Registrering af ID på pokerstars

#1| 0

Hey,

er jeg den eneste der synes PokerStars support stinker?

Har skrevet til dem x antal gange, da det er langt over de 48 timer(de reklamere med det vil tage at gennemgå ens ID)siden jeg sendte mit, og kan derfor ikke udbetale.

- Ud over dette skriver de at hvis man ikke har ordnet overstående inden for januar, vil alle ens gevinster bliver indraget, og ikke refunderet? WTF.

03-01-2012 22:31 #2| 4

De har selvfølgelig travlt pga det store pres her i starten...undlad derfor at sende den samme mail flere gange da de sikkert bare bliver mere pressede...tålmodighed er en dyd

03-01-2012 23:22 #3| 0

Jo men så det måske ikke særlig smart, at skrive at man mister sine penge inden for 30 dage, hvis problemet ikke er ordnet. (måske bare mig der har misforstået det?)

Har alligevel 11.500 dollars derinde - så ville da være rart med en konkret løsning :)

03-01-2012 23:26 #4| 0

Jeg tror godt du kan regne med, at du ikke får inddraget dine penge. PokerStars support er i verdensklasse, men blot meget pressede for tiden.

04-01-2012 08:50 #5| 0

Ja tror helt klart du har misforstået noget her. Hvorfor skulle de dog tage dine penge. Post venligst e-mails / links m. m. som viser dette !

04-01-2012 09:19 #6| 0

Jeg sendte ID ind d. 1, og det blev godkendt 10 timer efter :-)

04-01-2012 09:28 #7| 0

Jeg er ikke blevet bedt om ID. Er det noget man selv skal gøre eller hvorledes?

04-01-2012 09:30 #8| 0
2018 Champ

Jeg blev heller ikke bedt om ID. Mit CPR blev godkendt med det samme.

04-01-2012 09:53 #9| 0

Jeg har samme problem...
sendte også et billede af kørekort ind for 3 dage siden, og kan stadig ikke udbetale...
Men som mange siger, de arbejder sikkert på fuld smadder...
Så vente vente :)

04-01-2012 10:19 #10| 2
Supportprofil

Hej Alle,

Det er korrekt at vi har meget travlt i øjeblikket og at man desværre må væbne sig med lidt tålmodighed før man for svar på sine mails.

Når det er sagt vil jeg gerne slå fast at ingen risikerer at miste penge eller kontorettigheder som følge af denne forsinkelse. Overførslen af spillere til PokerStars.dk forløber i det store hele godt, men der er naturligvis altid småproblemer for visse spillere, hvilket vi selvfølgeligt beklager meget.

Disse problemer arbejder vi på fuld kraft for at løse og heldigvis ser det ud til tingene stille og roligt er ved at falde på plads.

Vi forventer dog stadig nogle dage hvor vi vil være bagud med at svare på emails, og det beklager vi naturligvis.

Vi takker for jeres tålmodighed.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice


Jeg beder jer lade være med at sende "rykker-mails". Vi har ikke glemt jeres mails og de vil alle blive besvaret. Yderligere mails er blot med til at forsinke processen yderligere og skabe grobund for misforståelser... På forhånd tak.

04-01-2012 10:28 #11| 0
PokerStars skrev:
Hej Alle,

Det er korrekt at vi har meget travlt i øjeblikket og at man desværre må væbne sig med lidt tålmodighed før man for svar på sine mails.

Når det er sagt vil jeg gerne slå fast at ingen risikerer at miste penge eller kontorettigheder som følge af denne forsinkelse. Overførslen af spillere til PokerStars.dk forløber i det store hele godt, men der er naturligvis altid småproblemer for visse spillere, hvilket vi selvfølgeligt beklager meget.

Disse problemer arbejder vi på fuld kraft for at løse og heldigvis ser det ud til tingene stille og roligt er ved at falde på plads.

Vi forventer dog stadig nogle dage hvor vi vil være bagud med at svare på emails, og det beklager vi naturligvis.

Vi takker for jeres tålmodighed.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice


Jeg beder jer lade være med at sende "rykker-mails". Vi har ikke glemt jeres mails og de vil alle blive besvaret. Yderligere mails er blot med til at forsinke processen yderligere og skabe grobund for misforståelser... På forhånd tak.


Er det ikke alle der skal indsende ID?

Hvis jeg gerne vil en så simpel ting som at have hævet mit deposit-limit, er det så noget du lige hurtigt kan klare, eller skal jeg skrive til support og vente +48t?
04-01-2012 10:41 #12| 0
Supportprofil

@JoeLOL

Send mig en PM med dit Bruger ID og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Det er for langt de fleste ikke nødvendigt at indsende ID. Vi verificerer de oplysninger i giver med cpr registret og kan på den måde verificere kontoen.

04-01-2012 10:51 #13| 0
PokerStars skrev:
@JoeLOL

Send mig en PM med dit Bruger ID og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Det er for langt de fleste ikke nødvendigt at indsende ID. Vi verificerer de oplysninger i giver med cpr registret og kan på den måde verificere kontoen.



PM sendt, og tak for respons.
04-01-2012 12:38 #15| 1
Mestermons skrev:
slettet, som følge af post er slettet


lol@bestikkelse af en PokerStars medarbejder.

Synes ærlig talt du skal slette den sætning.
Redigeret af mckrogh d. 04-01-2012 13:08
04-01-2012 12:48 #16| 0

Bestikkelse? har jo intet med bestikkelse at gøre? har jo noget at gøre med at det er et problem der skal løses - og da personen mulighvis ville løse dette problem i sin "fritid" skal han selvfølgelig stadig have løn? - var bestemt ikke ment som bestikkelse - kunne også sende en flaske vin hvis det ville gøre dig mere tilfreds ;)

04-01-2012 12:53 #17| 0

Ro på Mestermons.

Den med "bestikkelse" går altså ikke. Ville slette/edite indlæget hvori dette er skrevet.

PokerStars har jo som sagt travlt i disse dage, og du må altså blive nødt til at vente. Der er jo mange andre, nok også før dig, som skal have svar på deres mails.

Så ingen grund til at du skal springe over i køen.

Tålmodighed er en dyd.

04-01-2012 12:53 #18| 0
Mestermons skrev:
Bestikkelse? har jo intet med bestikkelse at gøre? har jo noget at gøre med at det er et problem der skal løses - og da personen mulighvis ville løse dette problem i sin "fritid" skal han selvfølgelig stadig have løn? - var bestemt ikke ment som bestikkelse - kunne også sende en flaske vin hvis det ville gøre dig mere tilfreds ;)


Jeg synes på det kraftigste du bør overveje at slette dit indlæg. Det at opfordre supportmedarbejdere til at modtage bestikkelse, hvilket det i hvert fald ligner, virker ret retarderet, især hvis du gerne vil have dine penge hurtigt. Jeg tvivler på at PokerStars ser specielt positivt på folk der tilbyder medarbejdere penge for lige at 'ordne' deres sikkerhedstjek.
04-01-2012 12:56 #19| 0
Mestermons skrev:
Bestikkelse? har jo intet med bestikkelse at gøre? har jo noget at gøre med at det er et problem der skal løses - og da personen mulighvis ville løse dette problem i sin "fritid" skal han selvfølgelig stadig have løn? - var bestemt ikke ment som bestikkelse - kunne også sende en flaske vin hvis det ville gøre dig mere tilfreds ;)


Du mener det i en god mening det er jeg sikker på. Men han skal jo ikke have ekstra penge af dig for at gøre sit job. Han får jo løn fra PokerStars. Så er jo en form for bestikkelse, sådan kan det ihvertfald opfattes. Var bare en venlig besked om at det kunne misforstås.
04-01-2012 13:03 #20| 0

Indlægget er slettet, da det ikke skulle være hensigten at "bestikke" nogen.

Dog vil jeg stadig hævde, at PokerStars supporten ikke har været god nok i den her omgang - kan ikke være rigtigt at man har så mange penge hos jer/dem, og man kan på ingen måde komme i kontakt med jer/dem, da der ikke er nogen live chat eller telefon - når man så har skrevet mails fra 3-4 dage siden, som der overhovedet ikke bliver reageret på, så det vel klart man bliver en smule fustreret - med et smil på læben :)

04-01-2012 13:06 #21| 0

Fuldt forståeligt.

04-01-2012 13:11 #22| 0

Jeg sendte mine dokumenter ind mandag aften.

På trods af det beder den mig indsende dokumenter hver gang jeg logger af.

Andre der oplever det samme ?

04-01-2012 13:14 #23| 0
Majaline skrev:
Jeg sendte mine dokumenter ind mandag aften.

På trods af det beder den mig indsende dokumenter hver gang jeg logger af.

Andre der oplever det samme ?


Har præcis det samme problem - og når man trykker udbetal - bliver man endnu engang om at sende id
04-01-2012 13:15 #24| 0
Supportprofil

Ro på nu. Mon ikke den sætning var skrevet med et smil på læben. Fristende men desværre nok en dårlig ide :)

@mestermons

Jeg giver dig helt ret i at det ikke er tilfredsstillednde med den lange svartid. PokerStars målsætning for kundesupport er krystalklar: Vi skal være de bedste og hurtigste på markedet, så jeg roligt sige at vi heller ikke selv er begejstrede over situationen lige nu.

Vi arbejder på højtryk for at nedbringe ventetiden og det skal nok lykkedes i løbet af de næste dage, men i mellemtiden bliver jeg nødt til at bede om jeres tålmodighed.

På forhånd tak

Jesper S
PokerStars Kundeservice

04-01-2012 13:20 #25| 5

i øvrigt super fedt med en PokerStars support profil herinde! nice work stars!

04-01-2012 14:06 #26| 0

Så fedt med en PokerStarssupportprofil herinde.

Har lige et spørgsmål til stars : Hvorfor giver i 10$ for at flytte sin account og får det til at lyde fint og gratis, når i bare "stjæler" dem fra stellarbonus der så starter på 2000vpp i stedet for 1000 som var det logiske???

De eneste der tjener på den deal er dem der aldrig spiller hos jer, mens os der nemt når de 2k vpp, bare får det vi skulle have haft.

Jan D

04-01-2012 14:23 #27| 0
Supportprofil

Hej major7

Jeg vil ikke gå ind i en debat om bonus og loylalitets privelegier på nuværende tidspunkt pga presset med at få overflytningen overstået.

Vi kan tage på et senere tidspunkt men helt kort kan jeg afvise at der sammenhæng mellem $10 'overflyningsbonussen' og spillekrav til Stellarbonusser. De $10 er en bonus til alle her og nu og er lavet specielt til denne anledning.

De forøgede krav til at fritspille forskellige bonusser mv. skyldes simpelt hen at den afgift PokerStars skal betale til staten jo skal komme et sted fra og da rake og turneringsafgifter er det samme for .dk og .com må det nødvendigvis koste lidt et eller andet sted i systemet.

Håber jeg kan 'slippe' for videre spørgsmål omkring dette indtil vi er lidt mere på omgangshøjde med selve overflytningsprocessen.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

04-01-2012 15:17 #28| 1

Er der aldrig blevet overvejet en livechat med Support

04-01-2012 15:24 #29| 0
Supportprofil

PokerStars har valgt at fokusere alene på mail support fordi man på den måde altid kan gå tilbage og kontrollere hvad der er blevet sagt og gjort, og herved sikre en kompetetent behandling af kunderne.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

04-01-2012 16:14 #30| 0

Nu mens vi alligevel har dig herinde @Pokerstars.

Er der nogen bestemt grund til at jeres VIP Stellar Rewards system er forskelligt?
I klienten står man skal tjene 2000 VPPs før man kan udløse de første 10$ (ialt 800$)

På jeres danske hjemmeside er det jeres gamle VIP stellar Rewards system som er beskrevet. Her behøver du kun 750 VPPs for at udløse de 10$ (ialt 1200$)

Fejl? eller har i besluttet at ændre tilbage til det gamle?

04-01-2012 22:18 #31| 0

Nogen der har haft held med at blive verificeret endnu?

Det er da godt nok til at få lange løg af, når man gerne vil lave et cashout.

04-01-2012 22:55 #32| 0
PokerStars skrev:
PokerStars har valgt at fokusere alene på mail support fordi man på den måde altid kan gå tilbage og kontrollere hvad der er blevet sagt og gjort, og herved sikre en kompetetent behandling af kunderne.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice


Lige netop det, kan vel ikke være forklaringen :)

Men i gør et godt stykke arbejde - fortsæt endeligt med det.
04-01-2012 23:00 #33| 0

Jeg har slet ikke fået nogen mail om at jeg skal sende ID?

04-01-2012 23:02 #34| 0

Har sendt dokument af pas ind for et par dage siden. Hvor ser man, når man er blevet godkendt, eller modtager man en mail på det?

04-01-2012 23:03 #35| 0
PokerStars skrev:
@JoeLOL

Send mig en PM med dit Bruger ID og jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Det er for langt de fleste ikke nødvendigt at indsende ID. Vi verificerer de oplysninger i giver med cpr registret og kan på den måde verificere kontoen.



Ikke at jeg skal gøre mig klog på noget her, men for mit vedkomne var det en automatisk besked der poppede op om at der skulle indsendes et dokument med mit cpr-nummer. Blev dette ikke gjort indenfor 30 dage ville jeg kun være berettiget til hvad jeg i forvejen havde af indeståender. Dette var/er intet problem for mig, men såfremt den pop-up jeg fik var sand, kunne det måske være et issue for spillere der læste ovenstående quote.
05-01-2012 00:03 #36| 0

Fik også - som FlaskeW - et spørgsmål fra softwaren om at uploade noget ID igen, selvom jeg oprindelig har haft alt sendt ind til .com afdelingen for længe siden.

Jeg gjorde dette med det samme og fik så også ca. 10 timer senere bekræftelse af, at alt nu igen var i orden. Det eneste "anderledes" var et spørgsmål fra PS support, der bad mig gøre rede for, hvorfor jeg sendte ID ind til dem, når jeg netop var blevet cpr-verificeret? Jeg svarede at jeg blot havde gjort som softwaren bad om, og heller ikke helt kunne forstå det, da PS allerede havde alle mine oplysninger (kørekort, kontoudtog osv.) fra tidligere + nu verificeret via cpr, men at det ikke var noget jeg havde tænkt videre over.

Jeg fik svar tilbage at dette muligvis var et software-glitch som de arbejde på at få løst.

Alt i alt tror jeg også bare vi skal have lidt tålmodighed, og så længe du ikke har nogen problemer med cpr-registreringen, så burde du heller ikke få nogen problemer med din .dk konto

Edit: stavebøf

Redigeret af Borge d. 05-01-2012 10:28
05-01-2012 02:00 #37| 0

Jeg har fået bekræftet over mail, at min konto på stars nu er godkendt. Men de spørger, hvorfor jeg har sendt en kopi af mit pas ind, når jeg allerede har bekræftet via mit cpr nummer.

05-01-2012 02:35 #38| 0

Jeg får også popups hver gang jeg logger ind mht. at jeg skal sende ID ind.

Lidt svært at finde ud af hvorvidt det er nødvendigt eller ej?

05-01-2012 02:37 #39| 0

har fået indtrykket af, at man ikke skal, hvis man har fået sit cpr nummer bekræftet.

Fik denne mail fra dem:

Hello Tommy,

Thank you for providing your document, your effort is greatly
appreciated.

We're pleased to inform you that the verification of your
PokerStars account has been completed. You can now submit cash
out requests using your PokerStars.dk account.

Can you please explain why you have sent a copy of your identity
card if you have successfully completed the CPR-ID verification
process?.

We will be expecting your reply soon.

If you have any additional questions, please do not hesitate to
contact us at [email protected]

Thank you for choosing PokerStars.dk and best of luck at the
tables!

Regards,

Karen
PokerStars Verification Team

05-01-2012 02:59 #40| 0

Thats it, jeg skifter til PokerStars; support er lysår foran PartyPoker, der officielt har nedlagt all support efter de er gået .dk

05-01-2012 10:27 #41| 0
balsgård skrev:
har fået indtrykket af, at man ikke skal, hvis man har fået sit cpr nummer bekræftet.

Fik denne mail fra dem:

Hello Tommy,

Thank you for providing your document, your effort is greatly
appreciated.

We're pleased to inform you that the verification of your
PokerStars account has been completed. You can now submit cash
out requests using your PokerStars.dk account.

Can you please explain why you have sent a copy of your identity
card if you have successfully completed the CPR-ID verification
process?.

We will be expecting your reply soon.

If you have any additional questions, please do not hesitate to
contact us at [email protected]

Thank you for choosing PokerStars.dk and best of luck at the
tables!

Regards,

Karen
PokerStars Verification Team


Fik nøjagtig samme mail (se min post ovenfor), og fik svar tilbage, at de har et software glitch de arbejder på at få løst. Derfor bliver folk bedt om at uploade dokumenter igen (pas/kørekort osv.), og det er sikkert med til at overbelaste dem, da det ikke er meningen at cpr-bekræftede brugere behøver at oploade ID igen.
05-01-2012 11:24 #42| 0

Nå, nu er jeg ENDELIG blevet verificeret, og kan lave cashout.

Men, men, men - så har de lavet en credit adjust på £8.25 euro (hvad det så end er), så jeg skal da lige vente 48 timer mere før jeg kan lave cashout. Fint nok med gratis penge, men mine løg bliver LÆNGERE.

05-01-2012 12:04 #43| 1
Supportprofil

Hej Wann

De £8.25 er formentlig din $10 overflytningsbonus. Af tekniske årsager opfatter systemet denne bonus som en indbetaling, og man kan derfor ikke lave cashout før 48 timer efter at man har modtaget bonussen.

Beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

05-01-2012 12:28 #44| 0

Det er blevet ændret manuelt af support, så jeg nu kan lave cashout. (Yippie Kay Yay)

05-01-2012 13:01 #45| 0

@ PokerStars

skal alle verificeret.?

har kun ind tast cpr_nr. er det nok?

05-01-2012 13:49 #46| 0
Supportprofil

Hej mf8480

Ja, alle PokerStars.dk spillere skal være verificerede.

Verificeringen foregår for de flestes vedkommende ved at man indtaster de oplysnger man bliver bedt om i registrerings/overflytningsprocessen.

Disse oplysnger matches med blandt andet CPR registret og på den måde er spillerens identitet fastslået med sikkerhed og yderligere verifikation er ikke nødvendig.

Så hvis ikke du bliver bedt om yderligere dokumentation når du logger på for at spille, er din overflytning/registrering godkendt. Det har heldigvis været situationen for langt de flestes vedkommende.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

Redigeret af PokerStars d. 05-01-2012 13:51
05-01-2012 15:22 #47| 0

Hej PS-support,

Måske et dumt spørgsmål, men er det muligt som midlertidig udenlandsdansker at få adgang til .dk-serveren? I så fald hvordan (mht. registrering)?

05-01-2012 16:05 #48| 0

Hej PS-Support

Jeg har en gammel konto, og har ikke haft PokerStars installeret før. Nu I er blevet skattefrie vil jeg naturligvis gerne spille.

Jeg downloadede derfor .dk softwaren og er logget på, men har ikke skulle cpr-verificere noget da jeg loggede på. Har mailet til supporten to gange og fået enslydende svar som jeg ikke kan bruge, så tænkte at du måske kunne give et bedre svar her på hvad jeg skal gøre?

Nick = c_mygind

På forhånd tak.

05-01-2012 17:05 #49| 0
Supportprofil

Hej Superficious

Det er et krav for at spille på .dk at man har dansk registreret bopæl, så det er desværre ikke muligt for dig at registrere hos PokerStars.dk hvis jeg forstår dig ret.

