55 tilbage af de 180 startende. Avg omkring 5k. Har ikke noget read på villain, da jeg fornyligt er blevet flyttet til bordet. Men generelt er niveauet i de her turneringer meget lavt.
Seat 1: cash70 (3980 in chips)
Seat 2: armenka (2665 in chips)
Seat 3: VILLAIN (3130 in chips)
Seat 4: sky03 (6775 in chips)
Seat 5: schoppen5 (400 in chips) is sitting out
Seat 6: rounder89 (1175 in chips)
Seat 7: HERO (3420 in chips)
Seat 8: boobylight01 (2053 in chips)
Seat 9: xxxApachexx (8310 in chips)
rounder89: posts small blind 75
HERO: posts big blind 150
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [J♥ Q♥]
boobylight01: folds
xxxApachexx: folds
cash70: folds
armenka: folds
VILLAIN: raises 300 to 450
sky03: folds
schoppen5: folds
rounder89: folds
HERO: calls 300
*** FLOP *** [9♦ T♠ J♠]
HERO?
Og hvad synes I om preflop?
QJs i bb, $4 180-mand
Jeg er ikke vild med det, det er 1/7 del af din stack væk med en hånd der skal ramme for at forbedre sig.
Han har nok ikke rent luft når han åbner fra den position. Desuden er du oop nu og det er et svært flop at spille. Specielt nu du har ramt semi godt med et up and down straigt og top par medium kicker.
Jeg ved ikke hvad jeg vil gøre men jeg havde foldet preflop.
Fold QJ suited med 20bb+ i bb til et standard 3bb raise pf - no way jose! Tror bare check raiser den allin. Han ligger en masse hænder, han burde kalde med en del hænder som du slår og selvfølgelig dem der har dig slået, men der har du outs.
bet/call AI og CRAi er begge fine muligheder. Kommer an på modstanderen.
Vi kan ikee undgå at komme til bunds her hvis modstanderen vil spille pga stacksizes
Fold pre.. Og du kan ikke komme væk på floppet, da det jo er et godt board til din hånd, og især ikke for ca 20bb. Jeg tror personligt jeg ville leade for endten at samle potten op eller få på nakken også komme AI. Caller han har vi jo et easy push på turn.
Tak for svarene.
Når man ser på villains stack size, kan man måske argumentere for et fold, men jeg spiller for at vinde, og tager på det her tidspunkt gerne en semimarginal situation for at doble. Derfor var planen at se et flop, og samlede jeg noget træk op af en art, var det bare at checkraise all-in.
Som sagt, check på flop, men lidt uventet checker han bag.
Turn: 9♣
Hva' nu?