Er lidt i tvivl om den her hånd? skal jeg skyde igen på turn og river?
Mit read på ham er han er på noget semi-tilt :)
Hand #373119975 at table: Table TH 69
Started: Sat Jul 22 01:35:16 2006
llaalloo is at seat 1 with 190.00
polkaholic is at seat 2 with 127.75
MarioRico is at seat 4 with 49.82
raisemall is at seat 5 with 99.00
raisemall posts the large blind 1.00
MarioRico posts the small blind 0.50
MarioRico: --, --
raisemall: --, --
llaalloo: --, --
polkaholic: Qd, Qh
Pre-flop:
llaalloo: Call 1.00
polkaholic: Raise 4.00
MarioRico: Call 4.00
raisemall: Call 4.00
llaalloo: Call 4.00
Flop (Board: 7s, 3d, 6h):
MarioRico: Check
raisemall: Bet 11.00
llaalloo: Raise 22.00
polkaholic: Raise 50.00
MarioRico: Fold
raisemall: Fold
llaalloo: Call 50.00
Turn (Board: 7s, 3d, 6h, Kc):
llaalloo: Check
polkaholic: Check
River (Board: 7s, 3d, 6h, Kc, 4h):
llaalloo: Check
polkaholic: Check
QQ, NL 100
Jeg vil meget gerne have lidt mere ud af dit read, end semitilt. Det er rimelig afgørende her mener jeg, da det er read afhængigt, om et skub på turn er + EV. Hvordan spiller han normalt?
han spiller ik særligt godt. Har set ham lave store bluff som han belv fanget på. Men jeg frygter at han sidder med KK el AA , måske AK den her gang. Er dog langt fra sikker. Har siddet ved bordet omkring kvarters tid.
Som beskrevet er han i min bog en donk. Betting mønstret kunne også antyde det med det clickraise. Du kan være sikker på det ikke er AA/KK af to grunde.
1: AA/KK kan donks nok se, at de ikke skal calle ind i familypots med, derfor ville du sandsynligvis have set et clickraise, eller muligvis havde han sagt 10.
2: En NL100 donk fyrer både AA/KK af på både turn og river, den er sikker. Da han er OOP ville det give nul mening, at checke river, som han gør i situationen. Det ved du selvfølgelig ikke.
Min konklusion må være, at han har 7x, og du har ham derfor slået. Han checker både turn og river. Jeg sender stacken til midten, og laver ham tilbage med en svær beslutning. Kan jeg tælle rigtigt ligger der 171 $ i potten, og du har ca. 40 tilbage. Resten af den slat du har tilbage, skal til midten!
giver dig helt ret. Hans spil viste også at han var en stor donk da jeg havde siddet ved bordet i en halv time. Jeg tog også hans stack senere med raketterne da han forsøgte at bluffe mig igen.
Han viste 88 frem i hånden