne hun så se der stadig stod 2 indbetalinger der ventede på at gå igennem, dette plejer dog at ske med det samme.

Hun tager så fat på deres "indbetalings-afdeling" på Mandag og de ser på det. Har bedt hende om at annullere begge indbetalinger og hvis de ikka kan annullere dem skal jeg have dem indbetalt gebyr frit.

Hvis dette ikke er muligt smider jeg den videre i system og gå direkte til spilmyndighederne.

Dette vil ske fordi jeg ser det som NordicBets problem da jeg ikke får nogen form for error fra NordicBets side af.


Som jeg også skrev i min post.
Man kan IKKE lave deposit med Visa/Mastercard, hvis ens konto har en anden valuta end DKK.
Er ens konto feks i Euro eller $$$, så vil der komme disse "afventende indbetalinger".

Ring/mail/livechat til supporten, så fikser de det, vildere er det ikke.
05-05-2012 18:52 #15| 0

hvor fucking svært kan det lige være at få styr på deposits fra Nordic Bets side. Sick fail altså. Når de ikke kan finde ud af deposits, hvad fanden kan de så finde ud af?!

05-05-2012 18:53 #16| 1

hvis de har haft det problem før, så fatter jeg intet af hvorfor de ikke har foreslået at løse det på den måde. At skifte valuta har slet ikke været på tale i min dialog med dem.

Magen til inkompetence hos support skal man lede længe efter.

05-05-2012 19:21 #17| 0

@requiem
Nu er det ikke NordicBet, der har lavet de regler omkring deposit med Visa/Mastercard, så reelt ikke dem der skal have styr på deposits men os.
De kan jo heller ikke bestemme hvilken valuta du vil have på din konto, eller hvordan du vil lave deposits.
Hvis du vil bruge Visa/MAstercard, så sørg for at have dansk valuta, så er der jo ingen problemer...

@Andy, er helt enig i, at de da på nuværende burde ha' fortalt dig problemet omkring valuta på din konto. Ikke godt nok...


Jeg havde præcis de samme "udfordringer" da jeg signede hos dem.
Havde 6 x 1000kr pending pga forkert valuta.
Efter lidt mail frem og tilbage var alt på plads. Tog vel 2-3 dage, that's it.

Jeg synes alt i alt at de er KLART den bedste bookie!!
Slår de andre med flere længder, både support, udvalg og ikke mindst den måde deres side er bygget op på.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar