Action sker åbenbart altid for mig når jeg lige har sat mig. Har siddet 20 hænder eller sådan, har ikke fulgt med, da jeg var igang med at finde borde.
Kender intet til modstanderne... Caller vi den her på NL100? Eller smides den i mucken uden reads?
***** Hand History for Game 6589704502 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Thursday, December 13, 17:13:49 ET 2007
Table Table 127117 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: Watchooto ( $29.03 USD )
Seat 2: krki123 ( $123.67 USD )
Seat 3: Idur05 ( $133.97 USD )
Seat 6: pO_Oq ( $98.50 USD )
Seat 4: Hero ( $99.58 USD )
Seat 5: Buxe101 ( $109.48 USD )
Idur05 posts small blind [$0.50 USD].
hero posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♥ Q♣ ]
Buxe101 folds.
pO_Oq raises [$4 USD]
Watchooto calls [$4 USD]
krki123 calls [$4 USD]
Idur05 calls [$3.50 USD]
Hero raises [$24 USD]
pO_Oq is all-In.
Watchooto folds.
krki123 folds.
Idur05 folds.
Hero?
hva siger I til reraiset, er det stort nok?
QQ møder skub, NL100
Ja og call
gg og ja jeg caller. Havde du raised til 4$ og 3 caller og en går allin folder jeg.
/Michael
Godt raise - hvorvidt jeg kalder kommer an på hvem modstanderen er. Tvivler vi ser andet end AK/KK/AA.
Men der jo dobbelt så stor chance for AK som AA/KK.
Synes ikke det er autobetalt som nogen gør det til.
Hvad er dit image? Hvad er dit read? Bliver der squeezet meget fre btn pre? Er det dit 1 3bet?
Og ja det er et fint raise med alt den action foran. Jeg tror sgu jeg mucker, men det kommer an på alle svarene til de spørgsmål jeg har stil overnover. Plus om jeg er stuck ofc :-)
Call og dit raise stinker hvis ikke du har intentioner om at calle et all in.
Du har glemt at fjerne dit nick hvor du poster BB.
OOP synes jeg ikke dit re-raise er stort nok. Hvis der er en som caller ser det pludselig bedre og bedre ud for de resterende... minimum 1 BB mere...
Caller nok ofte her - især når du har valgt ikke at følge med ved bordet... Men tror heller ikke et fold er skidt - sikkert ofte den rigtigste løsning
Enig med hardkare.
Hvis du raiser og folder til et AI, så har du forvandlet din hånd til et bluff. Jeg synes QQ er for god til dette, så hellere kalde for at ramme et set. Jeg vil hellere squeeze med K7o her.
På NL600+ er det i øvrigt auto-betalt mod de fleste modstandere.
Jørn
@hardkare
Fuldstændig enig!
@
Mr-Hit
Som skrevet har jeg ikke noget image, intet read og det er første hånd jeg involverer mig med.
Det blev et fold, og han blev desværre ikke længe nok til at jeg kunne vurdere om det var korrekt!
Call. Du skal have ca. 36% givet pot odds - mod KK+, AK og AKs er vi 39,9%. Villain kan sagtens skubbe bredere end dette, hvilket trækker det endnu mere mod et call.