Råd søges ang. Fortune Poker

#1| 0

Hej allesammen.
Selvom jeg har kigget en del med fra sidelinien så er dette mit første indlæg - Tak til alle for at lave dette til et super poker forum!

Jeg søger råd ang. Fortune poker.
Jeg signede op og spilede en enkelt dag hvorefter de lukkede min konto og bad mig sende en masse informationer ind: Pas, bevis på adresse og kreditkort (selv et kort som jeg fik afvist da jeg ville indbetale med det).

Jeg signede op d. 7 Okt
Jeg sendte mine dokumenter ind d. 8 okt

Jeg har blot hørt at de har fået mine dokumenter og har intet hørt siden.
Jeg ringede til support og fik at vide at der var et IP issue eftersom jeg er dansker men bor i England (med UK IP).
Jeg har efterfølgende intet hørt :-(

Er dette normalt?
Er dette et safe spillested - de har taget mit indskud som gidsel og jeg har ikke adgang til min konto.

Den 14 okt skrev jeg følgende til Webdollar support:
"Can you please advise me how long I have to wait?
If this gets very complicated I'd rather have my money back until you sort out your stuff."

Stadig intet svar hvilket undrer mig noget eftersom det af pokernet jo er et særdeles anbefalet spillested.

Hvad foreslå i at jeg gør?

Mvh
D

19-10-2009 14:27 #2| 0

sletter din konto... fortune sucks

19-10-2009 14:33 #3| 0

Godt og konstruktivt svar rollo28.. Men troll videre på et andet site please.

Det jeg ville gøre var at skrive til jen ([email protected]) eller denne [email protected] -

Det er sådan lidt mere direkte. Hvis ikke det virker så ved jeg ikke lige :(

19-10-2009 14:58 #4| 0

First of all, Fortune er mit foretrukne sted, delvist pga. deres super support. Både Jen og James er fantastiske, super servicemindede og stenhårdt arbejdende.

Skriv til Jen på [email protected] og forklar hende situationen. Hils evt. fra Jonathan fra PokerNet der har givet dig adressen. Da hun er i Texas lige nu bliver der ikke svaret før engang i aften, men jeg kan næsten love at der bliver taget hånd om sagen hvis du skriver direkte til hende.

Når det er sagt, er der nogle sikkerhedsmæssige foranstaltninger man skal igennem. Dem kan du næppe komme udenom (medmindre du stadig bare gerne vil have pengene ud), og det er for sikkerhedens skyld (til vores fordel) Hvis Fortune kunne slippe for alle de administrative ting, så havde de nok også gerne gjort det.

Men en ting er helt sikkert: Fortune scammer dig ikke. Supporten er så vidt jeg ved udliciteret i forreste kæde, men kommer du først ind til Jen, så er du i gode hænder. Så der er ingen grund til bekymring.

19-10-2009 16:44 #5| 0

Så har jeg sendt en mail til Jen.

Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke er særlig imponeret over denne situation.

Jeg spiller hos FTP og PS normalt og der har aldrig været problemer.

Nu må jeg jo bare vente og se hvad der sker.

19-10-2009 17:10 #6| 0

Forståeligt nok. Det ville jeg heller ikke selv være.

Jeg havde selv problemer med supporten engang, hvor Jen så tog mig ind og løste alting selv i løbet af no time. Det kan vi jo håbe sker med dig, og i hvert fald kan du ikke gøre meget mere end at kontakte hende. Hun er dit stærkeste kort her.

Håber at det går i orden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar