QQ 200NL - og villain er sur!

#1| 0

Jeg har for nogle hænder siden stjålet ca. 100 dollars fra villain. Han raisede 4-5x preflop og jeg kaldte med 56s. Floppet var 552.

Ellers kender jeg intet til ham.

Men på baggrund af den sidste spillede hånd, går jeg ud fra, at han er ret sur på mig, og er stærkt indstillet på at vinde pengene tilbage. Dette afspejler sig også i mit spil.

$200 NL Texas Hold''em - Thursday, June 15,

Seat 5 is the button

Total number of players : 10

Seat 1: XG_Man ( $200.40 )
Seat 2: lizbetsinfl ( $701.33 )
Seat 3: TwoWayCountr ( $219.85 )
Seat 5: Sympaattinen_Isa ( $209.05 )
Seat 8: mattchew18 ( $267.54 )
Seat 9: Pavel55 ( $249.90 )
Seat 10: GreyAggie ( $113.90 )
Seat 4: HERO ( $321.15 )
Seat 6: U_HateMoney ( $192 )
Seat 7: mikeywill ( $195.65 )

U_HateMoney posts small blind [$1].
mikeywill posts big blind [$2].

** Dealing down cards **

Dealt to HERO [ Qc Qd ]
mattchew18 folds.
Pavel55 folds.
GreyAggie calls [$2].
XG_Man folds.
TwoWayCountr folds.
HERO raises [$10]. <------- standard preflop raise
Sympaattinen_Isa calls [$10]. <-------- villain kalderer (sætter ham på middelpar)
U_HateMoney folds.
mikeywill folds.
GreyAggie folds.

** Dealing Flop ** [ 6h, 4d, 2h ]

HERO checks. <-------- spiller den normalt ikke sådan, men vil gerne ham til at byde for at raise.
Sympaattinen_Isa bets [$22]. <------ dette høje bud bekræfter mig i, at han sidder med pp og ikke har ramt sæt.
HERO raises [$54].
Sympaattinen_Isa calls [$32].

** Dealing Turn ** [ 6s ]

HERO bets [$92.05].
Sympaattinen_Isa is all-In [$145.05]
HERO calls [$53].

** Dealing River ** [ 7d ]

HERO shows [ Qc, Qd ] two pairs, queens and sixes.
Sympaattinen_Isa doesn''t show [ 5s, 5d ] two pairs, sixes and fives.

HERO wins $420.10 from the main pot with two pairs, queens and sixes.

Kan I lide det!? Eller!?

16-06-2006 03:24 #2| 0

den er okay, flopspillet kan være farligt med flush og straight træk derude, men han byder ud, og du får raiset. godt nok. resten er fint imo.

16-06-2006 06:01 #3| 0

Pathetic - bagklogskab er dog det værste ...

"Sympaattinen_Isa bets [$22]. <------ dette høje bud bekræfter mig i, at han sidder med pp og ikke har ramt sæt." ... LOL - damn du er skarp - det er jo klart at manden ikke kan ha andet.

Men det gik godt og tillykke med det.

16-06-2006 11:21 #4| 0

Elskerpiger er den nye Ita, handreading skillz 2 perfection.

Mickey

16-06-2006 12:49 #5| 0

hold nu lige igen.

han spiller hånden godt, og får stacked villain.

16-06-2006 13:02 #6| 0

En helt anden bemærkning til denne er.........

Pas på med at indregne, at en potentiel tilt-effekt kan være til stede i ret meget mere end 2-3 hænder efter et suck-out.

For nogle vil et suck-outs kunne føre til timers uafbrudt tilt, mens andre ryster oplevelsen af sig med det samme

18-06-2006 04:06 #7| 0

@Leslie

Mage til en arrogant person som dig skal man lede længe efter. Det er utroligt, at det stadigvæk gør ondt på dig, at jeg er oppe mod dig... :)

Nok om det. Ja, med hans potbet på floppet efter mit check var jeg ret overbevist om, at mit overpar var bedre end villains. Han kunne måske også have et draw af en eller anden art, men min hånd VAR bedst på floppet.

@Mickey

Jeg har bemærket, at der er mange personer som ikke bryder sig om dig... Gad vide hvorfor! Har du prøvet at stille dig selv det spørgsmål!?

@Hostrup

Tak

@Puma

Taget til efterretning. Tak for rådet!

18-06-2006 04:15 #8| 0

@ ElskerPiger

Hvem er det der ikke bryder sig om Mickey udover dig?

18-06-2006 04:21 #9| 0

@ManCini

Jeg kan ikke sætte navne på. Som jeg skriver har jeg bare bemærket i mange tråde, hvordan folk er blevet sure og ophidset over hans arrogante, hånlige og ukonstruktive indlæg.

Dette ses jo også tydeligt af hans indlæg herinde.

18-06-2006 04:39 #10| 0

@ ElskerPiger

Hvis ikke det er noget du ved noget om, så lad vær at skrive det. Jeg har da haft mine skænderier med Mickey, og ja der er da en vis arrogance over hans indlæg. Men kan du ikke klare det, så lad vær at kommenter det. Ja, folk bliver nogle gange mobset herinde, men jeg tvivler på, at det gør så meget at man decideret ikke bryder sig om personen, tvivler jeg på! Tror kun det er Ita der kunne prale af det!

Alt i alt, lad nu vær at lægge mere i det, ingen grund til vi flår skindet af hinanden over en ting. For en ting er sikkert, Mickey kommer til at kommentere din tilsvining, og jeg kan love dig du får tilbage af samme skuffe! Godnat herfra!

18-06-2006 04:43 #11| 0

@ManCini

Jeg ved jo netop noget om det. Som jeg skriver har JEG jo netop erfaret i de andre tråde, hvordan han er arrogant, hånlig og barnlig.

Skal jeg lade være med at kommentere det!? Burde han ikke lade være med at kommentere mine indlæg, hvis han ABSOLUT INTET konstruktivt har at sige!?

Godnat og sov godt :)

Hilsen
Mig

18-06-2006 04:55 #12| 0

Hvilken konstruktiv feedback er det du forventer på den her hånd?

Jeg er virkelig ved at være træt af de her BS hænder, som er begyndt at hærge PN. Hero krydser fingrene og smider stacken i midten. Når det så viser sig at han fangede en donkey i gang med at gøre det donkeys gør, så poster han den på PN, og så skal vi alle stemme i, hvor flot spillet det var.

Seriøst mand, post nogle hænder, hvor der er noget at sige.

18-06-2006 05:03 #13| 0

@Kripke

Ja, det er så synd for dig...

Find et andet indlæg som interesserer dig, hvis dette ikke gør. Det gør vi andre.

18-06-2006 05:11 #14| 0

Elskerpiger, lad være med at blive fornærmet over de kommentarer du får. Enhver idiot kan regne ud, at det her bliver den generelle respons.

Men, nu hvor jeg er i gang vil jeg da gerne skære det ud i pap for dig, så du kan fatte, hvorfor du får de kommentarer du gør.

------

"HERO raises [$10]. <------- standard preflop raise
Sympaattinen_Isa calls [$10]. <-------- villain kalderer (sætter ham på middelpar)"

Hvorfor sætter du ham på middle par? Hvorfor kan han ikke have AK, AQ, KQs, AJs, ATs 67s, 9Ts?

"HERO checks. <-------- spiller den normalt ikke sådan, men vil gerne ham til at byde for at raise."

Hvorfor vil du gerne check-raise her. Hvis du vil have stacken ind er stacks for dybe, og det eneste du opnår er, at en dårligere hånd får mulighed for at slippe væk.

"Sympaattinen_Isa bets [$22]. <------ dette høje bud bekræfter mig i, at han sidder med pp og ikke har ramt sæt.
HERO raises [$54]."

Hvordan kan det bekræfte det? Kan villain ikke have floppet to par, fastplay et set, have floppet et par med flush draw A4h f.eks. eller have en anden type af hånd, som du er bagud til? Måske bekræfter det dig i det, fordi du så inderligt gerne vil have at QQ stadig er god - det virker mere likely.

Og hvis det bekræfter dig i, at villain har et middle pp, hvorfor raiser du så? Skal du ligefrem sende brevduer til ham om, at han ikke er god?

Du har ingen grund overhovedet til at antage de ting du gør. Og det skriver du jo også bare du gør, for så ser hånden bedre ud.

Men sandheden er jo, at du bare kiggede dybt i lykkeposen, håbede du var foran hvorefter du trykkede AI. Det gør vi alle nogle gange, sådan nogle situationer opstår, men der er intet interessant i det, og det er bestemt ikke et udtryk for godt spil, hvilket du desværre tror.

Jeg prøver ihærdigt at finde indlæg som interesserer mig, men det bliver sværere, når folk som dig clutter forummet med det her BS.

18-06-2006 05:24 #15| 0

Lol, utroligt som du kan analysere et enkelt needle indlæg fra mig af :)

A) Du poster en hånd i ANALYSE NL/PL, som du egentlig ikke vil have analyseret, det minder allermest om en "se mig, jeg er superduper til at læse min modstander
B) Du laver ikke farvekoder som der er oprettet div. tråde om, at man bedes gøre.
C) Du poster resultat, som også står listed i div. tråde, at man ikke bør gøre.

Hvor du får fra jeg er barnlig, det ved jeg ikke, men indrømmet, jeg er ganske arrogant og hånlig når jeg føler det passer ind. Too bad du ikke kan lide mig, jeg følte lige vi var ved at starte et godt venskab op!

Mickey

18-06-2006 12:14 #16| 0

Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke, Go Kripke,

Men desvære han han jo ret, der går længere og længer mellem de intresante hænder herinde :-(, og jeg bruger mere og mere tid på 2 + 2.... desvære.

Snoogs

18-06-2006 12:41 #17| 0

Elskerpiger.... magen til lorte post skal man da lede længe efter.. flot du kan skrive at du tror han har PP her når du poster tråden, du så jo at han havde PP... som kripke illustrerer glimrende så spillede du ikke hånden særlig godt!

18-06-2006 12:48 #18| 0

så kører det igen.
pokernets sheriffer har talt!

18-06-2006 12:53 #19| 0

@ MAYASFAR_

De har dog ret.......sherifferne altså !

18-06-2006 13:08 #20| 0

@rubino

har de nu også det???
et uskyldigt indlæg om at følge sine reads og så bliver manden fuldstændig svinet til.

hvis sheriferne er så trætte af disse indlæg, burde de så ikke lave en ny tråd under opslagstavlen, så alle kan se, at hvis man ikke har nogle konstruktive indlæg(som denne tråd jo er fyldt med), at så skal man holde kaje!

18-06-2006 13:18 #21| 0

har du tænkt over maya at man gerne vil være med til at analysere noget og så læser man en post om noget ligegyldigt hvor der absolut intet er at analysere... andet end at den blev spillet dårligt!.. han burde ligge den her under opslagstavlen.. muligvis en ny kategori der hedder: "se hvor sej jeg er" eller den kan hedde "ita_est"

18-06-2006 13:29 #22| 0

Når man poster end hånd så må man kunne klare at få noget tæsk. Men Elskerpiger du tager det jo super personligt og begynder på personangreb.. Til grin..

18-06-2006 18:12 #23| 0

@Johnson12

Du skriver: "læser man en post om noget ligegyldigt hvor der absolut intet er at analysere... andet end at den blev spillet dårligt!.."

Jamen, hvis jeg spiller den dårligt, så er der jo netop også noget at diskutere og dermed kan jeg også forbedre mit spil. Derfor giver din sætning og det du skriver heller ingen mening overhovedet.

@Rif1900

Nej, jeg tager det ikke personligt, hvis disse folk kommer med noget KONSTRUKTIVT til mit SPIL. Men der er jo ingen grund til at svine mig til og begynde at håne mig osv.

Det er til grin, RIF1900!

18-06-2006 18:29 #24| 0

@Kripke

Se, hvis du nu kom med et konstruktivt indlæg i første omgang, så ville der jo ingen problemer være.

Og jeg vil da gerne svare på dine spørgsmål:

??? "Hvorfor sætter du ham på middle par? Hvorfor kan han ikke have AK, AQ, KQs, AJs, ATs 67s, 9Ts?"

!!! Det kan han også meget vel have. Men som jeg også skriver til de andre, så indikerere et potbet efter mit check, at jeg med stor sandsynlighed har den bedste hånd på floppet.

??? "Hvorfor vil du gerne check-raise her. Hvis du vil have stacken ind er stacks for dybe, og det eneste du opnår er, at en dårligere hånd får mulighed for at slippe væk."

!!! Var overbevist om at han ville byde, hvis jeg chekkede i første omgang. Som jeg skriver er villain sur på mig, og vil gerne vinde sine tabte penge tilbage. Vil ikke afvise, at den selvfølgelig ikke kunne spilles på en anden måde. Men ved at få ham til at byde comitter jeg ham alt andet lige i højere grad end hvis jeg selv byder ud på floppet.

??? "Og hvis det bekræfter dig i, at villain har et middle pp, hvorfor raiser du så? Skal du ligefrem sende brevduer til ham om, at han ikke er god?"

