QQ, squueze AI, NL100

#1| 0

Reads none, har været ved bordet i 4-5 minutter. Villian har 92$, jeg dækker. UTG (villian) siger 4, foldet til mig på knappen og jeg siger 11 med QQ, BB går AI for 22,85, Villian caller, jeg pusher.

You like?

01-10-2006 23:05 #2| 0

Virker ret standard.

Whats not to like?

01-10-2006 23:10 #3| 0

Ser fint ud.

01-10-2006 23:15 #4| 0
OP

Det ved jeg heller ikke endnu, derfor jeg spændt venter på Ahle skriver! :) Han fortæller den kan spilles på andre måder.

Det virker til vi kan få en god diskussion, specielt når Ahle kommer med noget input om hvordan det ellers kan gøres. Kunne godt forestille mig et call, og det er egentlig også det Ahle mener er alternativet.

Hører gerne fra flere.

01-10-2006 23:29 #5| 0

push han kan ikke vide hvor stærk du er og måske folder han AK.

01-10-2006 23:45 #6| 0

Jeg caller.

Det kan godt være, at jeg giver en standard Nl100 spiller for meget credit, men jeg har lidt svært ved at se, hvad han flatcaller et reraise efterfulgt af et allin med preflop oop. Af og til er han en mega fish og sidder med noget AQ, TT o.l., men ret ofte tror jeg altså, at han har os slået eller holder noget AK(s), hvor vi er cirka fifty-fifty og altså heller ikke er specielt godt inde.

Hvis vi pusher her, går alvoren med stor sandsynlighed op for ham og han folder sandsynligvis TT og lignende, mens han selvf. betaler med AA, KK og oftest også AK.
Ergo bliver vi imo ret sjældent called (med mindre villain altså er en mega-kodyl-aborre), når vi har villain beat, hvis vi pusher pf.
Derfor kan jeg godt lide at calle preflop, udnytte vores position og stacke villain på et raggy flop de gange, hvor han faktisk holder TT o.l. Ovenikøbet giver et call os mulighed for, enkelte gange ihf, at slippe væk, når villain holder AA, KK og AK.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar