Begyndt at spille meget på party og vil gerne danne mig et overblik over de gode regulars, så man ikke får fyret for mange af sine 2.barrels af på dem :).
Babelina
B1ttersweet
Cashmpion
ChristinaBL
DEEPSEAFISH2
FallingDown
GladstoneGand3r
Horseburger
I_have_hunch
Imdonelosing
Shiroi_ryiu
Skegvegaspok (solid TAG)
TheswingerA <---dårlig spiller?
Wowenslowen
golpro699(mener jeg det er)
Helderr
ShiptNReload
Philms83
Bresslad
fishyfishy
sf_h2005
ICAMEFORYOU
no_me_jodas
AsaDiamonds
LegendsNeverDie
Nukular_Ente22
ElCreco
Alexb81
Joeeeik
EatTh1s
ElGreco
yawnoaraize
so_sikk
kysus_
JizzOnYaChin
Humanchord
Calldowndonkey
Flere?
Regulars på NL200 party! Hit it!
golpro699(mener jeg det er)
Helderr
ShiptNReload
Philms83
Bresslad
fishyfishy
sf_h2005
ICAMEFORYOU
no_me_jodas
AsaDiamonds
Lige dem jeg kan huske, og så mig selv.
Hvad synes folk om de nævnte spillere?
Jeg synes personligt at mange af dem spiller et standard TAG multitabling spil. Ikke mange moves i deres spil, eller hvad er jeres mening?
Jeg har ikke spillet på Party den sidste måneds tid, men har spillet RIGTIG meget Nl200 derinde, og også med en del af de drenge, som i lister der, og imo er mange af dem på ingen måde specielt gode eller nogen modstand ved bordet.
Som fx AsaDiamonds og Alexb81 for at nævne et par.
Ahle, der bliver heller ikke nævnt noget om, at de nævnte spillere er gode :) Bare hvem der er regs.
Nåh ja, ok, men var det så ikke mere interessant at lave en liste over de GODE regulars? Det andet kan vi vel for pokker ikke bruge til en fløjtende fis.
Shiroi_ryiu
Skegvegaspok
Horseburger
B1ttersweet
golfpro699
Joeeeik
LegendsNeverDie
Kysus_
So_sikk
Er mit bud på de bedste spillere derinde?
Spillere jeg generalt holder mig fra:
Babelina
EatTh1s
ElGreco
yawnoaraize
so_sikk
kysus_
Donks:
hairdryer01
longlong5201
tilføj bankofmedsyd og Freelancer til den liste. Begge dygtige, de skriver btw inde på 2p2. Der var nogle flere jeg lige ville nævne, men kan ikke lige huske navnene nu - jeg må lige ind og rode lidt i min pokertracker.
Åhh hvor jeg dog savner Party. Jeg må se at få smidt nogle knaster derinde.
Hvad hedder I derinde?
Oh ja, de fleste dygtige regulars jeg battlede med for noget tid siden er vel måske nok rykket op.
Bern_G5 er nede på nl200 og 12tabler almost always. Pretty aggro, dog ikke spillet nok imod ham til at give en bedre bedømmelse.
Imdonelosing!?
Jeg har flere gange spillet NL5000 med ham inde på party. Virker som en dygtig TAG spiller. Forstår ikke hvad han laver på nl200. Mod LAG spillere limp-reraiser han ofte.
imdonelosing er heller ikke reg. på nl200. han har måske været dernede og donke den af, for han plejer at sidde fra nl400-2000 når jeg har set ham.
Desuden så jeg nogle mææærkelig bets fra ham i dag på nl400. Er han pn'er?
@JSThomsen
hmm...kan også være at jeg har stødt ind på ham når jeg har limitrushet 10/20...(TILT).
Jeg har spillet imdonelosing en del på nl200, jeg anså ham ikke for værende specielt dygtig. Men måske han bare har været nede og donke den af.
***** Hand History for Game 5467930074 *****
$200 NL Texas Hold'em - Tuesday, November 28, 16:31:01 ET 2006
Table Table 126396 (No DP) (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: gtheflop ( $156.80 )
Seat 2: imdonelosing ( $598.98 )
Seat 5: A_Behemoth ( $216.95 )
Seat 6: danisyourman ( $375.75 )
Seat 4: ffsrigged ( $197 )
imdonelosing posts small blind [$1].
ffsrigged posts big blind [$2].
