Aftenens sidste QQ-hånd:
$100 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, July 03, 16:45:03 ET 2007
Table Jackpot #1305844 (No DP) (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 6
Seat 2: HERO ( $203.44 USD )
Seat 1: gillbird111 ( $44.12 USD )
Seat 4: VILLAIN ( $105.41 USD )
Seat 6: josvec ( $49.84 USD )
Seat 5: theClockwork ( $126.66 USD )
Seat 3: magictrick_ ( $101.78 USD )
HERO posts small blind [$0.50 USD].
magictrick_ posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO Q♠ Q♥
VILLAIN calls [$1 USD]
theClockwork folds.
josvec calls [$1 USD]
gillbird111 folds.
HERO raises [$5.50 USD]
magictrick_ folds.
VILLAIN raises [$14 USD]
josvec folds.
HERO calls [$9 USD]
Pot: 32$ ** Dealing Flop ** Q♦ A♠ 6♠
HERO checks.
VILLAIN bets [$7 USD]
HERO calls [$7 USD]
Endnu en af disse situationer.
Villain limp/reraiser preflop. Det sætter altid mine alarmklokker i gang. Raiser folk for information her?
QQ på NL $100 igen
øhh umiddelbart virker det ikke som om villain er super glad for at se det es der, mener 3 esser ville nok byde en anelse mere for ikke at give flushdraws fri kort.
Freaking raise! Set på heavy board. Du får da ingenting ud af at kalde. Han better 7 i en 32 doller pot. Gi på nakken!
Kommer aldrig væk fra den og kan ikke lide dit flop call. Din hånd er igen for stærk til du kan slippe den.
@Kære Mads
Hvad vil du have ud af et raise? Og hvad tror du, at Villain har, når han limp/reraiser?
Han er i øvrigt 54/2/0.26
2-tallet er for preflopraise.
Ja, hvis som sagt er boardet ret draw heavy. Hvis du smider den op på pot og han går AI vil jeg godt gå med på din plan med AAA.. Han kan sagtens have KK vil jeg mene. Right? Måske, MÅSKE AK suit. Det er set før, men det er selvf. lidt weird spil af ham så.
Kan ik' se hvorfor du caller? Hvad vil du gøre på turn, hvis han better 3/4 af pot? Eller chekker? Hvis der kommer en spar eller ej.
"Kan ik' se hvorfor du caller? Hvad vil du gøre på turn, hvis han better 3/4 af pot? Eller chekker? Hvis der kommer en spar eller ej."
Han better i hvert fald ikke 3/4 pot, når han har 0.26 i aggression. ;)
Jeg er ret sikker på, at jeg tænkte, at jeg kunne komme billigt til showdown mod ham.
Kommer der en spar mere, så har jeg jo et flushdraw.
Har han KK kalder han ikke et større raise tror jeg. Men sådan en tosse forstår jeg mig vist aldrig 100% på.
Nej, måske ik lige den mest aggresive spiller ;) Vil jeg godt give dig ret i. Men raise da, og se hvad han gør. Hvis han folder, fint du har taget potten. Han caller nok ik med AA, nærmere skub. Og så ringer alarmklokkerne jo -> fold.
Hvordan endte den?
Resten er ikke så spændende:
** Dealing Turn ** K♠ <--- Smuk turn! Så er jeg nok bagud.
HERO checks.
VILLAIN checks.
** Dealing River ** 2♠
HERO bets [$32 USD]
VILLAIN folds.
Han sagde, at han havde AA. Han brokkede sig over, at AA aldrig vinder. (LOL)
@Mads
Hvorfor skulle det være en joke?
Tror aldrig jeg har set så ringe en AA hånd spillet før :-)Villain brøler den jo hver eneste gang det er hans tur på nær rivermucket....
Lead floppet,- som spillet raise floppet.Lead turn og kald evt allin på vejen - og gå iøvrigt død HVER ENESTE GANG med middle set vs top set.
Der er tonsvis at Tp med bagdørs farve/stregtræk der kalder her.Generelt skal der bare fart på et reraised flop HU imo.I har begge meldt ud inden floppet at i er stærke....se at få penge til midten når du rammer så godt som du gør.
GA
@Go Around
Det er fint med endnu en mening. Hvad ser du som hans handrange? Hvad limp/reraiser han med, når han kun har 2 i PFR?
@Ludomaniac
Ikke for at være ironisk - men hvis du får 3xQ går du død på mindst turn
@Mads
Hvorfor gå død hvis du ved, hvad modstanderen har?
@Ludo
Bruger ikke PT så må desværre erkende at jeg først nu læser dit indlæg af 23:21....men seriously.Begynder du at mucke middle set på sådan et board er det ved at køre af sporet.
Iøvrigt forstår jeg heller ikke turnchecket?Fordi der ligger 3 spar på bordet kan vi ikke snævre villains handrange ned til JT♠ som er de eneste spar tilbage der overhovedet kunne tænkes at 3bette pre-flop.Hvis du er så sikker på at han har AA, tror jeg bare jeg folder preflop.Han viser da ihvertfald ingen styrke efter da.
Limpreraises kan være alt fra AK, squeezes mod en løs Hero, en donket AQ - TJs eller air.Igen ved jeg ikke om dine PT stats på ham siger andet...men jeg må nok hellere få sat mig ind i dem for analyse purposes.
GA
EDIT : STAVEFJEL
En PFR på 2% betyder, at han raiser 2 hænder ud af 100 hænder. Sværere er det ikke. Da du får AA eller KK ca. hver 221 hånd, betyder det, at han kun raiser AA/KK. (Eller at han har raiset andre hænder og kun kaldet med AA/KK).
Under alle omstændigheder raiser han meget sjældent.
Hvis man kombinerer det med et limp/reraise, så har man svaret på, hvilken handrange han har. Et bluff er sjældent her, vil jeg mene.
@Mads
"OK- hvis du ved hvad villan har hvorfor så calle hans reraise?"
Jeg skal kalde 9$. Rammer jeg et Q-højt flop, har jeg implied odds.
Hmm... nu jeg sidder og tænker over det, ville jeg nok få alle skillingerne ind, hvis esset var en konge i stedet. Der er vist større sandsynlighed for AA end KK fra denne spiller.