Min driver gik desværre i stykker under træning forleden. Den er købt ultimo juli sidste år og leveret ca. 1. august - altså under 1 år gammel.
Jeg skrev til sælgeren som er en engelsk webshop(og authorized PING dealer) angående problemet i går morges. Da jeg ikke havde hørt noget endnu skrev jeg igen sidst på eftermiddagen i dag. Nu er spørgsmålet så hvad der er en rimelig responstid for webshoppen? Måske er jeg lidt emsig og ville normalt også give det længere tid, men jeg gider ikke undvære min driver hele sommeren. Desuden var de heller ikke for gode til at svare på mails under købsprocessen sidste år, så jeg vil godt være lidt på forkant.
Er det urimeligt at rykke for svar efter halvanden arbejdsdag?
Hvis de nu ikke svarer i morgen eller i løbet af weekenden kan jeg så tillade mig at kontakte dem offentligt på deres FB eller evt. skrive direkte til PING i næste uge?
Selve reklamationen burde imo bare ende ud med at de sender et nyt hoved til driveren med det samme, da det obv. er en konstruktionsfejl - mekanismen til at indstille grader på driveren forsvandt ind i hovedet!. Pro'en sagde han aldrig havde set noget lignende.