** Dealing down cards **
Dealt to ffsrigged [ Ah 8c ]
A_Behemoth raises [$8]
danisyourman calls [$8]
gtheflop folds.
imdonelosing raises [$33]
ffsrigged folds.
A_Behemoth folds.
danisyourman calls [$26]
** Dealing Flop ** [ Kc, 8d, Kh ]
imdonelosing bets [$42] <--- doh
danisyourman calls [$42]
** Dealing Turn ** [ 4s ]
imdonelosing checks.
danisyourman bets [$75]
imdonelosing calls [$75] <--- Doh
** Dealing River ** [ 9h ]
imdonelosing checks.
danisyourman bets [$50]
bankofMedSyd has joined the table.
imdonelosing calls [$50] <--- DOH!
danisyourman shows [ Ks, Ad ]three of a kind, Kings.
imdonelosing doesn't show [ Ts, Td ]two pairs, Kings and Tens.
danisyourman wins $410 from the main pot with three of a kind, Kings.
#Game No : 5467935510
Imdoneloosing er en fish der har været heldig i en periode og limitrushet sig op til de højere limits, eller, har spillet uden rulle på de højere limits, det er ihvertfald hvad jeg har ham til, elendig møgdonk der har betalt et par huslejer til mig...
Fyr iøvrigt nachopls (eller noget i den retning) på den liste
Imdoneloosing spillede jeg for nogle måneder siden på 400 og 600. Havde hørt at han var så dårlig, at han var gået fra nl5K -> nl2K -> nl1K -> nl600->nl400->nl200 hvor han begyndte med fuld stack alle steder og sluttede som shortbuyin'er og rykkede derefter ned.
Han har været dårlig de gange jeg har spillet ham, faktisk ekstremt ringe.
Turbo vil du ud med hvilket nick du spillede/spiller under på party? evt. pm
Spillede under ALLTHATUWANT. Men spillede aldrig regular på party. Er jeg en donk? :-) evt. nogle PT stats? Party var det sted jeg spillede mest aggro mener jeg, nok mest på 600.
Mmmmmmm, tilladt at være prinsessesur over ikk at være på den liste ?? ;-)
Ville det ikke være en idé at snakke lidt om de ovenstående spilleres svaghed, og sætte dem i kategori. Da vi derved alle sammen ville have lettere ved at nakke de regulars?
Eller hvad siger folk?
Ved ikke om det egentlig er ulovligt at gøre dette på et offentligt forum...?
De gør det på 2+2.
Turbo, jeg har ikke spillet mod dig, skal stadig lige rense lidt af på nl200 før jeg begiver mig på nl400 :)
Men har da set nicket før.
mkay. Regn ikke med at se det mere. Spiller der ikke for tiden, og hvis jeg spiller bliver det íkke under det nick.
Havde ret meget lyst til at tage et shot på dette bord. Adler288 er en 70/6 donk der havde forvildet sig op på NL2K. Tænkte dog at der ikke var nogen grund til at sætte sig ved bord med pethie (hvorfor ikke 3-bet PF i øvrigt?).
***** Hand History for Game 5675219156 *****
$2000 NL Texas Hold'em - Wednesday, February 14, 16:13:49 ET 2007
Table Table 127833 (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 6
Seat 1: imdonelosing ( $2461 )
Seat 2: MaybeHot ( $2853.84 )
Seat 3: Adler288 ( $2277 )
Seat 4: SICK_TILT ( $1970 )
Seat 5: fck_asier ( $7085.10 )
Seat 6: grlpwraa ( $2158 )
grlpwraa posts small blind [$10].
imdonelosing posts big blind [$20].
** Dealing down cards **
MaybeHot folds.
Adler288 folds.
its really weird my connection works perfectly except here
SICK_TILT raises [$66]
fck_asier calls [$66]
grlpwraa calls [$56]
imdonelosing raises [$362]
SICK_TILT folds.
fck_asier calls [$316]
grlpwraa folds.
** Dealing Flop ** [ Kc, 2c, Qh ]
imdonelosing checks.
fck_asier checks.
** Dealing Turn ** [ 6d ]
imdonelosing bets [$720]
fck_asier calls [$720]
** Dealing River ** [ 3s ]
imdonelosing checks.
fck_asier checks.
imdonelosing shows [ As, Js ]high card Ace.
fck_asier shows [ Ad, Qc ]a pair of Queens.
fck_asier wins $2333 from the main pot with a pair of Queens.
Turbo: Har dig som 32/20 over ca. 300 hænder. Er det dine normale stats?
JizzOnYaChin er en god regular IMO. Og i øvrigt et fedt nick :)
Er jeg den eneste der synes at der er kommet vanvittigt meget trafik på Party den seneste uge...?
Jeg synes der gennemsnitligt er ca. dobbelt så mange borde åbne på Nl200 som der var for bare en uge siden.
Måske det har noget med VIP Promoen at gøre...
Er i andre af samme mening, eller?
@Rooger
Har næsten aldrig brugt PT og har således kun lidt over 10K hænder på mig selv.
NL1K: 44/32/2,88 over 300 hænder.
NL600: 52/34/2,86 over 1300 hænder.
NL400: 35/22/2,68 over 6K hænder.
NL200: 27/16/2,56 over 2600 hænder.
(Jeg caller generelt ret mange raises :p)
SICK stats på nl600 turbo. Kan du vise mig lidt tricks, så jeg kan stoppe med at være nittish? 8]
Kender ikke til andre af spillerne end Adler og pethie (hvis spil jeg ikke kender, men hans winnings tyder vel på at han er okay..)
Tænkte bare det var sjældent at 70/5 spillere sad ved NL2K borde.
Chris: Hvem er det? Så godt at nicket var nævnt flere gange i Party Regular tråden på 2+2, men så den ikke connected til en 2+2'er?
@Chris
Yea, der var generelt mange aggro regulars som jeg godt kunne lide at spille i raised pots. Skulle måske have reraiset mere, synes jeg gjorde det meget, men kun i perioder. Men man kan nok med fordel pille 10% af mine hænder fra PF, jeg arbejder med mine møgtyrhed ;-)
@Chris
Det er sgu svært, ligger vel til spillestil. Jeg spiller mest min gutfeeling senere, især mod aggro regulars. Den er lidt svær at beskrive eller give videre. Derudover tror jeg, som skrevet, at jeg havde tjent mere hvis jeg havde pillet det værste lort fra :-)
@Rooger
JizzOnyachin er en spasser, han besøger os jævnligt på nl100. Kæmpe ego.
Tidligere var der en okay dansk spiller ved nick "focusplease." Pavel er også strid
Ellers er der vores allesammens ThePokerBody. <*/////-<
Så fik jeg endeligt smidt penge ind på Party, så jeg er klar til at battle derinde nu. Vil folk ikke ud med, hvad de hedder derinde.....?
Og er der evt. nogen med rigtig mange hænder fra Nl200 på Party, der har lyst til at dele lidt ud :-)
Der er mange regulars på party nl200, som jeg har set ved nl100 en del også. Jeg har også selv spillet nl200, ca 25k hænder, men det er flere måneder siden nu.
Bankofmedsyd spiller fint ja, men man kan godt skubbe ham af hans spil. Vis et par vanvittige tyre-moves op mod ham, og så får man sådan nogle calls her: www.pokerhand.org/?581798
Men som nævnt, er det de færreste partypoker regulars ved NL100/NL200 der er noget ud over det sædvanlige.
@Turbo
Hvor på 2+2 finder man diskussioner af hvem der er dygtige spillere og hvem der er donks på party? Findes der kun sådanne diskussioner omkring for NL200 og højere eller også for lavere levels om NL50 og NL100?
Tak
sunek
O M F G.
Spillede lige en session på en times tid på Party, og spillene var endnu mere soft end jeg huskede, ekstremt aggro, men også ekstremt soft.
Jeg stødte forøvrigt på en del af de regulars, som er nævnt i denne tråd, og shit mand de donkede den :-S
Burde næsten lige poste nogle hænder.
Skegvaspoker spillede dog imo en god gang solid TAGpoker.
skegvegaspoker spiller fint ja, men dejligt at vide hvordan man skal håndtere ham ;)
Den tråd jeg så var primært om NL1K og bredte sig så lidt, så den omfavnede lidt andre niveauer osse. Tror den lå under midstakes delen.
Jeg spørger lige igen :D
Er jeg den eneste der synes at der er kommet vanvittigt meget trafik på Party den seneste uge...?
Jeg synes der gennemsnitligt er ca. dobbelt så mange borde åbne på Nl200 som der var for bare en uge siden.
