ramt trips, value?? nl 100

#1| 0

Har ingen HH, så i får den fra hukommelsen.

spillet er nl 100 6 mands på crypto. Jeg har spillet ret løst, da bordet er fuld med donks og svenske nits. Har raiset på knappen og cutoff 70 %, hvis der er foldet rundt til mig - har hevet alle pots ned på floppet. Har kun vist 1 hånd op, qq, som jeg havde floppet et set med. Men det virker somom de er ved at være lidt trætte af mig.

Foldet rundt til mig på knappen som raiser til 4 med Q 6. sb caller som den eneste. eff stackes 80.

Flop: 3 6 6

Sb chekker, jeg better 6, han raiser til 20, jeg caller

Turn 8 (pot 49)

sb better 15.

Hero???

hvad gør vi nu? Hvordan får vi mest value her? (kommentarer til hele hånden ønskes)

Det skal sige om sb, at han har spillet meget week. Han ser alt for mange flops, og det er bla. igennem han jeg har lavet samlet mange små pots op.

EDIT: Hvor er jeg dum!! det var ikke en ruder som faldt på turn, men en spar! Det ændre jo en hel del :) my bad

05-03-2007 15:16 #2| 0

Jeg reraiser floppet, jeg vil ikke (som i dette tilfælde) risikere at en 3rd diamond rammer og ødelægger din action, jeg forestiller mig du oftest er oppe mod et overpair, og hvis de er trætte af dig så skal du nok få action.

Mickey

05-03-2007 16:33 #3| 0

Enig med mickey, 3-bet flop.

Som spillet caller jeg turn, og caller river, better et ikke- riverkort hvis han checker.

05-03-2007 19:07 #4| 0

49 i potten og 55 i effective, villian skyder 15, jeg pusher.
Har han flushen ryger pengene alligevel i på any non river, for vi folder jo ikke 1:3.

05-03-2007 20:24 #5| 0
OP

Havde lavet en stor fejl i min tråd, som ændre en del ved analysen. I må gerne lige se på den igen

05-03-2007 20:39 #6| 0

Du raiser. Du har jo position på ham og kan derfor handle sidst i turen. Endnu et bevis på, hvorfor position er så afgørende i no limit.

Du pusher river, hvis han checker til dig og det ikke er en ruder. Han har højest sandsynligt et par i hånden 77-TT (eller AA) eller et nut flush draw.

05-03-2007 21:17 #7| 0

Pre-flop: Ikke min stil men sikkert fint spilleligt som du beskriver bordet...

Flop: Som Mickey. Læg hertil A,K,Q - eller alle overkort til villains pp som også kan ødelægge action - specielt hvis han er weak som du siger. Hovedplanen må jo være at få committed ham til potten.

Turn: Med 8o turn blev dit flopspil perfekt! Du bør nu clicke og flytte resten ind på river. Ikke push - hvis han virkelig er weak er det en KÆMPEfejl at pushe her. Bitter fejl at skræmme weak spiller af TT. (Er han derimod stærk så insta-pusher vi bare (rep'er bluff) som stærk spiller skal kalde med vores image).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar