Har desværre ikke den originale HH, da PO ligger på en anden pc. Villain er tidligere i denne session set lave nogle mærkelige ting og har en klar tendens til at overspille sine hænder. Vi sidder begge med lidt over et BI. Villain er endvidere set tyrecalle og overspille sine medium til høje par en hel del og har en tendens til at re-raise kraftigt hvis man "donkbetter" ind i ham.
Dealing Hole Cards to Hero (J ♦ Q ♠)
> dennis66 folded
> villain called for $0.30
> UK-JAY99 folded
> Hero bet for $0.90
> maisiesdad folded
> wilfredo sits down
> villain raised for $1.80
> Herocalled for $0.90
> Dealing the Flop(Q ♣ 4 ♦ Q ♦ ) (pot ca. $4)
> SuperSennels bet for $1.20
> FALIRAKI called for $1.20
> Dealing the turn(5 ♥ ) (pot ca. $6.4)
> SuperSennels bet for $5
> FALIRAKI called for $5
> Dealing the river(6 ♦ ) (pot ca. $16.4)
Hero?
Hvad kan vi på nuværende tidspunkt sætte villain på og hvad bør vi gøre på riveren? Kan godt være nogle synes situationen er helt banal, men med mit niveau og nuværende "form" kom jeg i tvivl :-(
QJ .15/.30 flopper trips
Husk at ændre dit nick gennem hele HH'en.
Raise ordentligt preflop, eller fold (Som jeg foretrækker). På floppet skal du bette ordentligt, 3-4$.
Stacksizes ville være rart til at gøre riverbeslutningen nemmere.
Raise ordentlig preflop, fold til clicket, du taber for meget og vinder for lidt i længden. På floppet skal der bettes ordentligt ud, under 1/3 pot er simpelthen for lidt. Kan ikke rigtig få hans linie til at give mening men umiddelbart ligner det et scared mellem pp eller et slowplayet højere pp/AQ. Eventuelt en AK i ruder. Dog vil en sane villain komme over toppen på floppet med alle disse så who knows.
Sorry for de manglende ting, har ikke postet ret mange gange før...Som jeg skriver i begyndelsen, better jeg rigtig lidt på floppet for at få ham til at raise, således at potten kan bygges op. Eftersom vi begge sidder med lidt over et BI vil jeg skyde på vi sidder med ca. 25 på riveren.