Måske det har noget med VIP Promoen at gøre...
Er i andre af samme mening, eller?
Det en eller anden highroller point bla bla bla..som egentlig ikke er så vild imo og svært at få når da er mange spiller på party der kører 24/7
@pureking
Den Promo er da bedre end ingenting.
I Party Shoppen får du 1$ pr. 100 point. Mens du her kan komme helt op på 6,5$ pr. 100 point. og næsten minimum 3$ pr. 100 point.
Har besøgt NL200 på Party det sidste stykke tid og i går gik det helt forygende. Endte oppe med $1600 efter en 4-5 timers session
Nå men her er hva jeg lige husker:
Donks:
rolanz er 63/20/1,6 over 280 hænder. Super callingstation med streg under! Han caller virkelig alt ned - også på river til pot bets ($100)
BLUFFDUDE222 er 93/14/1,3 dog kun over 20 hænder, men han har trods alt smidt $100 på de hænder.
juniormoff er 62/10/3 over 30 hænder
robsim111 er 57/22/1,5 over 40 hænder
nachoch1ps er 22/17/2,5 over 327 hænder og har smidt $200. Han callede bl.a. AI i en tre-vejs pot med OESD. Virker ret donket.
Regulars:
Razga :D
Smider flere på senere
OKOK, så smider jeg lige mit mit nick.
Gammelt nick, Fefarrzz
Nyt nick, Bluffygamblerr (så længe det varer ) :-)
200NL PÅ PARTY er pretty easy, ikke så tit man føler man bliver udspillet og kæmpe flow at folk der bare donater med alt muligt crap...
30.000 hænder i april håber jeg på 200nl og 400nl forhåbentligt, også selvf div søndagstours osv.
Gl med april til alle pokernettere.
Iucky_luke er god
Asadiamonds er halvdårlig og en pest at høre på. Alle pn'er jeg har spillet med, og genkendt har været solide.
BankofmedSyd spiller imo godt. Jeg havde min tørn med ham over sommeren. Tror vi begge var i en overgangsfase ud af noget TAG noget og begge nye som light 3 betters og semi LAGs.
I takt med at dynamikken og vores indbyrdes historie blev mere spicy blev det også mere pedal-poker. AJ pre var jo nuts!:-)
Jeg snakker lidt med ham over msn, og han ser ud til at gøre det rigtigt godt på NL400 party men han frekventerer vist FTP oftere pt.
Razga,
Dunno, men navnet skriger 2p2, så jeg regnede med det var en der også var herinde.
Jeg er på mega monkey tilt.
Skræmmende så mange dårlige danskere der er. Jeg tror Danmark har den største Mega Donkey / spiller-faktor. Måske efter Italien.
Hotrush og Don_pingvini er iøvrigt buddylisted som henholdsvis 66/26/3.5 og 90/30/3 over mange hænder.
Så tæt på at lave det her call:
$ 400 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 09, 21:39:16 ET 2007
Seat 2 is the button
Total number of players : 6
Seat 4: Lance_84 ( $ 943.30 USD )
Seat 6: hotrush ( $ 1,067.32 USD )
Seat 1: HERO ( $ 851.40 USD )
Seat 3: SEXKRIME669 ( $ 541 USD )
Seat 5: OneMillionDollars ( $ 400.10 USD )
Seat 2: Sabine666 ( $ 382 USD )
SEXKRIME669 posts small blind [$ 2 USD].
Lance_84 posts big blind [$ 4 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♣ K♥ ]
OneMillionDollars folds.
hotrush calls [$ 4 USD]
HERO raises [$ 20 USD]
Sabine666 folds.
SEXKRIME669 folds.
Lance_84 folds.
hotrush calls [$ 16 USD]
** Dealing Flop ** [ J♣, A♠, 2♦ ]
hotrush checks.
HERO bets [$ 36 USD]
hotrush raises [$ 140 USD]
HERO calls [$ 104 USD]
** Dealing Turn ** [ 8♥ ]
hotrush is all-In.
HERO folds.
hotrush shows [ 4♣, 4♥ ]a pair of Fours.
hotrush wins $ 1,230.32 USD from the main pot with a pair of Fours.
Han har aldrig Ax, A10, 1010, her. Sjældent 22, men det er muligt. Måske A2.
Fuck, AlexKP havde callet.