PT stats ! nl 100

#1| 0

Hej ja kommentar tak jeg ved godt bb hour er lav brændte lidt sammen på de større borde ....

www.pixilive.com/viewi/20070930/stats.JPG

ja bare copy paste mine links gider ikk virke

01-10-2007 01:39 #2| 0

Du limper alt for mange hænder

01-10-2007 01:41 #3| 0

Du er for passiv preflop. VP$IP og PFR% skal gerne være væsentlig tættere på hinanden. Med den PFR%, skulle din VP$IP gerne ligge omkring 21-22. Desuden ser det ud som om du for tit går til bunds. Went to SD på 36% er meget højt.

01-10-2007 01:41 #4| 0
OP

Okay jeg er stadig lidt en noob til PT hvor ser du det og hvad skulle den gerne ned på ca ?

jeg er dog begyndt at raise en del mere

01-10-2007 02:32 #5| 0

Kun 7,5k hænder for denne måned, men hvordan ser det ud?

Spillet er NL100 Crypto.

img403.imageshack.us/img403/3745/ptstatsaftana85khendirfv6.jpg

01-10-2007 03:32 #6| 0

RoiDa, det ser rigtig godt ud. Selvom det er en lille sample size virker det som om du spiller ret løst, men formår at bluffe på de rigtige tidspunkter mod de rigtige mennesker.(svært at spille på den måde som du gør på det niveau)

won at showdown må gerne være højere, måske du er blevet fanget i et af dine mange bluffs?

Din fold to BB steal er også pænt lav, men det er jo et spørgsmål om spillestil..

Icehard, du coldcaller temmelig mange hænder, hvilket kan være udmærket, hvis man formår at udspille modstanderen. Din won when seen flop giver umiddelbart ikke udtryk for at du udspiller modstanderen så ofte. Desuden virker det som om du kommer lidt for ofte til Showdown.

Alt i alt, er det meget svært at sige noget om stats, da det kommer helt an på din spillestil. Det er vigtigere at tage de rigtige beslutninger mod de rigtige mennesker. F.eks vil det ikke gavne jer meget hvis jeg fortalte jer at det er bedst hvis ATS>35, og i så begynder at raise J2suited på knappen mod en spiller en spiller der har en Fold to bigblind steal på 35% og en went to showdown på 35+

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar