Problemer med Neteller

#1| 0

Jeg er ved at blive godt og grundigt pissed på Neteller.

Åbnede en konto den 26 feb og fik afvide at jeg skulle sende en kopi af pas, kørekort og en regning. Det gjorde jeg så... gik på deres live chat den 3 marts for at høre hvad der skete og de havde ikke modtaget noget. Sendte oplysningerne igen til en ny mail adr de gav mig. Nu her den 16 marts er der stadig intet sket. De har sagt jeg skal sende oplysningerne for 3 gang og ringe til dem mandag hvilket jeg så har gjort. De var dog ikke så langsomme om at hæve pengene fra min konto, det skete få dage efter oprettelsen.

Hvorfor faen skal det tage så lang tid? Måske er der andre der oplever det samme eller er jeg bare uheldig?

Er der noget (hurtigere) alternativ til Neteller?

16-03-2007 16:52 #2| 0

De har ikke styr på en skid hos neteller..

Jeg er flyttet fra dem for godt 3 uger siden (og de holder stadig mine penge kidnappet!)

Moneybookers.com er jeg rykket til og det virker rigtigt godt imo

Der er dog nogle pokersider der ike tager imod Moneybookers.

17-03-2007 18:55 #3| 0

Ja det virker heller ikke som om de har.

Jeg er 100% på at min mail er sendt og kan modtages så hvis den er gået tabt er det dem der ikke har styr på tingene eller også er den en dårlig undskyldning.

Virkelig ringe.

19-03-2007 01:36 #4| 0

Er det kun nogle som bliver bedt om at sende kopi af pas og kørekort? Jeg har lige åbnet en konto og det virker da rimlig nemt synes jeg... Har ihvertfald ikke skulle sende noget ind...??

19-03-2007 09:59 #5| 0

Jeg er også blevet bedt om at sende alt muligt... så gad jeg ikke - så jeg droppede det ;-)

19-03-2007 10:50 #6| 0

Har aldrig haft nogle problemer med neteller altid super service har senest fået et nyt netellerkort, da det det jeg havde var slidt op :)

Fik et nyt i løbet af en uge...

19-03-2007 11:19 #7| 0

Jeg har kun fået super service indtil videre.

19-03-2007 11:40 #8| 0

Samme her - super service.

At de beder om legitimation er vel ok, og 100% på linie med alle andre banker jeg tidligere har brugt.

19-03-2007 18:00 #9| 0

Det fint nok de beder om legitimation, ved dog ikke lige hvorfor det ikke er alle der bliver bedt om det, men alle er jo interesseret i at sikkerheden er i top.

Det mere ventetiden og det at de smider ens mails væk der er skidt. Skal have fat i dem igen her omlidt og hører hvad de har tænkt sig at gøre. Jeg gider ihvertfald ikke vente mere så enten åbner de skidtet eller betaler mine penge retur.

19-03-2007 22:22 #10| 0

Ja så forsætter historien lidt endnu.

Fik afvide i fredags at jeg skulle kontakte dem mandag for at sikre mig min mail var nået frem hos dem.

Fik fat i dem mandag formiddag og fik afvide at jeg skule prøve senere idag fordi afdelingen der cetificerer folk ikke var åben endnu så de kunne desværre ikke se om min mail var dukket op.

Fik fat i dem igen mandag aften og blev blank afvist. De kunne ikke chekke for mig om min mail skulle være kommet frem, selvom jeg fik afvide at de ville gøre det både fredag og tidligere idag. Jeg fik besked på at vente svar fra dem snarest, det var det eneste de kunne gøre for mig. Og da jeg så foreslog at jeg ville have mine penge retur kunne jeg bare sende dem en mail hvis det var. Men hvor længe skal jeg så vente på det? 2 måneder?

Kan godt være jeg har fået et besværlig kunde stempel. Virkede sådan.

Giver måske adre nye neteller kunder lidt at tænke over.

20-03-2007 14:33 #11| 0

Du er desværre ikke den eneste....

De har nu været 3 uger om at verificere de oplysninger jeg har sendt til dem.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar