rcp

#1| 2

har nu fået mine club coins tilbage, men synes det er for dårligt at spillet fortsætter mens der er maintenance, når det kun er rcp spillere der ryger af, og jeg sandsynlugvis er den eneste fra rcp på mine borde.

det har jelt sikkert kostet mig $$ så sent i sng med høje blind og få spllere tilbage.

hvorfor bliver det ikke varslet, så har man har mere end 1 minut til at slutte spil. kan jo ikke stoppe en sng, og alle de andre kunne spille videre.

har logget ind på Bet 365 så der ikke noget.

det er sku for dårligt.

att: dieb. de svarer jo ikke på mails, så det er mærkelig du bare lukker tråden, kunne være andre havde samme oplevelser

18-01-2012 14:29 #2| 0

Er updates af software ik kun til når man logger ind næste gange? Da underligt hvis hele softwaren bare lukker ned og helt uacceptabelt imo. Er selv sng spiller og det koster kassen hvis man har 5-10 reg'ed ud over de 10-12 man spiller. Alt tæller, også kun 1 sng hvis det er det.

// KD

18-01-2012 14:30 #3| 0

desuden bliver jeg smidt af midt i hænder osv, det er sku ikke i orden, når de andre bare kan spille videre, især med blinds på 100/200 i sngs med 1000 i startstack.


18-01-2012 14:31 #4| 0

der kommer bare et pop up vindue, at luk alle borde mainentance om 1 min. og bliver smidt af, så logger jeg på 1 min efter og ser at spillet fortsætter og keg mister blinds. og det skete 3 gange i løbet af 30 min. i løbet af de sidste 45 min.

18-01-2012 14:35 #5| 0

så skulle alle borde sættes på stand by i x antal minutter fx, ikk sådan at andre ipoker spillere bare kan spille videre og så er det kun mig der sidder og bliver smidt af og skal bruge et minut på at komme på igen. det er svært at sætte tal på, men det har da kostet mig $$.

synes godt nok ikke det er i orden. ps fra Bet 365 er der normalt spil, så det må være en rcp ting og ikke en ippoker ting. på Bet 365 varsler de det hvert kvarter i en dag i forvejen fx. og ikke med et minuts varsel.

hva kan jeg gøre. hver gang den popper op med 1 min. kan jeg jo ikke gøre noget.

18-01-2012 15:04 #6| 0

Hi Killuminati,

Thanks for getting in touch.

As this though is, to the extent we know of at this moment, a local problem that you are experiencing it might be better that you deal directly with us. We have people available right now.

We are aware of the costs that comes with tables breaking down and we have shown that we take responsibility for our shortfalls.

Let us first try to solve this case and then look at what the loss is. Also this was raised to our attention less some 45 minutes ago and I cannot guarantee a qualitative reply within this time frame, we are working on it as we speak. It will be more easy us to look at your request when it comes in a summary.

Please see PMs.

Markus



Markus

18-01-2012 15:48 #7| 0

I'll make sure to contact you diretly in the future, regarding support issues, however I was interested in hearing if other rcp players were having similair problems.

thanks for quick reply btw.

18-01-2012 19:48 #8| 0

Samme problem her, spillede heldigvis kun en $5.50 DoN SnG, og 5 minutter efter vi var gået i gang kom advarsel med at klienten ville lukke ned, due to maintenance.

Har selv mailet support.

18-01-2012 19:57 #9| 0

Spillede ikke selv, men synes maintence var på tide da SNG lobbierne har været totalt fucked up i flere dage.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar