Hold nu kæft der er lagt i kakkelovnen denne weekend! Let's go make some $$$
Det er efterhånden et stykke tid siden at jeg har lavet en UFC rail/analyse tråd, og med et fightcard der i min optik rammer top 3 i hele UFC's historie, bliver jeg simpelthen nød til at få lavet en ny tråd :) Dette event er julens første julegave. Optakten har været intens lige siden Aldo blev nød til at trække sig fra det første opgør med en ribbenskade. Det var tilbage i july og champen er klar til at give den gas efter en længere recovery.
Der kommer til at være hele tre UFC events i denne weekend, hvor top 5 fighterne i featherweight divisionen skal kæmpe. Jeg er sikker på at UFC har lagt dem ret strategisk hvis nu Aldo eller McGregor skulle trække sig. Det kan godt være at jeg ryger ud på et sidespor, men min primære fokus kommer til at være på UFC 194 cardet.
Fight Card:
Weigh-in kan ses på fredag her: Weigh-In
Early prelims kan ses på UFC.tv: Early Prelims
Prelims kan også ses på UFC.tv: Prelims
PPV kan også godt ses på UFC.tv, men det koster en sjat og efter at Viaplay har nedlagt deres UFC streaming, må man ty til andre streams hvis man vil se det gratis. Jeg har dog fundet en anden mulighed. Tv4play som er en svensk viser alle UFC PPV's i HD kval til 100,- kr. om måneden. De har begrænset streams hvis man ikke er i sverige og UFC er en af de streams. Jeg har ikke selv oprettet en bruger endnu, og ved derfor ikke om man så bare kan bruge en svensk VPN. Jeg regner stærkt med at oprette en bruger inden eventet, så melder lige tilbage om det kan bruges eller ej.
De to andre fight cards denne weekend:
Jeg plejer normalt at skrive mine leans/bets ned, men jeg tænker at jeg venter med at skrive noget da jeg gerne vil analysere nogle af de kampe som i gerne vil vide noget om. Fyr den af!