Jeg vil bare lige gøre opmærksom på følgende turnering i aften på Stars så ingen går glip af den.
En præmiepulje på $100.000 må siges at være en gave for 500 fpp.
Held og lykke til alle som er med:-)
PB.
PS $100.000 fpp freeroll
Den der vil spille skal nok skrive sig på nu. Bliver hurtigt fyldt op. Efter 2 min er der 1000 på.
20 dollars er vel også ok for de 500 point, i hvert i forhold til det man kan få for dem i deres shop...
Martin
ikke andet en 3300 deltagere, og jeg har nået de 500 fpp :D
held og lykke alle!
He he. Jeg var lidt hurtigt ude. Troede den ville blive fyldt. Men det er jo kun godt for os der er med, at den ikke blev fyldt op.
Kort fornøjelse for mig...to suck outs og jeg er ude.
Den ene hånd havde jeg to par. En chaser fanger flush på river. Derefter er jeg all in med TT mod A7. Et A på turn tager mig ud:(
Held og lykke til dem der stadig er med:)
PB.
baaah så er jeg også ude!
KK mod AK han rammer A på flop.
held og lykke jer andre.
taber med AA mod 66 all in preflop, han får flush...... ALt for sygt måde at ryge på...
Martin
Jeg har det sjovt. Efter pausen skal der tages store chancer. Stor stack eller ud. Det er min taktik.
God opvarmning til Million touren på party der starter om 1 time.
Det lyder fedt, gad got at være med, men min roll er ikke glad for så store buy ins... Må nøjes med 2,5k freeroll på Expekt, ikke noget der giver det store adralin rush :-)
Martin
dette er sku en dårlig joke. party slår til igen. Jeg spiller kun med i million turneringen på party fordi jeg kunne starte med ekstra chips. Men alle er startet med 1000. Latterligt. Jeg skulle have 1900. Rimelig stor forskel.
Efter en lille time bestemte de sig for at aflyse og starte igen klokken 6PM EST. Jeg går udfra vi starter med rigtige antal chips denne gang. Jeg havde kun T1000, så rigtig godt for mig. Krydser fingre for jeg starter med T1900. Men man ved aldrig med Party.