Seat 1: HERO ($107.85 in chips)
Seat 2: sickela ($103 in chips)
Seat 3: nylppyeki ($165.40 in chips)
Seat 4: PokerChang84 ($98.50 in chips)
Seat 5: SAMOVAR70 ($120.45 in chips)
Dealt to Hero QQ
HERO posts blind ($0.50)
sickela posts blind ($1).
PRE-FLOP
nylppyeki bets $3.50
PokerChang84 folds
SAMOVAR70 folds
HERO bets $7 - Skal nok have lidt mere..
sickela calls $6.50
nylppyeki bets $30
HERO ??
Nylppyeki har preflop raise % på 22, saw flop 14%
sickele saw flop % er 17
QQ Preflop NL100
Mucker da Best case scenario er AK du er oppe imod. Og så vil jeg nu hellere finde et bedre spot ^^
Tvivler på du er oppe imod mindre end AK særlig tit.
Mucker den også af samme grunde som Incrazy.
...medmindre du har set villain lave mærkelige ting. Så er det bare ud over stepperne!
"HERO bets $7 - Skal nok have lidt mere.. "
Det synes du alligevel? $14 to go!
"Nylppyeki har preflop raise % på 22"
Så går jeg død her preflop. Afsted med stacken.
Du er ude af pos - derfor skal den have 3.5 x preraise som minimum. Meget skidt med et gayraise her....
Du er interesseret i allerede her at tage den ned, alternativt komme hu med en af dem...
Han har 22% preflop raise - over hvor mange hænder?? Og hvad har han tidligere vist op?? Du skal komme med mere info (læs: du bør i dísse analyser se mere på dine stats - det vil hjælpe dig meget i længden)
Men som tallene er her er du kun slået af AA, KK og et flip med edge vs AK. Du er super inde med QQ vs 22%/17% så spiller jeg for stacken preflop. Ind med de tøser....
Ude af position 3-better jeg "pot + 1 bb" med ~100 bb stacks, her 3*3,5+1+1=$12.5
Mod en spiller med PFR=22% går jeg død med QQ også selvom han 4-better fra UTG
Jørn
Det er over like 50 hænder, har ikke spillet med ham før og han har ikke rigtig vist noget før.. såå
@skumdk
OK - det er jo ikke så mange så det er klart at de 22% også skal ses i det lys - men enig med Jørn (som altid lol)...ind med 12.5 (hvilket måske endda er lige i underkanten (13 måske) for at tage din dårlige pos ud af billedet, og spil for stacken pre hvis der reraises