Hejsa Alle... :) Jeg er en lille 'hyggespiller' både mht. poker og 'spillemaskiner' ..Poker spiller jeg på 'PokerStars' og 'Danske Spil'.. Spillemaskiner på forsk. steder som har dansk licens... Jeg sætter penge ind med 'Visa electron'...
Jeg har nu fået et 'problem' som viser hvilken magt man giver 'spillesiderne' eller deres 'payment-provider' når man sætter penge ind...
I dette tilfælde blir' der pludseligt 'reserveret' penge på min bankkonto fra 'Nordicbet', selvom jeg ikke har været inde på spillesiden.
Jeg vil her fremlægge korrespondancen med 'Nordicbet' og høre jer andre om I har oplevet noget lignende... :)
Jeg vil lige advare om at det er en længere og meget forvirrende korrespondance I blir' udsat for, men jeg håber at nogle af jer keder jer så meget, eller finder det så interessant at I vil læse det til ende og komme med nogle input... Det er jo noget som kan ske for alle....
Forhistorie:
D.02.05 sætter jeg penge ind på 'Nordicbet', transaktionen accepteres og beløbet reserveres på min bankkonto...Jeg spiller den dag og dagen efter...
En uge senere ser jeg at der pludselig står 2 reservationer til 'Nordicbet'..
Jeg kontakter chatten, hvor jeg får at vide at de heller ikke forstår det,'den rette afdeling' er sat på sagen og jeg vil få mail, så snart de véd noget...
Det stiller jeg mig tilfreds med, men da jeg ikke hører fra dem i 5 dage, kontakter jeg dem igen...
Chat tirs.d.17.05
Simon: Hej Carsten :)
Carsten a: Har du mulighed for at se 'tidligere chat'...? Er vist fra i torsdags..
Simon: Ja, lig et øjeblik.
Carsten a: Som du kan se brokker jeg mig over at der er foretaget en hævning af jer fra min konto.. Det blev åbenbart sendt videre til 'rette afd.'...
Simon: Ja, det kan jeg godt se.
Simon: Jeg kan også se at pengene burde være kommet ind på din spillekonto. Kom de ikke det?
Simon: Har du slet ikke fået en mail eller noget fra os?
Carsten a: INTET...!!
Carsten a: Og hvad mener du med at 'pengene skulle være gået ind på min spillekonto'..?! Jeg har IKKE foretaget nogen indbetaling..?!
Simon: Det er jeg godt nok ked af at høre. Der må være sket en fejl.
Carsten a: Det her er ret utrygt.. :(
Simon: Det kan jeg godt forstå, det burde bestemt ikke ske!
Simon: Jeg kan se at det reserverede beløb allerede er afvist fra vores side.
Simon: De burde derfor ikke være reserveret længe endnu.
Simon: Processen er faktisk allerede i gang, kan jeg se.
Carsten a: Jeg forstår ikke noget af det du siger... Kan du give mig en forklaring på HVAD der er sket..??!!
Simon: Jeg forstår det nu.
Simon: Pengene er reserveret på din konto i øjeblikket.
Simon: Vores system har opdaget fejlen, ser det ud til.
Simon: Du burde derfor få pengene igen inden for 5 bankdage.
Carsten a: Hvor stammer fejlen fra..?? Hvordan kan I reservere penge på min konto..??
Simon: Det er en teknisk fejl, men det kan jeg desværre ikke helt forklare for dig.
Simon: Men du får ikke trukket nogen penge fra din konto, som de ikke burde.
Simon: Men jeg beklager at de har stået som reserveret.
Carsten a: Jeg har IKKE prøvet at sætte penge ind og pludselig er der en reservation på min konto..??!!
Simon: Det skyldes en teknisk fejl fra bankens side.
Simon: Men de burde komme tilbage på din konto snart.
Simon: Om det er din eller vores bank, må jeg indrømme at jeg er lidt i tvivl om. Men hvis du ikke har lavet indbetalingen, må det være fra bankens side.
Simon: Jeg synes at du skal kontakte din bank for at høre, men som sagt, kan jeg ikke se om det er din elelr vores bank fejlen ligger ved i mit system, beklager.
Simon: Men fejlen ligger jo et eller andet sted, når du siger at det ikk er dig der har foretaget indbetalingen.
Simon: Nu skal du høre hvad jeg kan gøre for dig i stedet. Du har allerede sendt mig et screenshot af din bankudskrift. Jeg kan sende det videre til regnskabsafdelingen. De vil så kunne lave en bekræftigelse på at det ikke er os der har trukket pengene. Du vil så kunne vise den til din bank og de vil kunne slette reservationen for dig, hvordan lyder det?
Carsten a: Siger du at jeg nu skal fare fra herodes til pilatus med screenshots og selv bevise og forsvare, for at få min penge tilbage så jeg kan bruge dem..??
Carsten a: Jeg vil ikke være dén der skaffer pengene tilbage på min konto... Det må de 'skyldige' sørge for...
Carsten a: Hvis min bank helt på eget initiativ eller 'ved en fejl' reserverer penge til et casino, må jeg skifte bank... Hvis det er et sted i jeres system at 'der er sket en fejl' så der uretmæssigt er blevet reserveret kr på MIN konto i en uge, synes jeg virkeligt at I burde hoste op med en ordentlig undskyldning....
Simon: Okay, jeg sedner sagen videre og kontakter dig via mail, så snart jeg har fået svar.
Simon: Og jeg skal nok kontakte dig denne gang, jeg beklager meget at du ikke fik svar sidste gang.
Carsten a: Ok... Tak fordi du gad bruge tid på mig...Det er da det eneste positive jeg har oplevet i denne sag..
Mail tirs.d.17.05
Hej Carsten,
Tak for din tidligere henvendelse.
Jeg beklager at du har haft et beløb reserveret på 100 kr, og vi har nu kontaktet vores ansvarlige afdeling og de har undersøgt sagen for dig.
Vi har her i emailen vedhæftet et dokument som du kan vise til din bank, så skulle de gerne kunne fjerne denne reservering og refundere dine 100 kr.
Du må hellere end gerne kontakte os igen skulle du have brug for yderligere hjælp.
Tak for din tålmodighed og samarbejde i denne sag.
Mail tors.d.19.05
Hejsa Kundeservice...
Jeg vil starte med at sige at min utilfredshed handler om at jeg ikke har kunnet få svar på HVAD der egentligt er sket...
Som det fremgår af chatten, prøver I at gi' mig indtryk af at fejlen kan være fra min banks side...
Jeg har nu været i kontakt med dem og har fået svaret at selvfølgelig er det fordi de får anmodning fra JER, at de reserverer pengene... Og de er så 'låst' indtil I kræver dem, ellers 'tilbageføres' de til min konto efter 31 dage..!! Banken står uforstående overfor jeres tackling af sagen, mener at det mindste I skulle gøre, var med det samme at sende dem de oplysninger (det dokument) som I istedet har valgt at sende til mig.. Så kunne 'reservationen' blive ophævet med det samme....
Mails fre.d.20.05
Hej Carsten,
Tak for din tilbagemelding.
Jeg beklager bestemt forvirringen samt frustrationen skabt i forbindelse med din sag. Vi ønsker bestemt ikke at give en dårlig service oplevelse, men jeg kan bekræfte det ikke er os som reservere beløbet, men banken da vi ikke har adgang til at reservere beløb på din bank konto.
Vi har ikke sendt det vedhæftede dokument direkte til banken, eftersom vi ikke må kontakte en tredje part af din konto og vi kan derfor kun sende det til dig.
Har banken endnu ikke frigivet reservationen sender vi sagen til vores regnskabs afdeling, for at tjekke nærmere med dem.
Vi undskylder hvis servicen ikke har været i top, men jeg håber på din forståelse i denne sag da vi har vores procedurer og dem skal vi følge.
Du ønskes en god weekend!
Hej Support...
Jeg synes at det er underligt at I beklager forvirringen og så fortsætter i samme spor...
Det er helt rigtig når Simon i chatten skriver 'vi har ikke taget dine penge, de er bare 'reserveret'....
Og det er da også helt rigtigt som Frederikke skriver nu at 'I ikke har adgang til at reservere beløb på min bankkonto'... Det er helt rigtigt at det er banken der gør det... Men HVORFOR..?! Fordi de får en anmodning om det fra JER...!!
Kan jeg snart få en ordentlig forklaring på hvorfor I/jeres paymentprovider eller hvem der på jeres vegne, anmoder om at der bliver reserveret et beløb på min konto, når jeg ikke selv har prøvet at sætte kr ind hos jer...??!!
Jeg er stadig frustreret... Og beløbet er stadig 'reserveret' til jer... Men det er altså ikke dét sagen drejer sig om..
Mvh Carsten
Hej Carsten,
Tak for din tålmodighed.
Banken ser blot et forsøg og ikke at det mislykket og de vil umiddelbart reservere det af den grund.
Det er simpel procedure og ønsker du at vide mere, bedes du kontakte banken da dette er den information vi har.
Hej Support...
Jeg véd godt at der har været et mislykket forsøg... Det var et jeg foretog flere dage EFTER 'reservationen'.. Da jeg jo ikke forstod 'reservationen' og tænkte at den måske ikke havde indflydelse på min konto... Det havde den så desværre, så jeg overførte kr til min konto og satte ind hos jer... Det var den 14.... Det forklarer stadig ikke 'reservationen' som var kommet tidligere... Da den pludselig dukkede op på min bankkonto, havde jeg ikke prøvet at sætte ind hos jer... Havde vist ikke engang spillet hos jer... Det hele fremgår altså også af chatten..... Så om igen, kære venner.... Hvad er det for 'et forsøg' der får banken til at foretage reservationen... For det vat ikke mig...
Vh. Carsten
Hej Carsten,
Tak for dit svar.
Jeg forstår at du ønsker at få en redegørelse for, hvorfor der er blevet lavet en reservation på din bank konto.
Efter en gennemgang af din sag, har jeg besluttet at eskalere din sag til vores betalings afdeling, og bede dem om at gennemgå din konto, for at finde ud af hvorfor denne reservation er blevet lavet.
Når vi modtager yderligere omkring dette, vil vi sørge for at give dig besked snarest muligt derefter.
Jeg beklager forløbet, men jeg er taknemmelig for din tålmodighed.
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig aften.
Hej Support..
Tak skal du have Morten.... :)
Ser frem til at få en afklaring...
Som det også fremgår af chatten og transaktionshistorik, spiller jeg slet ikke hos jer fra d. 03.05 til 14.05, alligevel dukker der en 'reservation' fra 'Nordicbet' op på min konto d. 10.05...
Dén vil jeg meget gerne ha' 'redegørelse for'....
Mvh. Carsten
Mails lør.d.21.05
Hej Carsten,
Tak for din tålmodighed.
Jeg har nu modtaget svar på dit spørgsmål, og det jeg får forklaret er at den 14.05.2016 lavede du 2 overførelser til os, af 100kr. hver. Den første var ikke succesfuld og vi sendte et bevis på at denne fejlede, og få minutter senere forsøgte du en ny overførelse som så blev tilføjet din konto.
Hvis du hentyder til overførelsen fra den 10. maj, blev denne overførelse lavet den 2. maj, der ligeledes er synlig på din udskrift ved siden af "NordicBet 02.05". Hver gang du forsøger at lave en overførelse bliver beløbet først reserveret, og grundet dette er det første forsøg blevet reserveret, på trods af at den ikke gik ind på din konto.
Jeg håber at dette forklare situationen bedre.
Jeg ønsker dig en fortsat dejlig weekend, Carsten.
Med venlig hilsen,
Morten
Kære support/Morten...
Vi tager den lige HELT forfra...
Du har ret i at jeg foretager en indbetaling d. 02.05.... Og den står som 'reserveret'.. Men så ser jeg d. 10 at der nu er 2 reservationer.. Den ene (indbetaling fra d.02) blir så 'effektueret', men den anden blir' stående...
Da kontakter jeg jer i chatten 1'ste gang (vistnok Malin) som lover der blir' set på sagen...
Først senere (d.14.05) prøver jeg at lave et deposit som blir' afvist (fordi den smule jeg havde på min konto er 'reserveret' til jer...) Jeg overfører så penge til konto'en og laver så deposit der går igennem....
Så transaktionerne d.14 (den mislykkede og den godtagne) Har IKKE noget med den pgl. sag at gøre...
Hvis du vil være så venlig at gennemse chatten FØR jeg snakkede med Simon, vil du se at jeg har ret....
Mvh. Carsten
Hej Morten..
Nu har jeg lige tjekket igen, igen.. Og ser at det screenshot jeg sendte af mine transaktioner, da jeg 'brokkede' mig over reservationen, er fra FØR indbetalingen d.14.05... Det får du så lige igen...
Mvh. Carsten
Hej Carsten,
Tak for dit svar.
Da vi har modtaget det nye dokument, har jeg valgt at eskalere din sag igen, så vi med sikkerhed ikke mangler noget.
Jeg vil derfor holde øje med din konto igen, og afvente svar. Jeg skriver tilbage til dig så snart jeg høre mere, Carsten.
Tak for din tålmodighed.
Med venlig hilsen,
Morten
Hej igen,igen,igen Morten ...
Jeg skrev til sidst i chatten med Simon..: 'Tak fordi du gad bruge tid på mig...Det er da det eneste positive jeg har oplevet i denne sag..'
Nu prøver jeg at finde en lignende formulering... Jeg er taknemmelig over at du bruger så megen tid på mig... Jeg føler lidt at jeg nu har fat i een som kan se problematikken og kan trykke på de rette knapper for at komme til bunds i sagen, det gælder bare om at finde dem... :D
Jeg er udmærket klar over at jeg bare er en lille hyggespiller og ikke er det store potientale for jer...
Og sagen drejer sig om en sølle hundredekrone...
Som I har lovet kommer til min rådighed på min konto igen engang.. Snart....
Og det er jeg overhovedet ikke i tvivl om...
Så jeg er vel bare at regne for en kværulant...
Men herhjemme ser det lidt anderledes ud..
Jeg har ikke de store penge at rutte med, så det var virkeligt irriterende pludselig at se penge reserveret til jer på min konto..
Det var den hund jeg havde at spille for....
Men nu har sagen altså udviklet sig til et principspørgsmål...
Jeg får en 'reservation' på min konto fra NordicBet, selvom jeg ikke har været inde på siden i en uge..
Så får jeg i chatten en sludder for en sladder om at tingene nok skal blive ordnet, det er 'sendt til rette afd.'..
Glad sætter jeg ind, (d.14.05) hvor I havde en promotion.. (indbetaling mislykkedes først, fordi jeg kun havde de kr. på min konto, som I havde reserveret, jeg fik overført fra Fruen og så lykkedes det at sætte ind..)
Venter i 4-5 dage på svar vedr. reservationen og så kontakter jeg jer igen..
Siden da har jeg kun stødt på usikkerhed, forvirring og forskellige forklaringer som bare ikke passer med fakta..
Den vedholdende forklaring er at det nok er min bank der har 'lavet en fejl..
Jeg kontakter bank, Som (selvfølgelig) fortæller mig at de IKKE kan reservere penge på min konto, uden at jeres 'payment-provider' har bedt om det... Jeg sammenholder bankudskrift og transaktionshisorik,sender screenshots og snart uendelig mailkorrespondance frem og tilbage..
I har kørt rundt med mig (nok ikke med vilje) og nu er vi så endt dér, at noget indbetalingskludder EFTER at jeg har klaget over reservationen, bliver brugt af jer som forklaring..
Det hænger jo altså ikke på nogen måde sammen..
Jeg vil ikke sige at 'Historien' snart er 'lige til Ekstra-bladet' men den blir' da mere og mere interessant for andre der spiller, sådan som det udvikler sig.....
Men som jeg har skrevet før..... I skal da ha' chancen for at komme med en (ordentlig) forklaring, før jeg søger hjælp andre steder....
Mvh. Carsten
Hej Carsten,
Tak for din tålmodighed, Carsten.
Jeg kan nu reportere tilbage, at vi har gennemgået det seneste dokument du har tilknyttet, og fundet frem til at der desværre ikke er nogen ændring i forhold til at vi ikke kan finde nogle uregelmæssigheder.
Jeg beklager meget, men der er desværre ikke nogen fejl at se i vores system.
Der er desværre heller ikke mere forklaring at give, da denne er blevet givet på tidligere tidspunkt.
Jeg forstår frustrationen dette måtte skylde, men jeg vil på trods af dette ønske dig en god aften.
Med venlig hilsen,
Morten
NordicBet.dk KundeService.
Dette er skrevet og sendt samtidig med at jeg modtog ovenstående mail:
Hej Support/Morten...
Jeg går ud fra at det svar du modtog fra 'betalings-afd.' er lavet i går, inden de gik på weekend, så vi nok ikke får noget svar før mandag... Hvis du også selv venter til da med at spørge, vil jeg lige give dig lidt skyts, så du ikke en gang til skal spises af med mangelfulde oplysninger... Jeg vedlægger 4 screenshots af mine 'transaktioner' hos jer...
Nr.1 (som jeg sendte til chatten FØR indbetaling d.14) viser hvordan mine transaktioner så ud da jeg første gang gjorde opmærksom på at der var 2 reservationer på min bankkonto..
Nr.2 er som det ser ud nu... Altså ingen transaktioner mellem d.02 og d.14..
Nr.3 er min spilhistorik... Ingen aktivitet mellem d.03 og d.14...
Nr.4 er screenshot af min bankkonto taget d.12 eller 13 (altså før de transaktioner der blir' brugt som begrundelse) som viser at der er kommet en ekstra reservation, udover den hidrørende d.02...
Det er altså meget udmattende og frustrerende at skulle kæmpe på denne måde og finde beviser på dét man har oplevet...
Men nu har jeg dem heldigvis, så insinueringer om egne fejl eller min banks, kan tilbagevises..
Kan vi ikke godt blive enige om at 'betalings-afd.'s forklaring om at det jeg klager over d.12 (eller 13), skyldes noget der sker d.14, ikke holder i retten..??!
Hvis ikke jeg skulle hives igennem alt dette selv, men bare læse om det, tror jeg at jeg ville finde det morsomt...
Jeg véd godt at du er casinoet's repræsentant og dermed også skal 'beskytte' samarbejdspartnere, som den 'paymentprovider' I bruger.. Men jeg håber da at du som 'Support' også er der for os kunders skyld og kan sætte dig ind i, hvad det betyder for mig at få sådan en oplevelse... Og lissom Simon på et tidspunkt skriver..: 'Det er ikke MIG der har taget penge fra dig, Carsten', så er det ikke DIG Morten og heller ikke lige den afd. af NordicBet som du repræsenterer der har begået 'fejlen', men det er mig der oplever virkningerne og jeg har jo ikke andre steder at gå til, end her....
Svar på sidste mail..:
Hej Morten...
Det var et yderst utilfredstillende svar..
Jeg har lige sendt dig Yderligere billeddokumentation, vil du/I venligst forklare bankudskriftet fra d.12/13.05 når I fastholder at fejlen skyldes noget der skete d.14...
Mvh. Carsten
(Bankudskriftet viser at reservationen fra 02.05 er betalt, men at der er lavet en ny på samme beløb)
Hej Morten....
Jeg synes altså det her er langt alvorligere end noget med en 100'kroneseddel...
I kan/vil ikke gi' en forklaring på hvorfor der d.12 er blevet 'reserveret' et beløb på min konto til jer..?
Først siger I at det er min bank der har lavet 'fejl', hvilket de tilbageviser..: Der kan kun reserveres beløb hvis jeres 'betalingsafd.' anmoder om det...
Så påstår I at det er 'transaktionskludder' d.14 der er skyld i jeres reservation d.12..??!! Fuldstændigt volapyk....
I kan ikke se nogen fejl i jeres system..?! Dét synes jeg er ret alvorligt, når fejlen beviseligt ikke er på min eller min banks side...
'Der er desværre heller ikke mere forklaring at give, da denne er blevet givet på tidligere tidspunkt'.
Hvilken af forklaringerne..??!!
Mit bankudskrift beviser at I har anmodet om en reservation d.12.05 uden nogen form for anledning til det..
Jeg synes lige vi skal sove på det....
Og så forventer jeg et ORDENTLIGT svar i morgen..
Mvh. Carsten
Mail søndag d.22.05
Hej igen support/Morten...
Jeg håber som sagt at du endnu engang vil nærstudere de sidste screenshots jeg har sendt dig...
Nu har jeg efterhånden lidt svært ved at hitte rundt i dato'erne for vores kontakt og hver usikker oplysning jeg gir' blir' åbenbart brugt til at forvirre.... Så jeg vil lige præcisere at den famøse 'reservation' fra 'Nordicbet' som låste penge på min bankkonto, er noget jeg ser og tager screenshot af d.12.04...Om det så lige var kommet dén dag eller dagen før, skal jeg ikke kunne sige..(det kan jeg få oplyst fra banken på mandag) Jeg har heller ikke datoen for min første kontakt med jer vedr. 'reservationen' men det er også deromkring... I har garanteret selv 'chatudskrift'...
Som sagt, skrevet og dokumenteret, er hele sagen opstået og 1'stebehandlet' af jer flere dage før d.14, så det er komplet uacceptabelt at skulle godtage jeres 'tågesnak' om at problemet skyldes mislykket deposit-forsøg d.14...
Når jeg gennemgår vores korrespondance, skinner det mere og mere igennem at I prøver at forvirre mig..
I har lettere adgang til div. oplysninger og har nemt kunnet se at min klage startede FØR d.14, så når I blander en transaktion fra d.14 ind i sagen, virker det som bevidst vildledning...
Ihvertfald IKKE som seriøs undersøgelse og absolut ikke kundevenligt...
Jeg synes efterhånden at det er bevist at fejlen KUN kan være jeres...
En forklaring og en undskyldning var hvad jeg mente at kunne forvente efter det store afdækningsarbejde jeg nu selv har lavet, og så skal jeg ende med en lakonisk besked om at 'I ikke kan se nogen fejl'..??
Det er bare ikke i orden 'Nordicbet'....
Hvis ikke den sidste dokumentation jeg har sendt, kan overbevise jer om at noget er galt og at 'jeres system' har 'reserveret' penge på min konto, må jeg gå videre med sagen... Og jeres behandling af den....
Ha' en god søndag
Mvh. Carsten
Hej Carsten,
Jeg kan bekræfte at vi har gennemgået dine dokumenter, og der er ikke noget der beskriver at der er penge der er blevet reserveret, eller på anden vis holdt tilbage af NordicBet.
Jeg kan forstå at datoerne ikke stemmer over ens, men det er skam fordi at det tager nogle dage at bogføre. Jeg har personligt kigget på de bogførelser du har sendt, Carsten, og baseret på det samt din konto historik så stemmer alt over ens.
De reservationer du refererer til er ikke i vores system, og dette selvom vi har gennemgået alt flere gange. Jeg kan bede vores betalings afdeling om at sende en oversigt over alt ind og udgående aktivitet fra din konto, så du selv kan få syn for sagen, men ud over det er der desværre ikke mere jeg kan gøre i denne sag, selvom jeg rigtig gerne vil hjælpe.
Jeg Beklager endnu en gang forløbet, men vil endnu en gang pointere at hvis du ønsker en oversigt, kan vi sagtens ordne det.
Jeg ønsker dig en god aften.
Med venlig hilsen,
Morten
Hej Morten...
Først vil jeg lige anholde dig på første sætning.: 'vi har gennemgået dine dokumenter, og der er ikke noget der beskriver at der er penge der er blevet reserveret, eller på anden vis holdt tilbage af NordicBet.. Det synes jeg da absolut at mit bankudskrift fra 12.05 viser...: Der er reserveret 100 kr til jer efter at mit sidste deposit (02.05) er blevet gennemført (10.05)... Og mit næste deposit er først 14.05...
Skal jeg forstå det sådan at den 'reservation' der dukker op når jeg tjekker min konto d.12.05 ikke er een I på nogen måde har anmodet om..? Altså at det er een som min bank har påført uden at jeg eller I har gjort noget..?!
Så har min bank åbenbart et forklaringsproblem...
Ja tak, jeg vil meget gerne ha' at I sender en oversigt og dokumenter der beviser at I ikke har anmodet om at få den reservation, som pludselig dukker op på min bankkonto d.12.05....
Jeg synes sagen udvikler sig ganske alvorligt nu..
Jeg vil, når I har sendt materiale, gå til banken og få afklaret hvem der skal drages til ansvar for at der uretmæssigt reserves penge på min konto i jeres navn, og sideløbende vil jeg i relevante fora, offentliggøre vores korrespondance, (som jeg synes har været med til at bidrage til forvirringen og frustrationerne) for at få andres mening og holdning til jeres 'supportt' i sagen..
Vil I venligst stoppe med at 'beklage forløbet', det virker alt for kunstigt, når I i så høj grad frasiger jer ethvert ansvar og nu til sidst åbenbart lægger det på min bank...
Jeg lover jer, at hvis banken finder frem til at de har lavet en fej, ved pludselig, en uge efter mit sidste deposit, at reservere endnu et beløb til jer, vil det blive videresendt til jer med en undskyldning, men jeg lover også at I vil høre fra mig hvis de fastholder at anmodningen om reservation er fra jeres 'betalingsafd. Det sidste ord er absolut ikke sagt i denne sag...
Mvh. Carsten