Er der nogen, der har prøvet det med Neteller, selvom det rent faktisk er en konto med DKR istedet?
Jeg har gjort det, men har ikke modtaget det lille deposit på min konto endnu, selvom det er 7 bankdage siden. Og nu skal jeg ringe over til Neteller og høre hvad der er galt. No problemo med det, men skal bare lige høre om der kan være problemer med ovenstående scenario inden jeg ringer derover og lyver for dem. :-)
Registrere bankkonto i USD?
Hmmm....!?? Jeg forstår ikke hvad du skal lyve om!! Skal du ikke bare registrere din bankkonto, så du kan opgradere til "Premier"-level??
fazz
Heksehyl, hvad er fordelen i dette? Ville en optimal løsning ikke være at overføre direkte fra dit site?
@FAzz
Min konto er jo ikke i USD, men DKR. Jeg vil gerne have den regged i USD, da jeg så slipper for Netellers vekselgebyrer.
@Asger
Jo. Det gør jeg også af og til. Vil bare gerne have upgraded mit Neteller konto og i samme moment kan jeg ligesågodt få ordnet det her også.
Jeg kan ikke se at der skulle være grund at forvirre den stakkels support-fætter med at "lyve" :).
Neteller skal kun vide om de skal sende dine penge som dollars eller dkr. Hvis du beder dem sende dollars til din konto, veksler din bank automatisk til dkr for dig (bankens kurs).
Jeg har ikke haft eller hørt/ læst om andre der har haft problemer med ordningen.
har lige gjort det selv - der er ingen problemer med at få kontoen registreret i USD!!
Jeg registrerede i sin tid min konto i DKR. Men da jeg fandt ud af vekslegebyret, så snakkede jeg med deres live support, hvor jeg forklarede, at jeg havde fået lavet min konto om til USD. De ændrede det så fra DKR til USD.
@pjevsen
Og Neteller tog intet gebyr, da du sendte fra dem i USD (ud over 1$)?
Tjekkede du bankens kurs i forhold til Nationalbankens?
@Cmoir
Uden at du skulle oprette en ny konto?
Jeg har lige fået et brev fra dem:
"We can change your bank account information. We will need you to scan and email us the following documents.
Your bank Statement showing your Name, Address, and Bank account number. We will need you to provide your SWIFT code, and IBAN.
We will also need to see a copy of your photo ID.
When we receive those, we can change the bank information and send you a micro deposit to verify the account."
Jeg fik det gjort, da jeg snakkede live support. Jeg skulle intet foretage mig.
De ville de ikke for mig...
Hvad sagde du helt præcist?