Villain 25/12/1,5 120 hænder. Ikke særlig aggro preflop, men en del mere post flop. Tror han har floatet nogle gange tidligere og virker generelt ikke særlig vild med at folde post flop. Har ikke set ham slowplaye noget, men heller ikke set ham vise store hænder ned i position. Har ikke set ham før i dag, men lige pludselig er han på 3 af mine borde. Han er svensker.
- Hero sitting in seat 1 with $1587.43
- Villain sitting in seat 2 with $688.75 [Dealer]
- Clavellito sitting in seat 3 with $861.95
- doyle_777 sitting in seat 6 with $981.11 [Sitting out]
Clavellito posted the small blind - $2.50
Hero posted the big blind - $5.00
** Dealing card to Hero: J♥, A♠
Villain called - $5.00
Clavellito called - $5.00
Hero bet - $30.00
Villain called - $30.00
Clavellito called - $30.00
** Dealing the flop: K♥, 7♠, J♠
Clavellito checked
Hero checked
Villain checked
** Dealing the turn: A♦
Clavellito checked
Hero bet - $56.00
Villain called - $56.00
Clavellito folded
** Dealing the river: 4♥
Hero bet - $144.00
Villain went all-in - $602.75 <---- 450 effektivt.
Jeg føler jeg bliver ned til at kalde pga floppet. Jeg har sjældent bedre end AJ her og folde den bedste hånd i min range gør mig utilpas. Han vil sandsynligvis også ofte bette QT/777. Desuden er jeg en station.
Puke NL500
Kan ikke rigtigt se ham have andet end QT eller bluff. Caller nok i forvirring, og så better jeg mere på turn.
Som hk
Yeah behøver sjældent mere end hardkAre og turn bet er selvfølgelig for lille.
Jeg better nogen gange floppet, nogen gange ikke. Vil sige det er 50/50.
Bare at spille 2 streets her er tit lidt lettere imo.
caller også her, hvis villain er aggresiv postflop så burde han vel formodentlig bette q,10 på floppet last to act..
jeg synes faktisk det ville være væsentlig nemmere og spille hånden hvis du better floppet.
jeg kalder nok på river, selvom jeg ikke rigtig er glad ved det.
hahila
Ja hånden bliver nemmere at spille, der er dog ikke meget value at hente på floppet i en 3 vejs.
over mit limit..
men, ville c/c river ikke være bedre, hvis vi alligevel ikke caller et all in?
eller er vb standard her?
Ja VB er standard her og nej c/c river er ikke bedre da vi bliver raiset meget meget sjældent.
Villain checker vel næppe 777 her med et drawheavy board? Fatter ikke lige PT-stats, men hvis han er aggro better han vel som sagt også Q10 last to act...
Tror også jeg ville ende op med et call....
@ HK, okey jeg ved du har en fobi mod alt der er nemmere. men når du mener der ikke er meget value at hente mener du så at vi ikke bliver kaldt af hænder vi slår , eller vi ikke får flere informationer der gør at vi kan spille resten af hånden bedre ?
vil du ikke uddybe
Problemet er stacksizes efter dit riverbet imo. Du ligger omkring de satans 1-2 odds... :D
Spiller den ligesom dig, men jeg varierer river bettet...
100 (ca. half pot -> med fold til skub) mod stramme der ikke gir nakke uden en handske...
200 (ca. pot -> med instabetalt skub) mod løse tyre
damster
K, det var åbenbart ikke så tæt som jeg troede. Jeg timede ned og callede. Han viste T♦8♦ for et misset double gutshot
Bet floppet alle dage 3 vejs, vælter med draws plus en konge skal igang med at malkes. Instacall som spillet, vi må stacke af til stregen hvis den er der.