!!! Først og fremmest var jeg OOP. Der er ingen grund til at give ham et gratis kort. Og ved at lave et ikke-så-stort raise committer jeg ham til puljen.

??? Du har ingen grund overhovedet til at antage de ting du gør. Og det skriver du jo også bare du gør, for så ser hånden bedre ud.

!!! Jo det mener jeg, at jeg har. Poker drejer sig om sandsynlighed, hvilket forhåbentlig er gået op for dig.

Hav en god dag!

18-06-2006 18:52 #25| 0

Utroligt som folk brokker sig !
Hvis tråden ikke falder i god jord,så luk den dog og forsæt videre til den næste !!!!!

Jeg tror der er for mange herinde der TROR de er "hajer"
(i ved hvem i er , ingen nævnt ingen glemt)

Til ElskerPiger og andre der bliver haglet ned af de "store poker hajer" , bliv ved med at poste. Fjolserne skal squ ikke bestemme hvad der skal skrives og svares !!!

ZaKian (fisk)

18-06-2006 19:24 #26| 0

ZaKian - Hørt

18-06-2006 20:17 #27| 0

Newbies in love.

Kripke (Haj)

18-06-2006 20:28 #28| 0

you wish......

18-06-2006 20:41 #29| 0

Undskyld jeg siger det, men hvordan ind i hule hele det forpulede helvede, kan det være os der er arrogante?!

"Sympaattinen_Isa calls [$10]. <-------- villain kalderer (sætter ham på middelpar

Sympaattinen_Isa bets [$22]. <------ dette høje bud bekræfter mig i, at han sidder med pp og ikke har ramt sæt"

Det der, det er arrogant! At sætte sin modstander på en hånd så tidligt, tror jeg end ikke de størster proffer gør! Mange hænder better her når PF raiser checker. x6, 64, 42, any two hearts kan helt sikkert også gøre det!

Det at man sætter ham på en bestemt hånd allerede PF, ender med at ende AI mod præcis denne hånd (resultatet er selvfølgelig vist her!), kan jeg godt forstå at folk reagerer på! Uden tvivl!

ManCini (Som absolut ikke er nogen haj!)

18-06-2006 22:13 #30| 0

Villain har et par hænder tidligere taget en stak fra mig så jeg tror han tror jeg er sur på ham, desuden har jeg spillet LAP

Party Poker No-Limit Hold''em, $ BB (6 handed)

MP ($270.12)
CO ($467.75)
Hero ($200)
SB ($194)
BB ($236.25)
UTG ($44.90)

Preflop:/ Hero is Button with A, A. SB posts a blind of $1.
UTG calls $2, 1 fold//, CO raises to $6/, Hero raises to $19/, 2 folds//, UTG folds, CO calls $13.

Flop:/ ($43) 7, 4, 6 (2 players)/
CO checks, Hero bets $32/, CO calls $32.

Turn:/ ($107) J (2 players)/
CO checks, Hero bets $60/, CO calls $60.

River:/ ($227) 5 (2 players)/
CO checks, Hero bets $89 (All-In), CO calls $89.

Final Pot:/ $405

Like???

18-06-2006 23:12 #31| 0

"Villain har et par hænder tidligere taget en stak fra mig så jeg tror han tror jeg er sur på ham, desuden har jeg spillet LAP"

LOL!

18-06-2006 23:15 #32| 0

@ManCini

Ulejlig dig selv med at læse hele tråden (og også mine svar) næste gang du kommenterer på tråden.

Det ville gøre det hellere så lettere. Ok!?

18-06-2006 23:15 #33| 0

@ManCini

Ulejlig dig selv med at læse hele tråden (og også mine svar) næste gang du kommenterer på tråden.

Det ville gøre det hellere så lettere. Ok!?

18-06-2006 23:26 #34| 0

hvad havde han gjort med 5,6 suited pre flop?? havde han da raiset siden du kan sætte ham på mid pair..lol

18-06-2006 23:33 #35| 0

@ ElskerPiger

At jeg ikke lige fatter hvad djævlen det er du mener er nok ikke underligt. Svarer du på mit indlæg fra tidligere på aften, eller hvad er det du prøver at spille klog med? Du bliver ganske enkelt nødt til at komme med en bedre forklaring end det platte svar der!

Forresten, så har jeg læst hele tråden (også dine svar!), så mon ikke bare du skulle komme med en forklaring...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar