PokerNet Sheep Championship 2015 - Event 5
Deadline: svar skal være indsendt til gm senest lørdag d. 10. oktober kl. 10.00
Reveal: lørdag aften d. 10. oktober
- - - - -
Spillets form
Spillet går ud på så vidt muligt at give samme svar - som de fleste andre spillere - på hvert spørgsmål for at opnå den højeste score til sidst.
Eksempel:
1. Nævn en dansk sanger.
2. Nævn to grøntsager.
3. Nævn noget flydende sødt.
Så kan du for eksempel sende følgende entry i en pm til mig:
1. Reimar
2. Tomat og porre
3. Cola
- - - - -
Indsendelse af svar
Du skal sende mig en pm med svarliste på nedenstående 16 ”spørgsmål” i den rækkefølge, de står i.
Det er ikke sikkert, at gm får øje på og retter i din entry, hvis du har lavet en helt åbenlys fejl - så du har selv det fulde ansvar for at sende din entry i korrekt form!
Hvis du har brug for at ændre din entry, så skal du sende en helt ny svarliste, hvis den skal gælde, - samt skrive ”Ny entry” i emnefeltet.
Dead-line ændres ikke! Dead-line er en dødslinje, så svar der indsendes herefter er døde og deltager ikke.
- - - - -
Sær-regler for denne SHEEP
En gang i spillet kan du svare ”twist Holstt”. Hvis du gør dette, er dit svar det samme som mit.
En gang i spillet kan du svare ”twist family”. Hvis du gør dette, er dit svar det samme som det fælles svar min søn, datter og kone kunne blive enige om. Søn og datters alder svinger omkring 20 år.
Holstt og familie deltager i øvrigt ikke i denne sheep, og de har afgivet deres svar på nuværende tidspunkt.
- - - - -
I øvrigt
Svar grupperes kun, hvis gm mener, at svarene er fuldstændig synonyme, eller er grammatiske bøjninger af samme ord. Lydlige synonyme svar som f.eks. ”Susanne” og ”Suzanne” grupperes også sammen.
Svar som ”pas” og ”fisk” giver 0 point.
Har du spørgsmål omkring denne sheep, så send pm til gm med angivelsen ”SHEEP SP” i emnefeltet. Svaret vil så komme med blå skrift i denne tråd senest onsdag kl. 22.30, - herefter kan der ikke stilles spørgsmål. Får du intet svar, er det fordi gm ikke ønsker at svare, og så må du bare gøre det så godt, du kan.
- - - - -
Blandede bolsjer
1. Fornavn på lille professionel fodboldspiller
2. Fornavn på meget alvorlig dansk skuespiller
3. Spil med røde farver
4. Fræk forlystelse i Tivoli eller Sommerland
5. Møgkedeligt pålæg
6. Meget uhyggelig morgenmad
7. Klistret drik
8. Fornavn på skidesjov folketingspolitiker
9. Iskold 7 Eleven-vare (Svarord på to bogstaver = 0 point)
10. Fornavn på latterlig kendis
11. Blodig måned
12. Fornavn på megairriterende tegneseriefigur
13. Fornavn på dansk sangerinde der er lidt som en løve
14. Dansk film hvori man ser en kamel eller dromedar
15. Bilmærke - nævnt på denne side: https://da.wikipedia.org/wiki/Kategori:Bilm%C3%A6rker - der har en biltype, som minder lidt om en klodset flodhest
16. Fornavn på rig dansk mand der er lidt som en pingvin