Problemer med Skrill --> ingen support. Support ønskes!

#1| 0

Hey guys

For at omgå transaktionsomkostninger har jeg oprettet en euro konto i min bank og registreret den på min Skrill account. Der sker så det, at når jeg udbetaler til denne konto returneres pengene til min Skrill account - den siger at min bankkonto ikke eksisterer. Efter at have oplevet dette et par gange skriver jeg til supporten som beder mig sende nogle std dokumenter. Dette gør jeg så men får ikke svar tilbage. Jeg skriver til dem flere gange over 14 dage og rykker for svar, men får intet.

Så jeg er lidt ude efter en direkte kontakt til Skrill der kan hjælpe mig. Enten en repræsentant der læser med her eller en person der vil dele en kontakt med mig.

God jul!

22-12-2014 15:40 #2| 0

PM

22-12-2014 15:51 #3| 0

Ring til dem? Plejer at virke.

22-12-2014 15:55 #4| 0

Jeg har også haft problemer for nylig med meget lange svartider hos Skrill. Sendte dem en mail med et par simple spørgsmål vedrørende udbetalinger. Der gik 3-4 uger før jeg fik svar på trods af jeg rykkede flere gange.

Redigeret af Saibot d. 22-12-2014 15:56
22-12-2014 16:33 #5| 0

Har fået min konto 'restricted for Security reasons' da jeg ville indbetale hos en Bookie, det er vist 2-3 uger siden, har sendt dem to mails, men har intet svar fået. Synes de stinker, og når jeg en gang forhåbentlig har fået ordnet det, så er jeg færdig med dem...

Redigeret af Spinner d. 22-12-2014 16:33
22-12-2014 17:42 #6| 0

Jeg synes de sejler lidt pt. Bestilte et nyt MasterCard som de glemte at sende til mig påtrods for jeg fik bekræftelse på at det var på vej, da jeg henvendte mig senere.

Som tidligere nævnt så ring til dem. Det plejer at kunne speede tingene op. Du bør have en VIP manager som kan hjælpe dig, men du vil sikkert skulle sende dine dokumenter ind igen. Jeg har oplavet stor forskel på svartider alt efter hvem man sender sin mail til.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar