Tænkte året er ved at nå sin ende, så personlige mål for 2010 er ved at blive sat.
Mine MTT mål
Samlet win 50k $ i mtt
2 MTT win for staker (1. Plads)
2 MTT win for Bap(1.Plads)
Udvikling
Strammere BRM
Et par leak jeg er 100% opmærksom på skal helt væk, og et par nye skal findes og fjernes.
År 2010 MÅL
Mine mål:
Jeg vil gerne vinde hele verden i poker - Subsidiært bare overtage verdensherredømmet!
@EatMe
Vi må se om vi ikke kan lave en indsamling i 2010 så du kan få den globus, du blev snydt for som barn
@Quark
God tråd!. Forstår så ikke helt det der med BRM - hvad er det nu for et moderne udtryk du har fundet på????.
MTT MÅL
Har i år cashet over 100k dollars og med en forholdsvis høj ROI (16 procent på stars og winnings for 70k og 30k på ftp med roi på 52). Meget af dette er dog sat over styr i stiv tilstand (altså af alkohol) på de dyre sng.
Målet for 2010 må være; at ramme et FT i en +200 dollars tour. Have en lidt større winning end i år og sammenlagt det samme + på ROI. Vil meget gerne spille lidt flere søndags tours og planlægger at omligge mit arbejde en smule så det bedre kan passe ind.
Mit største håb er dog, at kunne få en mega stake deal og noget coaching. Trænger gevaldigt især til det sidste og grundet min skilsmisse har jeg hele tiden brug for at tage ud af rullen.
Sidst men ikke mindst, er at kunne lave overskud når Quark har staket mig.
EDIT: At få taget mig sammen til at finde en god EU-site
UDVIKLING
Ikke at spille dyre sng og slet ikke under indflydelse af alkohol
At blive bedre til det der BRM-pjat
Få kæmpet med mine leaks og forhåbentlig få en til at kigge på dem og hjælpe mig af med dem.
/Henrik
Samlet win 30k $ i mtt
Vindende regular i $22-$33 sngs
se 1 milliard videoer & få noget coaching i både Sng's & Mtt !
Stram BRM
mit mål: og stake folk så meget de til sidst brækker sig af det og i sidste ende nominere mig som årets syaker 2010 :)
Vinde flere penge end jeg har gjort i turbotours iår
Tage en, gerne flere HUtours ned.
Blive NL50reg. Tror jeg sagtens kan lade sig gøre, hvad jeg ikke limitrushede :(
mine MTT mål for næste år er:
Ramme et FT
Få rettet mine leaks.. så tegner abbonnement på pokeruni og så skal der ses en masse videoer ( nogle der har forslag til andre sites/ spillere man skal studerere)
Få en endnu højere ITM %
( hvis dette skulle mislykkedes.. så stake en hest der kan vinde KASSEN til mig)
mit mål: 500.000 dk i live games
250.000 $ i online cashes og 100.000$ i winnings.
Søndags skrub kunne være fedt.
Alternativet er jeg helt stopper med poker fra den 01.01.2010
2009 - har været det største lorte år og har her i sidste ende påvirket mit spil til noget der kun er marginalt vindende ift engang hvor jeg kunne holde 200% roi.
Så option 1 - hårdt arbejde og vinde $$$$$$$$$$$
Option 2 stoppe og holde et ÅRS pause
Skal siges jeg har haft ca 130k$ i cashes hvis man medregner alle sider i år så kun ca en dobling af cashes jeg håber på, men min ROI skal der ske noget med igen. Mit overskud ligger vel omkring en 30k$ i år. Problemet ligger i alle de timer jeg har brugt på stars og FTP uden at lave en ærlig skilling i 2009.
Eller mit overskud er 5k$ og 23k euro cirkus
+ Kvalls til diverse live turneringer i europa uden det store afkast.
@Repsak
Option 2 hmmm 500$ BET herfra hvis du ikke rør poker i hele 2010
Så allerede nu kan du sikre dig overskud næste år
HVis jeg vælger den option og SLET ikke må spille tror jeg der skal nogle pænt store bets ud på jeg lader være - måske ligefør det er lettere at lave $$$ på ikke at spille et år :-)
Skal sige jeg har spillet en hel del de sidste 7-8år online og live. Det ville give utrolig meget fritid osv osv... og måske frigive min. 250 timer om måneden, men så skal man jo også arbejde/studere igen hehe