Ydermere er det ikke tilladt at spille på andet end .dk når man befinder sig i Danmark, så jeg må desværre dobbeltskuffe dig her. Du vil ikke have mulighed for at spille hos PokerStars så længe du befinder dig i Danmark.

Beklager men det er simpelt hen et lovgivningsspørgsmål.



@Rivercow

Det lyder lidt mystisk. Jeg kan se at du ikke har spillet, hvilket nok er årsagen. Hvis du går ind i 'bank' for at lave en indbetaling eller sætter dig ved et betalingsbord skulle du ikke kunne undgå at løbe ind i processen.


Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

05-01-2012 17:10 #50| 0

Nu har jeg brokket mig over lydproblemet, så vil da lige give stars et thumps up for verificeringen.. som gik gnidningsløst for mig..

05-01-2012 17:30 #51| 0

Nu er jeg i tvivl. 1 jan skrev jeg alle de oplysninger de bad om, og sendt billede af kørekort, ellers ville jeg miste mine dollar. Jeg har intet hørt fra Stars, men er alt i orden bare jeg har udfyldt mine cpr oplysninger ?

05-01-2012 17:58 #52| 0
Supportprofil

@Lakini9

Sand mig en PM med dit bruger ID og jeg skal dobbelttjekke, men umiddelbat lyder det som alt er i orden.

PS. Forvent ikke svar før i morgen da jeg er ved at lukke ned for i dag.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

05-01-2012 18:00 #53| 0
Supportprofil



Tak. Rart at høre. Som supporter møder man alle problemerne. Virkeligheden er jo heldigvis at langt de fleste ikke har problemer.

God aften til alle.

Jesper S
PokerStars Kundeservice

Redigeret af Bridgeking d. 20-06-2023 16:41
05-01-2012 18:51 #54| 0

Da jeg loggede på her til aften virkede det. Tak for svar.

09-01-2012 01:48 #55| 0

hej er åbenbart her man kan få hjælp..

Er super rystet over PokerStars.dk
Har hemmelig adr. men har sendt billed af sygesikringsbevis + kørekort.
4 gange og jeg bliver ved med at få den samme dumme mail hvor der står gå ind på cpr register og tjek oplysninger.. har jeg gjort 6gange nu men PokerStars gider stadigvæk ikke hjælpe mig..

har brugt 1uge på det her pjat nu..

09-01-2012 03:17 #56| 0

@Pokerstars

Pokerstarskontoen står stadig i dollars men skulle pokerkonti ikke stå i DKR på PokerStars.dk eller husker jeg forkert?


@alle
Nu alle siderne er blevet skattefri hvad gør i så mht valutagevinster og tab når i har penge til at stå i dollars på de forskellige pokersites? I den forbindelse skal der vel stadig betales skat ikke sandt?

09-01-2012 12:57 #57| 0
Supportprofil

@Hamtaro og alle med hemmelig adresse:

Vi oplever på nuværende tidspunkt tekniske problemer med at validere konti for spillere, som har hemmelig adresse.

For at kunne hjælpe dig yderligere med en manuel validering af din konto, beder vi dig venligst om at sende følgende dokumenter:

- En tydelig kopi af dit regeringsudstedte Foto ID (Pas, Kørekort eller Identitetskort)
- En tydelig kopi af dit Sygesikringsbevis

Vi beder dig scanne eller tage et tydeligt billede af disse dokumenter og sende dem til: [email protected]

Du kan også uploade dokumenter på op til 5 MB via PokerStars klienten. Når du logger ind på din PokerStars konto, vil du modtage en besked med en 'Upload dokumenter' knap - klik på denne knap for at uploade dine dokumenter hurtigst. Du kan også uploade dine dokumenter ved at trykke på Hjælp -> Kontakt Support / Upload dokumenter... i PokerStars klienten.

Vi vil herefter bekræfter per mail, når kontoen er valideret.


petjen27

Kontoen står ganske rigtigt i dollars som udgangspunkt. (Der er mulighed for at have flere valuter). Det er der ikke noget problem i lovgivningmæssigt. Mht til skattepligt for evt. valutagevinst må jeg henvise til de danske skattemyndigheder.

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

09-01-2012 14:06 #58| 0

@petjen27

Eventuelle valuta-gevinster er skattepligtige og bør medtages på selvangivelsen.

Det er dog ret kompliceret at udregne, hvis man spiller hver dag og har cashouts og deposits ofte. Hvis der er nogen der har en af SKAT accepteret beregningsmåde, så må de gerne sige til.

Jørn

09-01-2012 14:27 #59| 0
Hamtaro skrev:
hej er åbenbart her man kan få hjælp..

Er super rystet over PokerStars.dk
Har hemmelig adr. men har sendt billed af sygesikringsbevis + kørekort.
4 gange og jeg bliver ved med at få den samme dumme mail hvor der står gå ind på cpr register og tjek oplysninger.. har jeg gjort 6gange nu men PokerStars gider stadigvæk ikke hjælpe mig..

har brugt 1uge på det her pjat nu..



update.. nu er jeg blevet tilbudt de 10$ fordi jeg har flyttet min konto til .dk..
men jeg kan stadigvæk ikke registrere mig fordi jeg har hemmelig adr. nu har dette tage 9dage.
09-01-2012 14:58 #60| 0

@pokerstars

Har sendt 4mail/uoloadet billeder og stadigvæk er det eneste svar jeg få at jeg skal kontrollere mine oplysninger.
Tror ingen gang at det jeg skriver bliver læst..

09-01-2012 15:57 #61| 0
Supportprofil

@Hamtaro

Send en PM med dit bruger ID, og jeg skal se om jeg kan hjælpe...

09-01-2012 16:32 #62| 0

@pokerstars

Jeg har præcis samme problem som Hamtaro, med hensyn til hemmelig adresse, og har også fået mange af de samme mails om at jeg skal dobbelt tjekke mine oplysninger, og sende billede ind af sygesikringsbevis og kørekort..

Problemet er jo stadigvæk det som de ikke rigtig kan forstå i support, at man her på Grønland ikke får udstedt sygesikringsbevis, og jeg jo derfor ikke kan tage et billede af det..

Men har ENDELIG fået opdateret mit land på PokerStars til Grønland, men mangler bare det sidste..

Men som vi har snakket om før, så vil jeg jo bare have mine penge på stars udbetalt og så når jeg snart kommer hjem til DK igen, så kan jeg få opdateret min konto så jeg kan spille igen, da ikke gider flere problemer, og godt kan vente med at spille på stars indtil jeg kommer hjem igen..

Håber du kan hjælpe med at sætte skub i tingene, for det trækker virkelig tænder ud det her..

09-01-2012 17:01 #63| 0
Supportprofil

@Hamtaro

Din konto er nu verificeret.


@sqwiggi

Det er lidt mere kompliceret i og med at du, udover at have hemmelig adresse opholder dig på Grønland. Jeg ville gerne hive en hurtig løsning frem her, men vi afventer stadig stadig oplysninger om hvordan sagen endelig skal håndteres, så jeg må desværre bede dig være tålmodig lidt endnu. Mine oplysninger siger at en løsning skulle være på trapperne, men kan desværre ikke love noget konkret.

Jeg skal desuden gøre opmærksom på at der er en lovfæstet 30 dages frist for verifikation af konti der er registreret på .dk (hvilket gælder for dig), så jeg må anbefale dig at 'holde ud' lidt endnu så vi kan få det hele på plads.

Vær dog ikke bekymret for dine penge. Uanset hvad der sker skal du under alle omstændigheder nok få lejlighed til at trække dine penge ud hvis du ønsker det.

Beklager ulejligheden endnu engang. - Irriterende, Jeg ved det godt!

Med venlig hilsen,

Jesper S
PokerStars Kundeservice

10-01-2012 18:33 #64| 0

@Pokerstars

Ok tak for det..

Må bare væbne mig med tålmodighed, selvom det som du selv siger er irreterende.. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar