TDC skiftede for nyligt mit modem og router til en enkelt box hvor begge del er i.
Ledningen til min stationære fungerer fint, og til min IBM T61 var der ingen problemer med at connecte trådløst via deres Thinkadvantage Access Connections.
Imidlertid har jeg problemer på min IBM T42'er. Har prøvet samme procedure med Thinkadvantage Access Connections, den fanger så signalet og jeg kan se at Skype går online. Men, ca 30 sek senere, så forsvinder signalet, og jeg kan ikke fange det igen, uden at lave hele opsætningen en gang til, og stadig virker det kun i ca 30 sek.
Nogen der har et bud på hvordan jeg løser ovenstående?
Jeg kører med original udgaverne af Thinkadvantage Access Connections, så den er ret gammel på T42'eren. Fungerede dog fint indtil TDC var her, og jeg har desværre problemer det at opdatere den til en nyere udgave, da computeren ikke vil køre .net frameworket, som den kræver herfor.
Problemer med forbindelse til trådløst internet
13-11-2009 20:33
#1|
0
15-11-2009 21:38
#3|
0
Jensen OP
Har lige checket om jeg kunne gøre det via Windows, og udenom IBM's applikation.
Kan komme på nettet med windows også, men igen er det kort tid, og 30 sek senere er jeg smidt af igen.
15-11-2009 22:05
#4|
0
Havde osse problemer med forbindelse til trådløst netværk for et stykke tid siden indtil der var en herinde fra der gav mig det glimrende råd at logge ind på routeren og prøve at ændre frekvensen på signalet. Der er normalt en 12-13 forskellige frekvenser og så er det bare at prøve sig frem.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!