Hej PN,
Der har efterhånden været en bunke vægttabsvæddemål herinde og der er sikkert mange der har en drøm om at 2013 bliver året hvor strandformen kommer eller blot at vægten reduceres.
Jeg har selv smidt ca. 35kg i 2012, men mangler stadig en 5-6kg og en del på fedtprocenten. For at holde motivationen i top tænker jeg et lille rask væddemål til at starte 2013 på. Det kommer til at foregå på følgende måde:
- Man sætter sig en individuel målsætning (som godkendes af mig)
- Ingen krav til før/efter billeder (modtages dog gerne for lir og motivation)
- Alle stoler på alle - vær nu bare ærlig hvis du ikke når i mål.
- Løber fra 01.01.13 til 01.05.13 begge dage inkl
- Pris: Min. 250,- som overføres til 8113-5104655. Overfør det der motivere dig til at holde ved. Gennemfører du, får du indskud + del af puljen tilbage.
- Målsætning sendes i PM til mig, så jeg har styr på det og jeg vil så holde OP opdateret med folks mål.
Der er fri tilmelding frem til 31/12-12
Facebook-Motivations-Gruppe
IN:
Bisgaard - Målsætning: Reducer fedt% fra 16 til 10% - Penge overført: 250
Majaline - Målsætning: -10kg + 3x motion pr. uge - Penge overført 250
Krabbefar - Målsætning: -10kg - Penge overført: 250
ZorroDK - Målsætning: Overholde kostplan + 4x træning per uge + Max én bytur månedligt - Penge overført: 250
Eskeman - Målsætning: Reducer fedt% fra 18,4 til 10,x% - Penge overført: 500
Rokamp90 - Målsætning: 51x CrossFit + vægt under 85kg - Penge overført: 250
Tuz - Målsætning: -16kg - Penge overført: 250
TOGO - Målsætning: -15kg - Penge overført 250
JJGOD - Målsætning: 99,9kg eller under - Penge overført: 250,-
peller - Målsætning: synlig sixpack + -8cm om livet - Penge overført: 250
wokmot - Målsætning: -21,5kg - Penge overført 250
Irgens1 - Målsætning: -8kg - Penge overført 250
MadsBiloe - Målsætning: 99,9kg eller under - Penge overført: 250
Henrik Christensen - Målsætning: -6kg - Penge overført: 250
Spasm0 - Målsætning: -10kg - Penge overført: 250
Caladin - Målsætning: -12kg - Penge overført: 250
DeLuck - Målsætning: 99,9kg eller under Penge overført: 500
Total kassebeholdning: 4.750,-
Propbet: Vægttab, sukkerfrihed e.l. 2013
Jeg er klar, selvom jeg har tabt i alle dem jeg har deltaget i hidtil.. Der er dog røget lidt af hver gang, så før eller siden kommer jeg vel ned hvor jeg er tilfreds.
Er 188 høj, vejer 102 - 103 kg. Har ingen anelse om hvad jeg bør ned på da det er over 20 år siden jeg sidst var på min idealvægt.
Hvad bør en relativt muskuløs mand på 40 år der er 188 høj ca veje ? Nogen der har et bud ?
Det er svært at sige. I følge regnestykker, så er din idealvægt omkring 76. Men er du bare lidt solidt bygget eller muskuløs som du siger, så stiger det jo i kg.
men mellem 80-90kg :)
Jeg er klar. Sidste væddemål jeg var med i, nåede jeg ikke at deltage i, da jeg ikke fik sendt startbillederne i tide.
Det gør ikke så meget for mig, hvordan væddemålet er skruet sammen, det vigtigste er at jeg får smidt nogle kilo.
Siger jeg samtidig med jeg smider en mini brazil i munden:-)
Hvis det opstilles, så man bare selv definerer sit mål (noterer det naturligvis ned), og man så ellers bare selv kommer med updates osv, så er jeg med... Det beror så en del på tillid, er jeg klar over, men det er fint nok for mig...
Hvis det er et vægttabsbet, så må jeg nok være ude, da jeg ikke helt har taget kiloene på igen fra sidste gang (selvom julen da sætter sine spor)...
I mit tilfælde har jeg fundet en træningsmakker og vil træne biceps mv... Jeg er ikke god til at komme i træningscenter, så mit mål må være at lægge den træningsplan og overholde den (samt kosten)...
Jeg følger med i tråden og ser, om der er noget, jeg kan hoppe med på :)
Jeg tænker at man kunne lave et motivations-bet. Man opsætter selv nogle mål, "gruppen" godkender målet (så man ikke bare skal tabe 0,5kg og derved få del i puljen), også er det egentligt frit om man skal bygge masse, tabe sig, smide fedt%, komme i centeret 5 dage om ugen eller hvordan.
Det beror selvfølgelig på tillid, men nu snyder man vel kun sig selv ved at lyve. Tænker at der smides start og slutbilleder og skrives updates i ny og næ.
Der smides penge i en fælles pulje og deles ligeligt ud til dem der når deres mål?
Jeg er med på den type bet... Personligt skal jeg i træningscenter X gange om ugen (får lagt program snarest)... Overholde en kostplan bestående af ris/kylling (you know the drill)... Og afholde mig fra byture (overvejer om der skal være plads til én om måneden bare for at have noget afvekslende)...
Jeg får naturligvis skrevet det helt præcist ned inden bet-start...
Så pretty standard bulking... Hvilket jeg aldrig har prøvet før... Så lidt ekstra motivation skader ikke...
Jeg er med på de fleste beløb... Da det kun er for ens egen skyld, og vi vel gerne vil have så mange i gang som muligt, foreslår jeg max 500 kr...
Jeg er nok klar!
Prøver lige at lokke fedtklumpen ET_foldhome med
ZorroDk skrev:
Jeg er med på den type bet... Personligt skal jeg i træningscenter X gange om ugen (får lagt program snarest)... Overholde en kostplan bestående af ris/kylling (you know the drill)... Og afholde mig fra byture (overvejer om der skal være plads til én om måneden bare for at have noget afvekslende)...
Jeg får naturligvis skrevet det helt præcist ned inden bet-start...
Så pretty standard bulking... Hvilket jeg aldrig har prøvet før... Så lidt ekstra motivation skader ikke...
Jeg er med på de fleste beløb... Da det kun er for ens egen skyld, og vi vel gerne vil have så mange i gang som muligt, foreslår jeg max 500 kr...
Cool. Tænker også maks 500,- , men om det skal være 500,- eller 250,- synes jeg vi skal lade folk stemme om, når vi har en 'gruppe' der vil deltage.
Jeg laver lige update i OP med folk der er på og måske'er.
In ligemeget hvordan det bliver sat op..
Følger spændt og venter på at se hvordan det bliver sat op :)
Kunne godt være frisk.
Personligt ville mine mål nok være noget i retningen af xx træningspas om måneden samt smide yy kg og evt smide zz cm om mavsen.
Okay chubby var ikke klar. Jeg er dog stadig frisk
Rokamp90 skrev:
Kunne godt være frisk.
Personligt ville mine mål nok være noget i retningen af xx træningspas om måneden samt smide yy kg og evt smide zz cm om mavsen.
Jeg er mest til ideen om at sætte et individuelt mål, som godkendes og herefter en fælles pulje der udbetales d. 1/4 til dem der claimer de er i mål :)
KeysorSoze skrev:
Okay chubby var ikke klar. Jeg er dog stadig frisk
Fedt fedt - jeg smider dig på "IN" i OP :)
jeg er oz semi klar!! lytter lige med, hvordan den bliver skuret sammen!!
wokmot skrev:
jeg er oz semi klar!! lytter lige med, hvordan den bliver skuret sammen!!
Smukt :)
Jeg har ikke helt forstået konceptet, så jeg skal nok have det forklaret lidt nærmere, men jeg leder efter noget motivation til at smide 3-5 kg og vigtigst få fedtprocenten ned på 10% (18% i dag), så regn med mig.
Eskeman skrev:
Jeg har ikke helt forstået konceptet, så jeg skal nok have det forklaret lidt nærmere, men jeg leder efter noget motivation til at smide 3-5 kg og vigtigst få fedtprocenten ned på 10% (18% i dag), så regn med mig.
Konceptet bliver at du sætter et mål som ovenstående (alle har individuelle mål), du har så 4 måneder til at gennemføre. Gør du det får du del i den samlede pulje som deles ligeligt mellem dem der gennemføre :).
Jeg er frisk - men lægger altså ikke delle pics op nogen steder
Bridgeking skrev:
For min skyld behøver der ikke kropsbilleder - det kan også være billede af startvægt e.l. :)
Bisgaard skrev:Bridgeking skrev:
For min skyld behøver der ikke kropsbilleder - det kan også være billede af startvægt e.l. :)
ofc - men så er billerder også ligegyldige imo.
Det handler om tillid - og der er ingen der hopper med for pengene skulle jeg mene.
Det handler om motivation.
Ergo vil jeg også helst have beløbet lavest muligt - gerne bare en hund
Bridgeking skrev:Bisgaard skrev:Bridgeking skrev:
ofc - men så er billerder også ligegyldige imo.
Det handler om tillid - og der er ingen der hopper med for pengene skulle jeg mene.
Det handler om motivation.
Ergo vil jeg også helst have beløbet lavest muligt - gerne bare en hund
Det handler netop om motivation - korrekt. Tror dog en del vil mene at om det er 100,- eller 0,- er ligegyldigt hvor nogle måske vil føle en vis motivation for 500,-. Bare en tanke.
Men som sagt, lad os diskutere beløb når vi har et "line" up. Dog synes jeg bestemt det skal holdes mellem 100-500,-.
Bisgaard skrev:Rokamp90 skrev:
Kunne godt være frisk.
Jeg er mest til ideen om at sætte et individuelt mål, som godkendes og herefter en fælles pulje der udbetales d. 1/4 til dem der claimer de er i mål :)
Hvad er det jeg har rodet mig ud i her. Er for doven og udisciplineret.. Såååå...
Count me in!
Jeg er en lille tyk dame, der gerne vil være med..
Men ikke lige noget med offentlige billeder osv..
Fra 01.01.13 - 01.04.13 er der reelt kun 3 mdr, hvorfor et vægttab på max.10-12kg lyder realistisk for mig.
Beløbsmax for mig er ca. 250-300 kr...
Bisgaard - ellers lav 2 hold.
high og low rollers :)
Hvis det er 4 måneder, så er det 1.maj, som tuznelda siger, ja...
Om det er 100 kr, 250 eller 500 er ikke så vigtigt for mig... En hund er måske ikke nok til at gøre en reel forskel motivationsmæssigt for mig, men jeg er da helt klart med alligevel :)
Jeg har efterhånden taget nogle kg på igen efter et gammelt bet, så jeg vil meget gerne være med. Er klar på whatever buy in
Er klar på noget afholdensheds / x antal træning om ugen bet :) count me in
Jeg er helt sikkert på også. Jeg skal dog lige bruge en PM, når det hele er på plads - ellers overser jeg det simpelthen. :)
Jeg vil gerne have lov, at smide 500, da jeg ellers er bange for, at motivationen i bettet vil være helt væk.
Så er OP opdateret med deltagere.
Mit forslag er som følger:
Individuelt målsætning (godkendes af mig)
Ingen krav til før/efter billeder (modtages dog gerne for lir og motivation)
Alle stoler på alle - vær nu bare ærlig hvis du ikke når i mål.
Løber fra 01.01.13 til 01.05.13 begge dage inkl
Pris 250,- som overføres til undertegnet (ikke pga problemer med troværdighed, men for at lette udbetalings-tiden)
Mål sendes i PM til mig, så jeg har styr på det
Der er fri tilmelding frem til 31/12-12 og jeg laver selvfølgelig en ny tråd med update på alle deltagere og deres mål.
Hvordan lyder det? :)
EDIT:
Dato ændret til 01/05
Fint for mig... Jeg er IN
Så håber jeg, at jeg kan nå at fange min træningsmakker, så vi kan have programmet klar senest 31/12, men mon ikke :D
EDIT:
Men er bettet lavet om til kun 3 måneder??
Nogen bestemt grund til at det er til 1/4? Hvornår tager du til Australien?
Personligt vil jeg gerne en lidt længere periode. En måned eller to mere ville bestemt ikke gøre noget for mig. Er stadig in selvom det "kun" er til 1/4.
ZorroDk skrev:
Fint for mig... Jeg er IN
Så håber jeg, at jeg kan nå at fange min træningsmakker, så vi kan have programmet klar senest 31/12, men mon ikke :D
EDIT:
Men er bettet lavet om til kun 3 måneder??
For min skyld kan vi sagtens sige 1/5 i stedet :)
Rokamp90 skrev:
Nogen bestemt grund til at det er til 1/4? Hvornår tager du til Australien?
Personligt vil jeg gerne en lidt længere periode. En måned eller to mere ville bestemt ikke gøre noget for mig. Er stadig in selvom det "kun" er til 1/4.
Er folk mere på 1/5? Det er også fint for mig :).
Tager til Australien 15 Juli først, såfremt det lykkes at få nok sponsorer med på ideen - det er lidt tight pt.
Håber du finder dine sponsorer! :-) Kunne være super lir at følge projektet.
DR må sgu da kunne sende en slat penge hvis de får lov til at lave en dokumentar eller andet om det? :D Men nok derail af denne tråd.
Jeg vil hellere 1/5.
Evt opret 2 posts og lad folk upvote om de helst vil 1/4 eller 1/5?
bare et løst forslag, så kunne vi lave et lukket gruppe på FB, kun med et billed hva vi vejer!!
Vi er på 01/05 then :).
Resten må gerne skrive IN - så laver jeg ny tråd når folk har bekræftet.
Jeg er også klar. Skal smide en del kg, så det bliver det mit mål kommer til at omhandle.
$ shipped: tekst TOGO
TOGO
Jeg er med. jeg har tabt 23 kg de sidste par år, men vil gerne have smidt de sidste cm om maven, så jeg kan få sixpacken frem. Så målet for mig må være cm om maven.
Jeg er også klar!
Har tilmeldt mig Lillebælt Halvmarathon start maj, så bettet passer perfekt. Er på cirka 110kg lige pt. Målet er under 100kg inden, så 99,9kg er målet. Bekræfter selvfølgelig præcis vægt status!
Er i øvrigt 185cm høj, i piv ringe form, bevæger mig godt mod fedme. Målet for Lillebælt er under 2 timer, hvilket umiddelbart lige nu virker tæt på umuligt for mig...!
Er klar på 250-500kr. Og update her eller på FB er fint for mig.
JJGOD skrev:
Jeg er også klar!
Har tilmeldt mig Lillebælt Halvmarathon start maj, så bettet passer perfekt. Er på cirka 100kg lige pt. Målet er under 100kg inden, så 99,9kg er målet. Bekræfter selvfølgelig præcis vægt status!
Er i øvrigt 185cm høj, i piv ringe form, bevæger mig godt mod fedme. Målet for Lillebælt er under 2 timer, hvilket umiddelbart lige nu virker tæt på umuligt for mig...!
Er klar på 250-500kr. Og update her eller på FB er fint for mig.
Dvs. du skal simpelthen nå at tabe 100 gram på 4 måneder ? Sick challenge :)
Smukt. Pt. er vi 17 stk der er på med en samlet puljeværdi på 4.250,-.
For ikke at spamme forumet med nye tråde, så laver jeg hermed et edit af OP, så betingelser fremgår heraf.
I må meget gerne sende en PM med jeres målsætning for bettet samt overføre de 250,- til følgende konto:
8113-5104655.
Flere har efterspurgt om de må overføre mere for at holde egen motivation højere. Jeg tænker at mindste prisen hedder 250,- og man kan overføre det man mener gør at man holder motivationen. Gennemfører man bettet får man eget indskud tilbage + deler puljeoverskudet ligeligt med andre.
Hvordan lyder det? På den måde kan vi holde alle i samme liga? (dog tænker jeg er min. er 250,- så der også kommer til at være noget at 'spille om')
Målet hedder 68kg.. Jeg vejer vel 76kg nu.
Er på arbejde hele dagen idag, så shipper dolls i morgen.
Irgens1 skrev:
Målet hedder 68kg.. Jeg vejer vel 76kg nu.
Er på arbejde hele dagen idag, så shipper dolls i morgen.
-8kg then, noteret :)
Jeg shipper 500kr når jeg kommer hjem.
Mål: at få en six pack. Kan selvsagt ikke sige hvor mange kg der skal til i tab, da jeg også styrketræner. Vil skyde på 8-10kg
KeysorSoze skrev:
Jeg shipper 500kr når jeg kommer hjem.
Mål: at få en six pack. Kan selvsagt ikke sige hvor mange kg der skal til i tab, da jeg også styrketræner. Vil skyde på 8-10kg
Jamen 6-pack er vel også et mål - så smider du bare et billede ved bet-end ;).
Jeg har sat 250,- til overførelse d. 02.01.13.
Min målsætning er at tabe 4 kg. Pr måned .. så minus 12 eller 16kg alt efter om vi slutter 01.04.13 eller 01.05.13.
Har dd overført 250,-
Mål:
1: Træne CrossFit 51 gange(= 3 om ugen (17 uger * 3))
2: Vægt på <90 kg (ved ikke hvor mange kg jeg kommer til at tabe med en træningsform som CrossFit, da det jo også opbygger en del muskler. Vejer pt 95 og er 186 høj).
Begge mål skal obv. være opfyldt 1/5 før jeg kan/vil gøre krav på en del af puljen.
Så er pengene overført.
Mit mål er at tabe 10 kg.
Fra 87,7 til 77,7
MÅL:
ALTI få 7 timers søvn (dog ikke muligt ved job, da jeg sover på jobbet dog kun 5-6 t)
Ikke spise noget som helst slik af en art. Nødder og anden sundt er ok.
ikke drik sodavand - Dog 1 druktur pr. månede er ok. (uden at spise usunde ting)
Træne 4 gange ugen efter 5/3/1 .. Hvis jeg får lyst kan jeg springe til et normalt 2-split
Kondi 3-4 gange ugen.
Tage et par kilo på (måler vægt omkring d. 3 jan)
Ja det går sådan set fint med at holde de 95% af tiden men hvorfor ik stile efter 100% i år :)
Kan først overføre d. 3 - håber det er ok!
UTGwithURmom skrev:
IN
MÅL:
ALTI få 7 timers søvn (dog ikke muligt ved job, da jeg sover på jobbet dog kun 5-6 t)
Ikke spise noget som helst slik af en art. Nødder og anden sundt er ok.
ikke drik sodavand - Dog 1 druktur pr. månede er ok. (uden at spise usunde ting)
Træne 4 gange ugen efter 5/3/1 .. Hvis jeg får lyst kan jeg springe til et normalt 2-split
Kondi 3-4 gange ugen.
Tage et par kilo på (måler vægt omkring d. 3 jan)
Ja det går sådan set fint med at holde de 95% af tiden men hvorfor ik stile efter 100% i år :)
Kan først overføre d. 3 - håber det er ok!
Du lyder som en rookie omkring træning, så jeg vil bestemt ikke anbefale dig at køre wendlers 531..
Udarbejder lige lidt mål.
Hvor kan jeg få målt min fedt % ?
Tabe mig 10 kg i forhold til morgenvægten 3/1
Motion mindst 3 gange ugentligt i snit.
Bruge kantinen på arbejde så tæt på 0 gange som muligt.. Træt af at bruge så mange penge på at fylde usundt i hovedet.
Sender penge og startvægt 1/3 hvis det er ok ?
Det er obv. ok hvis man overfører de første dage af januar - men lad os sætte en deadline der hedder at pengene skal stå hos mig senest d. 6/1-13 for at man er 'IN'.
Har opdateret OP med de målsætning jeg har modtaget/kunne læse mig til. Skriv hvis jeg har overset eller misforstået noget :)
Pt. 20 mand der har meldt sig under fanerne - det giver en pulje på min. 5k at 'spille om'.
Kom endelig flere til - det giver god motivation at have så mange andre i ryggen til at motivere :)!
Definer rookie mrkjær? :) Anyway har kørt det 4 måneder nu og kan lide at køre det. Og som sagt så er det jo vigtigt at være glad for det program man kører. Har et par ekstra supportøvelser på press og bryst dagene...
Er super glad for programmet og føler jeg har mere overskud til sprints / svømning ved siden af så kan ikke så hvorfor jeg ikke skulle køre det?
Best regards
Mål:
At falde 4%point i fedt procent udfra måling start januar
+
Træne minimum 3 gange om ugen
Overvejer lige at være med :)
Jeg er 180cm og +/-100kg
Har powerrack, håndvægte, 200kg skiver, curl/vægtstænger osv.
Hvis jeg nu siger jeg vil træne ...4/5*ugentligt? (cykling 10km dagligt 5*ugen) hvad vil være realistisk vægttab? da jeg jo også opbygger muskler.
rojh83 skrev:
Jeg er 180cm og +/-100kg
Hvis jeg nu siger jeg vil træne ...4/5*ugentligt? (cykling 10km dagligt 5*ugen) hvad vil være realistisk vægttab? da jeg jo også opbygger muskler.
Man kan ikke tabe fedt og opbygge muskler samtidig, da det er to modstridende processer (katabolsk / anabolsk tilstand) der er dog undtagelser som hvis man eksempelvis anvender krudt eller man er nybegynder.
Jep i know :) Men taber nok lidt og opbygger samtidig. Jeg købte det...men ikke har brugt det...så er ny :) -Har skam fulgt med på BB.dk og herinde :)
Har også proteinpulver osv...Meeen står også bare og hygger sig:)
-Men 15 kg ville det være helt skudt ved siden af? (Gider næsten ikke længere ned end 85kg)
Jones skrev:
Mål:
At falde 4%point i fedt procent udfra måling start januar
+
Træne minimum 3 gange om ugen
Cool - det er noteret i OP. Skriv når du har shippet $.
rojh83 skrev:
Jeg er 180cm og +/-100kg
15kg burde bestemt være muligt på 4 måneder - så kom frisk! :)
@Bisgaard
Jeg giver lige svar senere idag..
-Skal lige have tænkt lidt over mine mål osv.
Men 99% på jeg er IN.
UTGwithURmom skrev:
Definer rookie mrkjær? :) Anyway har kørt det 4 måneder nu og kan lide at køre det. Og som sagt så er det jo vigtigt at være glad for det program man kører. Har et par ekstra supportøvelser på press og bryst dagene...
Er super glad for programmet og føler jeg har mere overskud til sprints / svømning ved siden af så kan ikke så hvorfor jeg ikke skulle køre det?
Best regards
Det har intet at gøre med om at være glad for det. Frekvensen er simpelthen al, al for lav. Du vil simpelthen ikke få de resultater du vil med andre styrkeprogrammer. Det er bare et godt råd til dig. Prøv at undersøg det lidt. Jeg har læst mig frem til at vi snakker 2-3 års erfaring før det er optimalt. Jeg ville anbefale noget 5x5 starting strenght.
Notér mig for:
Overholde kostplan + 4x træning per uge + Max én bytur månedligt (Så ligner det UTGwithURmom's målsætning)
Uddybende målsætning:
- 4x træning ugentligt (satser på 5, men min makker er ikke hjemme, så programmet er ikke klart endnu, og det er bedre at justere op end ned)
- Overholde indholdet i kostplanen, som er ris/kylling/grønt mv - kan uploade indholdet, hvis nødvendigt (Der gives plads til ét cheat meal om ugen - ikke en cheat dag, men et cheat meal)
- Max én bytur månedligt (Igen tilstræbes 0, men det er for ikke at køre helt sur i det i svære perioder)
Kostplanen er lidt flyvsk, så det er op til min egen diskretion at afgøre, om jeg har brudt den, men jeg er ret hård ved mig selv på det punkt, så det ser jeg ikke som et problem.
Spasm0 skrev:
IN!
Mål: smid 10 kg.
i dag 95 kg, højde 1.80.
er inde for 250 kr.
Super fedt - det er noteret! :)
ZorroDk skrev:
Notér mig for:
Overholde kostplan + 4x træning per uge + Max én bytur månedligt (Så ligner det UTGwithURmom's målsætning)
Uddybende målsætning:
- 4x træning ugentligt (satser på 5, men min makker er ikke hjemme, så programmet er ikke klart endnu, og det er bedre at justere op end ned)
- Overholde indholdet i kostplanen, som er ris/kylling/grønt mv - kan uploade indholdet, hvis nødvendigt (Der gives plads til ét cheat meal om ugen - ikke en cheat dag, men et cheat meal)
- Max én bytur månedligt (Igen tilstræbes 0, men det er for ikke at køre helt sur i det i svære perioder)
Kostplanen er lidt flyvsk, så det er op til min egen diskretion at afgøre, om jeg har brudt den, men jeg er ret hård ved mig selv på det punkt, så det ser jeg ikke som et problem.
Lyder som en fed plan - godkendt og opdateret.
Alle, husk at der også er lavet en facebook gruppe, hvor folk kan smide billeder, video, updates o.l. (så vi ikke igennem spammer PN, nu vi er så mange der er med).
Facebook gruppe
Så har jeg også slugt min stolthed og smidt et par billeder op... Hvor svært det end måtte være for folk, så opfordrer jeg alligevel til, at de gør det...
Når det undervejs er hårdt, så kan man tage et billede og sammenligne med startbilledet, og så får man en følelse af, at det går fremad, og et til tider kæmpe boost i motivationen... Det har jeg selv oplevet i tidligere bets...
Godt nytår til alle! - Personligt vil jeg nyde dagen (og især maden) så meget som muligt. Sidste mulighed for at spise, som man vil... Jeg tror næsten, at jeg vil gå på McDonald's her i eftermiddag... Bare lige for at sige farvel :D
Det her er en kærkommen livsstilsændring for mig!
Status 111,5kg!
Mål 99,9kg
Højden er 185cm så alt alt for meget på sidebenene!!!
@JJGOD
Var det ikke dig, der trænede til Berlin Maraton i 2011?
Jeg skylder dig faktisk en tak... Det var dit indlæg i sin tid, der fik mig til at starte min løbetræning (som så også begyndte 1/1 2011)... Jeg huggede dit program og ændrede det meget lidt, så det passede bedre til mig - jeg forstår ikke alt det der fancy noget, så lavede det om til antal km og så bare almindeligt løb hele tiden (der var ellers lortevejr den januar)... Men antallet af træningsture og hårdhedsændring osv forsøgte jeg at fastholde... Og det lykkedes 90+% af træningen...
Målet var et halvmaraton i juli... Det nåede jeg ikke, da jeg endte med at holde en smule sommerferie, men i september gennemførte jeg mit første halvmaraton... Og året efter (i år) gennemførte jeg Berlin Maraton...
Det er ikke sikkert, at jeg havde klaret det uden programmet og et skub i gang... Så tak for det :)
EDIT: Copy/pasted fra min hjemmeside - dateret søndag 9/1 2011:
Søndag 9/1 2011
Som lovet - endda lidt før tid - er et af mine projekter nu klar. Endda et af de helt store projekter...
Jeg har fået fastsat et løbeprogram. (Faktisk har jeg bare tyvstjålet det fra en på PokerNet, men det skal I ikke sige til nogen... :$ ).
Hans mål er Berlin marathon d 25 september. Det er nok liiige optimistisk nok for mig, men lad os bare benytte programmet og se, hvor langt vi når alligevel. Hvis jeg når frem til halvmarathon'et i juli er det mere end rigeligt en succes! :D
Hey Zorro,
Jo det var det, men jeg faldt som et såret dyr, der landede i en lagkage.. Det kan så ses nu!!:-) Har forvildet mig ud i dette bet, et bet med en kammerat samt tilmeldt lillebælt halvmarathon sammen med 35 kollegaer..
Nu skal det være...!
I øvrigt fedt at høre du fik noget ud af der..
Kan man nå det her på årets sidste dag.
Status 115,3kg
Mål 99,9kg ( 2 digit weight :) )
Overfører 500,-
1kg om ugen ikke sjovt, men burde værre muligt :)
Her er min video med måling af dunken.
Penge overført.
LETS GET IT ON !
Overfører vi 250 eller 500kr? Kan se der flyver lidt forskellige tal rundt? Sorry hvis jeg har misset den forklarende del..
JJGOD skrev:
Overfører vi 250 eller 500kr? Kan se der flyver lidt forskellige tal rundt? Sorry hvis jeg har misset den forklarende del..
Du overfører det der holder dig motiveret. Om det er 250, 500, 1000 eller 10.000 styrer du. Alle der gennemfører får indskud tilbage samt del i den samlede pulje :)
DeLuck skrev:
Kan man nå det her på årets sidste dag.
Status 115,3kg
Mål 99,9kg ( 2 digit weight :) )
Overfører 500,-
1kg om ugen ikke sjovt, men burde værre muligt :)
Helt perfekt. Har rettet OP til. God kamp!
Husk at melde jer med på FB også -url=https://www.facebook.com/groups/313620662070781]HER[/url] - så spammer vi ikke PN helt i smadder med updates og vi kan holde hinanden lidt i skat :).
Hvis der er nogle der skal nå at være med endnu, så skal jeg blot have modtaget pengene senest d. 6/1-2013.
Jeg havde læst det som man selv bestemte.
Ved godt jeg ikke er med i større del af pulje. Se det som dummebøde hvis jeg ikke tager mig sammen :)
Godt nytår :)
Jeg kan også godt nå at være med ikk?
Jeg vejer lige i morgen og sætter målet :-)
Godt nytår
Vh
Glenn
Www.ekstremtfed.dk
Ps. Bisgaard du havde skrevet på min blog ikk? Jeg har svaret dig. :-)
Nogen der vil bet 10.000 på jeg går fra 92 til 86 på 3 måneder? Evt odds, evt dit vægttab vs mit vægttab
edit: jeg er 194 cm og solid muskelmasse, så for at nå 86 skal jeg blive pænt cuttet, like 7-9% fedt
msm89dk skrev:
Nogen der vil bet 10.000 på jeg går fra 92 til 86 på 3 måneder? Evt odds, evt dit vægttab vs mit vægttab
edit: jeg er 194 cm og solid muskelmasse, så for at nå 86 skal jeg blive pænt cuttet, like 7-9% fedt
wow slap lige af.
Her kører vi med vores stol på hinanden 250 kr. og så vil du lige lave et væddemål på 10.000 kr. om du kan tabe nogle kilo.
Edit: Det er selvfølgelig helt fair at du spørger.
krabbefar skrev:msm89dk skrev:
wow slap lige af.
Her kører vi med vores stol på hinanden 250 kr. og så vil du lige lave et væddemål på 10.000 kr. om du kan tabe nogle kilo.
Hey dude, er ikk sikker på jeg forstår hvor du vil hen af? :)..
Jeg søger bare nogle der er friske på et lidt højere bet, og jeg har haft succes med dét i sådanne tråde tidligere. Ifht stol-på-hinanden, så er jeg frisk på at tage billeder af vægt med dags dato avis eller hvad vi ellers kan blive enige om er fair. Men havde egentlig håbet på at få et bet op at stå med en jeg kender eller semi-kender
Jeg fik det nok også bare formuleret lidt forkert.
Jeg synes bare det var lidt malplaceret, i vores hygge lad os tabe os væddemål til 250 kr.
msm89dk skrev:krabbefar skrev:msm89dk skrev:
wow slap lige af.
Hey dude, er ikk sikker på jeg forstår hvor du vil hen af? :)..
Jeg søger bare nogle der er friske på et lidt højere bet, og jeg har haft succes med dét i sådanne tråde tidligere. Ifht stol-på-hinanden, så er jeg frisk på at tage billeder af vægt med dags dato avis eller hvad vi ellers kan blive enige om er fair. Men havde egentlig håbet på at få et bet op at stå med en jeg kender eller semi-kender
Du skal selvfølgelig være velkommen til at se om du kan få action her - men måske målgruppen er lidt anderledes for 250/500 og for 10.000,- :).
Hvis der skulle sidde nogle derude som har besluttet sig for at "nu skal det være" - så kom frisk og deltag i vores lille event her. Vi kører løs på FB hvor man har mulighed for at smide billeder, updates o.l. (og der er ingen tvang om billeder, det er op til den enkelte). Jeg er sikker på at det lykkes for rigtig mange her i gruppen at komme i mål, når der vil stå alle disse mennesker bag og bakke op i de svære tider :).
Dem der allerede har tilsluttet sig - husk at skrive mål og overfører $ :)!
Så er der opdateret i OP med dem der er modtaget penge fra. Der er pt. 4.500,- på kontoen.
Vi tager stadig folk ind, så skal du have hjælp/motivation til at smide et par kilo, komme i fitnesscenteret eller andet - så kom frisk! :)
MOTIVATIONS LINK TIL JER ALLE.. LILLE DAME PÅ 20 somre der smider 22kg på 4 mnd.. 4 MÅNEDER.. DET ER INGEN TID.. CMON GUTTER.. GOGOGOGO!! ♥
https://www.facebook.com/pages/The-Zheriff-Tager-Styringen-22kg-lettere-til-nyt%C3%A5r/108257619324080
Så er OP opdateret med alle der har overført inden for tidsrammen. GL til alle - lad os komme i mål!
Husk gruppe på face, der er flere der har smidt billeder o.l. op - super god lir!
Så er det ved at være crunch time. 10 dage tilbage, hvordan er folk med i forhold til deres mål ?
Så er det i dag man skal i mål.
Spændende at se hvor mange der har haft succes, håber at de fleste er kommet i mål.
Jeg takker for god motivation, og et fedt sammenhold i facebook gruppen.