Fandt Puma35 på et af bordene og så er der jo opgør i luften. :)
Puma35 har været 40/25/1.09 over 88 hænder
***** Hand History for Game 4321656998 *****
$400 NL Texas Hold''em - Saturday, May 20, 22:32:58 ET 2006
Table Table 95632 (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1:
Seat 3: puma35 ( $1410.94 )
Seat 5: Ludomaniac ( $1168.05 )
Seat 6:
Seat 4:
Seat 2:
upinout posts small blind [$2].
chinaman1023 posts big blind [$4].
** Dealing down cards **
Dealt to Ludomaniac T♣ A♦
pez_vela folds.
puma35 calls [$4].
funksoulbrah calls [$4].
Ludomaniac raises [$24].
upinout folds.
chinaman1023 folds.
puma35 calls [$20].
funksoulbrah folds.
** Dealing Flop ** 8♠ 9♣ A♠
puma35 checks.
Ludomaniac bets [$35].
puma35 calls [$35].
** Dealing Turn ** 5♠
puma35 checks.
Ludomaniac checks.
** Dealing River ** 4♦
puma35 bets [$75].
Ludo?
Puma35 Vs. Ludo (NL $400)
Fold. Af flere årsager:
Puma er en stabil nok NL spiller, til at undlade at limp-calle med J10s og the like. Dem åbner han selv med. Han kan dog vinde på at limp-calle en mindre suited connector eller et mindre pocket. Det er givetvis en arv fra hans FL tid, selvom det generelt ikke er en ret ønskværdig situation at placere sig selv i.
På floppet floater han ikke med 44-77 og the like, og 88-99 er højst usandsynlige, da han dels også ville åbne med dem, dels ville fastplaye dem mere på floppet.
Han er derfor på sandsynligvis på et draw af en slags, og sandsynligvis i sucker-enden af 89 - dvs. noget 67/5s7s eller lign. Da praktisk talt alle draws er sat ind i den ende, inklusiv spar-drawet, skal du folde hér. Han kan selvf. have taget et kort af med 87 eller lignende, men så er han dårligere, end jeg har regnet med ;-).
Endlig kan han teorestisk være limpet ind med et svagt A, men da du hér kun slår A- 6/7/3 og 2, tror jeg det er sjældent, du er god.
Desuden burde du få dig et bedre read på hans bet-størrelse. Som gammel FL spiller, har han IMO et par leaks i strømlining af hans betting pattern. That is - jeg tror ikke, han bluffer hér ;-)
- AB
Den er grim. Både flush og 67 rammer på turn. Ville Puma sløv-spille et set her?
På river har han vel enten et monster eller air. Kan ikke se ham value-bette en dårlige hånd.
Hvad limper han med i første position? Jeg lugter monster.
Puma har helt sikkert ikke et monster hér.
Hvad sker der forresten for passiviteten, makker?! 1.09??
CALL !
Hvor bliver der spillet?
@Asger_b
"Desuden burde du få dig et bedre read på hans bet-størrelse. Som gammel FL spiller, har han IMO et par leaks i strømlining af hans betting pattern."
Kan du uddybe? Jeg er ikke helt med...?
Jeg tror AB hentyder til, at mit primære game er Fixed limit, low/mid-stakes, og at jeg først for relativt nylig er begyndt at være en fisk i NL :-)
Ja, Puma... Den havde jeg luret, men det var interessant at høre, hvilke bets jeg skal holde udkig efter! ;)
Fisk, det er du i hvert fald! :D hehe...
Anyway...
Board: 8♠ 9♣ A♠ 5♠ 4♦
Jeg kan slet ikke se en hånd, jeg kan slå...
Så jeg kører musen hen til fold-knappen, tænker "what the hell, det er Puma" og trykker call i stedet...
Manden viser stolt 6d 5h op! :)
HMMMM - se så ringe spiller man vel ikke engang på NL 25
BUSTED - på PN, men jeg er nødt til at forsvare min skrøbelig stolthed:
1. Det er mega-sent om natten
2. Jeg er stiv efter en konfirmation.
3. Både Ludo og jeg har spillet en fornuftig session, Ludo noget mere solidt end jeg selv, der har nogle temmelig mærkelige stats og kørt nogle solide bluffs igennem.
4. Når man møder en fellow-PN er der både traditionelle EV-overvejelser, men ikke mindst ETV-overvejelser (ETV=expected TIS value)
Min plan med at floate rundt på floppet var egentlig at knalde til vaflerne på turn, og jeg husker ikke lige, hvorfor jeg afveg fra den plan.
Da Ludo checker turn er jeg sikker på, det er for pot-control, og jeg tænkte, at sådant et grimt "value-betagtigt lignende udstik" på river sikkert kunne få dig af en A-skodkicker, samt alle TT-JJ
Og så var det bare at flashe sine rags og råbe LOOOOL i chatten !!
Men nej......
Skidt skidt spillet af mig. Jeg stoppede så vidt jeg husker ca. 5-10 min. efter denne hånd, da jeg var fuldt klar over, at jeg var i gang med at sprøjte chips :-)
Nice call, Ludo ;-)