NL100 SH, Villian har 95$, jeg dækker. Ingen reads, jeg har spillet TAG. Eneste han har set mig gøre, er at kalde et bet på et floppet flushdraw, for dererfter at c/r det på turn, hvor det rammer. Derfor jeg sidder med 165$. Jeg valuebettede min 10 høj flush for 30 ind i 55 og fik et kald.
Villian er UTG og limper, jeg UTG+1 og siger 5$ med Q ♣ Q ♦, kun Villian er med.
Flop: 4 ♣ 7 ♣ 8 ♥ (11,5$)
UTG checks, Hero bets 10$, UTG calls 10$
Turn: 7 ♠ (31,5$)
UTG checks, Hero bets 22$, UTG calls 22$
River: T ♣ (75,5$)
UTG checks, Hero ???
Hvor mange better her og i så fald hvor meget?
QQ, NL100, valuebette river?
Jeg chekker her - jeg har set alt for mange Villians betale alt for meget for flush draw.
Hvilken hånd sætter du Villian på hvor han vil betale en Value bet, hvor han er beat ?
Villian må sætte dig på en overpair - evt AKs i klør så jeg tror ikke det kan svare sig at bette her. Hvis du better og han giver på nakken hvad så ? Villian kan nemt have både en straight en flush og et hus.
Jeg checker også her mod en ukendt villian på NL100, valuebetter du og får et checkraise på nakken er du potcommited, så hold pot størrelsen nede ved et check på et farligt bord.
Helt enig. Check den ned og regn med at puljen ryger over til villian med en dårligt spillet flush.
Checker også , som Eskeman siger ,kan det blive et grimt nakkeskud ,hvis villian skyder igen.
Jeg fornemmer også faren, og kan se jeg kun få gange vil få pengene til mig ved at bette fra to par. Jeg checker, og villian viser en eminent spillet 33 op, og jeg trækker lidt på smilebåndet og skriver en lille note! :)
Eneste du i virkeligheden kan slå et et pair som ikke er bedre end dine damer. og slå længe du ingen klare reads har eller noget, bør du check og håbe på han var en fisk som intet fattede.