qq 200bbs, nl 2k

#1| 0

Seat 1: Daado ($4280 in chips)
Seat 2: SidselHB ($3387 in chips)
Seat 3: loosegoos ($3834 in chips)
Seat 4: pe43le64 ($2047.50 in chips)
Seat 5: redmundir ($1980 in chips)
Seat 6: jklaen ($5544 in chips)
redmundir: posts small blind $10
jklaen: posts big blind $20
----- HOLE CARDS -----
dealt to loosegoos Q Q
Daado: folds
SidselHB: folds
loosegoos: raises to $60
pe43le64: folds
redmundir: folds
jklaen: raises to $260
loosegoos: calls $200
----- FLOP ----- 3 T J
jklaen: bets $385

hvad er jeres linje på dette flob? villan er en ok tag, men han er konstant out of line over for mig. 3 better mig stort set hver gang jeg åbner i late, så hans range kan være ret bræd her. VI har spillet 1 hånd tideligere i denne session hvor jeg åbner utg, utg+1 caller han 3 better knappen, utg+1 folder. F 579 rainbow. Jeg CR ham ind, hvorefter han drysser.

Jeg har meget svært ved at se hvike hænder vi er godt inde imod som betaler et raise her. Jeg vil dog ik udlukke at han evt kan finde på at 4 bette all in som bluff, da han spilller ultra agrasivt i denne session. muligvis lidt tilted.

Mange tak

Edit: han cb alle flobs når han har 3 bettet, 2 barrolder ofte aswell

01-04-2008 14:34 #2| 0

Jeg ville calle, kommer der ikke J, ruder, A eller K ville jeg skubbe hans c-bet på turn

01-04-2008 15:22 #3| 0

av av og så lige mod ham, ja sådan opfører han sig sku også overfor mig.

Jeg har en note på ham, hvor jeg flere gange har set ham over-3-bette når han har høj PP, derfor vil det for mig være et let drys. Men uden den note, er det fanme et svært spot.

Float er for mig udelukket, da han i det her spot meget ofte vil skyde 2. barrel og han er tænkene spiller, han ved godt vi aldrig bare ville calle flop og turn, hvis vi har flushen, så man kan godt forvente et 3. barrel her.

Vil sku være meget i tvivl her og min linie vil nok afhænge af min 6. sans baseret pår flowet i spillet de seneste par orbits. Men kunne sku godt finde på at vælge en ret weak linie og drysse set i lyset af stacks. Han kan godt nok sidde med en ret bred range, men stadig er der en hel del hænder hvor vi enten er bagud eller kun marginalt foran (AA, KK, JJ, 1010, Any dimond, KQ osv.)

Alternativt skal du reraise til noget der ligner 1,1k, men heller ikke nogen super fed linie....

Ovenstående kan dog ændres af at dette er kommenteret ud fra det read han nok har på mig, hvilket er noget mere TAG end han formodentlig har på dig! (det gør så ikke beslutningen lettere.... he he)

01-04-2008 15:35 #5| 0

kan kun se call som en mulighed, hvis du har planer om at skubbe på et blank turn.

problemet i situationen, er lidt at hvis vi får pengene ind og han betaler, hvad er hans range så, AJx, AK med en - vi er ikke rigtig super godt inde mod noget, tror jeg vælger at drysse her, du har ikke betalt så meget endnu, så med mindre du har et gut feeling der siger betal - så folder jeg.

01-04-2008 15:35 #4| 0

jeg tror faktisk bare jeg drysser hånden her.. så har vi tabt minimalt, hvis du caller finder du ikke ud af hvor du står i potten, og der kan komme mange scarecards, og hvad gør vi på en blank turn når han skyder igen?

i mine øjne får vi kun action hvis vi er håbløst bagud, og i bedste tilfælde har han vel et flushdraw? så man skal nok beslutte her om den er 200 eller 12bb's værd..

01-04-2008 16:09 #6| 0

Call

01-04-2008 17:59 #7| 0

@Laur

"Jeg har en note på ham, hvor jeg flere gange har set ham over-3-bette når han har høj PP"
Kalder du det et over 3bet? Fra 60 til 260 oop?

"Float er for mig udelukket"
At calle med et overpar er altså ikke et float (i hvert fald ikke her - vi har jo relativt ofte den bedste hånd på floppet)

01-04-2008 18:16 #8| 0

Hved ikke om han stadig bruger Pokernet, men mod "jklaen" drysser jeg her. Selv om han måske har lukket lidt op i forhold til hans normale 3-bet pose, kan jeg ikke se ret mange hænder du er godt inde mod, men en del der crusher dig.

Mod ham folder jeg bare med det samme...

01-04-2008 18:19 #9| 0
OP

for at være lidt mere specifik omkring hans 3-betting range mod mig 3 better ham meget ofte SC ned til 56, + en masse 1 gabbers når jeg åbner i late. Han spiller meget agrasivt mod mig.

01-04-2008 18:20 #10| 0

Han er her stadig:)

01-04-2008 18:21 #11| 0

Er det ikke noget med at det kun er fiskene du repopper hvis du ved de betaler light når du rammer ?

01-04-2008 18:33 #12| 0

@Laur

Det er bare jklaens generelle 3-betting sizing. Han ændrede den ihvertfald ikke mod mig, men smed den bare højt op hver gang.

01-04-2008 19:56 #13| 0

@timothy
Ja normalt reraiser han til omkring 3-3½xoprindelig raise, altså til omkring 200. Og ja det har jeg også set ham gøre hvor vi var semi-dybe!! Stoler selvfølgelig ikke bare blindt på den, men i for mig et så marginalt spot, vil det være det der fik mig til endeligt at trykke på drys-knappen.

Enig der skulle stå call, har en dårlig vane med altid bare at calle det at floate.

@Turbofluen
Ok, har bare lagt mærke til det nogle gange, hvor han i den session ikke hejsede så meget på de øvrige 3-bets jeg så. Men vidste ikke han var PN´er, så uanset hvad så må jeg jo nok hellere revurderer den note, nu hvor han har set den :-)

02-04-2008 15:39 #14| 0

Call og se turn - udnyt din position.

Call>Fold>Raise>Shove

02-04-2008 16:29 #15| 0

Som Tina!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar