CO er MEGA donk, caller alt preflop og er den vildeste fisk
MP er en god agg spiller, har åbnet en del og efter fisken har callet har jeg squezzet / isolations raiset med RIGTIG meget alt fra 88- Axs, dette ved jeg MP ved og jeg tror snart han er rigtig træt af det... Så opstår denne hånd...
Hvad gør folk her?
Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: pokernet.dk)
CO ($202.05)
Button ($800.50)
Hero ($695.50)
BB ($51.78)
UTG ($487)
MP ($518.10)
Preflop:/ Hero is SB with Q♣, Q♥. Hero posts a blind of $2.
1 fold//, MP raises to $16/, CO calls $16, 1 fold//, Hero (poster) raises to $63/, 1 fold//, MP raises to $140/, CO folds, Hero ????
QQ NL400, follow me
Jeg folder.
Caller du, er du committed på et rag flop.
Han skal tilte, før dit call er +ev, og lad være med at overvudere spillere på NL400.
Jeg folder som sagt. Han re-re-raiser dig. Skulle en TAG, fornuftig Villian gøre dette?
- I don't think so. Jeg folder her, og venter på bedre spots.
btw. Alex:
Send en PM med dit nick på Party.
Fuck hvor er folk vilde. Jeg mucker den her mod en tight regular alle ugens 7 dage, af samme grunde som Tinamus.
Hvad gjorde Alex??
Hvorfor push? Hvis vi pusher får vi vel kun bedre hænder til at calle os, eller hvis vi er heldige JJ eller AK...
Med den historie folder jeg ikke her...
Men hvad regner i med at betaler et push?
Og jeg ved ikke hvorfor folk skriver tight regular?!? Skriver jo at manden er en god agg spiller...
Er det ikke et mærkeligt lille bet fra en agg spiller?
QQ+ AK+ måske et spekulativt call med TT/JJ.
Folk har en tendens til at calle mere med AA/KK end at raise igen, derfor er vores push +ev. Det give også et godt image.
Jeg caller, mener kun et push giver action fra bedre hænder...
Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: pokernet.dk)
CO ($202.05)
Button ($800.50)
Hero ($695.50)
BB ($51.78)
UTG ($487)
MP ($518.10)
1 fold//, MP raises to $16/, CO calls $16, 1 fold//, Hero (poster) raises to $63/, 1 fold//, MP raises to $140/, CO folds, Hero calls $75.
Flop:/ ($300) 8♥, K♣, 9♣ (2 players)/
Hero????
Jeg ved at han cbetter ligemeget hvad han har....
"Jeg caller, mener kun et push giver action fra bedre hænder..."
Nu blev jeg forvirret. Dvs, du caller udelukkende for setværdi?
@AlexKP
Mener ikke du bør fokusere på hvilke hænder der kalder dit evt push preflop,men mere at potten faktisk er stor nok til at et fold fra MP er super.Sidder han med f.eks TT og har position på et A eller K high flop er du i trouble.Chancen for at han kan tage potten på ren positionsspil er alt for stor, i forhold til at løbe ind i AA KK.
Som Tinamus var inde på er du commited på et <Q flop,så hvorfor gi ham chancen for at rammer med AK eller lign?
Hvis du vil bette på floppet så er du ligeledes commited til hans push...så igen...ind med skillingerne preflop,hvis du mener han er ude med en marginal hånd.Alternativt er det et kedeligt laydown :-)
PF:
All-in eller fold!
Du kan bare ikke calle.
Som GA er inde på, får du intet ud af, at calle PF MED MINDRE du har et read, der siger, at han er ekstrem loose PF + c-better alle flops!
Plejer han at give på nakken i position?
Går du all-in, får du kun action af AA-KK (AK-JJ, hvis han er loose).
Jeg kan ikke lide dit call PF. Du ender med at spille for stacken med QQ OOP = skrækscenarie!
CO ($202.05)
Button ($800.50)
Hero ($695.50)
BB ($51.78)
UTG ($487)
MP ($518.10)
1 fold//, MP raises to $16/, CO calls $16, 1 fold//, Hero (poster) raises to $63/, 1 fold//, MP raises to $140/, CO folds, Hero calls $75.
Hero checks, MP bets $180/, Hero???
Villan tøver før han better, og jeg må sige at mit gut instinkt siger at han ikke er ret stærk, easy fold? Call ned? Raise?
Hvad gør folk?
@GoAround
"Som Tinamus var inde på er du commited på et <Q flop,så hvorfor gi ham chancen for at rammer med AK eller lign?"
Fordi jeg tror der er en chance for at han er ude og lave ballade og vil derfor lade ham smide flere skillinger i min retning, jeg går broke på et <Q flop og CR all in... Med den historie...
Det her er jo ligesom grunden til at skubbe preflop, nu må du så folde.
Tak for input, selvom det nu er blevet belyst hvad der sikkert er den bedste ide med at pushe preflop er jeg dog stadig i tvivl...
Jeg vælger at stole på at han er svag og caller ham ned, men der er ingen der skyder turn igen medmindre de er bedre end mig, men i kampens hede er jeg fanget og også af at jeg ikke troede på ham preflop at han var stærk og ikke kan folde nu der kun er et overkort (Her er et mislykket tyrecall, til alle dem der brækker sig når jeg blære mig, enjoy)...
Her er resten af hånden:
CO ($202.05)
Button ($800.50)
Hero ($695.50)
BB ($51.78)
UTG ($487)
MP ($518.10)
Hero checks, MP bets $180/, Hero calls $180.
Turn:/ ($660) 4♠ (2 players)/
Hero checks, MP calls $198.10 (All-In), Hero calls $198.10.
River:/ ($1056.20) T♥ (2 players, 1 all-in)/
Final Pot:/ $1056.20
Han viser KQo op...