Hejsa
Startede med at spille ved Purple for ca. 2 måneder siden. Og det gik fint nok i starten, Men da deres nye software kom har der været et stort problem, som ikke er løst endnu her 3 uger efter det startede. Problemet opstår når jeg multitabler 8-10 borde, så på 1 af borderne kan jeg ikke se mine kort på hånden. Jeg kan vælge at checke folde og raise som normalt, men kan ikke se mine kort på hånden.
Kontaktede deres support for 3 uger siden, snart 4 angående problemet. Kom i kontakt med en af deres folk over msn. Han fik fotos og video jeg havde optaget af problemet og logfiles som han skulle bruge til microgamings tekniske afdeling. Han skrev til mig at jeg ville få svar inden dagen var slut. Det blev han ved med at sige 1 uges tid. Da der ikke skete det helt store kontaktede jeg dem igen, og kom i snak med en anden vip pokermanager. Hendes første svar var at min internetforbindelse ikke var god. Har ALDRIG haft problemer med min forbindelse, og spiller på starts og ft ude nogle problemer. Hun kom så med disse forklaring de næste par dage:
-Din internetforbindelse er dårlig (sagde de så det ikke var det der var problemet)
- Din computer er for gammel (passer ikke, er en af de nyeste, kun 2 måneder gammel)
- At jeg spillede med 2 skærme (indrømmede de så dagen efter at det var forkert)
- at min driver ikke var updateret( tjekkede den, og den er updateret med den nyeste driver)
Så fik jeg det endelig svar fra dem, og det var at jeg ikke kunne spille 8-10 borde, fordi så ville problemet opstå igen. Så jeg skulle ned og spille 6 borde. Var ikke meget for det, fordi så ville jeg falde ned på deres raking list hvor jeg var nummer 8. Men der sagde hun så at hun ville opdateret mig vær dag med min pos. på listen via email (fik ingen email) og hun ville ringe tilbage til mig inden for 3-4 dage, gjorder hun heller aldrig.
Andre problemer er at jeg kan joine waiting listen på et bord jeg er på. Og at nogle gange følger mine chips stack ikke med, hvis jeg vinder eller taber en hånd, står samme beløb på bordet.
Problemet er ikke løst endnu, men når jeg snakker med en fra deres support, får jeg en besked og at han/hun vil ringe mig op senest i aften, eller emaile mig. Men INTET sker. Har ikke helt overblik over hvor meget jeg har tabt på det, eller hvor mange gode hænder jeg har smidt. Føler lidt det er som at snakke til en dør, der sker intet!
Hvad fanden kan man gøre?
Purple Lounge Problemer
18-04-2008 12:54
#1|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!