Respons på klage over gårsdagens satellit

#1| 0

Hej.
Håber ikke det gør noget, at jeg opretter en selvstændig tråd, men der var tilpas mange, der efterspurgte et resultat af klagerne over gårsdagens 1000 seats gtd-satellit, så nu får det en tråd selv.

Jeg sendte en klage afsted igår, hvor jeg beklagede, at jeg ikke havde fået det produkt, som jeg havde betalt for, da turneringen endte med at blive en hyper-turbo tour.

Her er svaret fra stars:

Tak for din e-mail, samt din tålmodighed, mens vi behandlede din anmodning.

Vi har gennemgået dit spil og har krediteret din konto med turneringens buy-in som erstatning. Vi gør opmærksom på, at dette er en kreditering på PokerStars regning, da dit originale buy-in blev uddelt som del af turneringens præmiepulje.

Vi beklager endnu en gang ulejligheden skabt af vores serverproblemer. Heldigvis sker dette kun meget sjældent hos PokerStars.

Skulle du have andre spørgsmål, er disse altid velkommen.

Med venlig hilsen,

Mikkel
PokerStars Kundeservice


Resultatet er altså, at jeg har fået krediteret hele mit indskud i turnering. God stil af stars, men synes også bare at det var den eneste løsning ovenpå alle problemerne.

04-03-2013 13:13 #2| 0

Hvad skete der i den?

04-03-2013 13:16 #3| 0

De havde serverproblemer på grund af ekstrem belastning af over 350000 brugere. Så den var frosset i 25 min, men blinds steg alligevel. Da vi endelig kom igang, havde man cirka 10 bb, hvilket ikke rigtigt var tilfredstillende :)

Det har været en dyr omgang for stars, hvis de krediterer SAMTLIGE, der ikke cashede. Det er cirka 37000x10 dollars :)

04-03-2013 13:19 #4| 7

well den gode stil forsvinder lidt i at de ikke krediterer alle der ikke vandt sæde automatisk

04-03-2013 13:22 #5| 0

God stil af PokerStars :-)

04-03-2013 13:25 #6| 0

Hej mortenkk.

spillede selv denne sattelit igår, hvilken mail samt hvad skrev du til dem helt præcist? :)

04-03-2013 13:27 #7| 0

daniel, de shipper til alle der skriver de har spillet den og ikke vandt et sæde, så betyder ikke noget hvad du skriver udover de skal give dig 11$ for deres sm sat.

04-03-2013 13:28 #8| 0

nu fik jeg samme mail

04-03-2013 13:32 #9| 0

@Danielsaxen
Det live skriver er sikkert rigtigt, men jeg skrev nu bare at jeg ikke var tilfreds med mit køb igår, da jeg ikke fik det produkt, som jeg havde betalt for og jeg mente de måtte kompensere mig med det fulde beløb, det skylden var på deres side.

04-03-2013 13:39 #10| 0

har smidt en mail til dem, så må vi se hvad der sker :D

04-03-2013 19:39 #11| 0

Hvilken mail skal man skrive til ?

04-03-2013 19:40 #12| 0

[email protected]/.com

eller gør det fra klienten af..

04-03-2013 19:42 #13| 0

Fik samme mail og buy in tilbage.

God stil af ps.

04-03-2013 20:07 #14| 0

Kan man også skrive til dem, hvis man shippede en billet? :D

04-03-2013 20:10 #15| 0

Sikkert :D

04-03-2013 20:35 #16| 0

Fik også erstatning i dag :)

04-03-2013 20:46 #17| 0

fik også de 11d tilbage .. win win alligevel :)

04-03-2013 20:49 #18| 0

Fik også mine tilbage. Tak for tippet :-)

04-03-2013 21:09 #19| 0

Jeg gjorde lige som mortenkk, og skrev at jeg ikke havde regget mig til en hypertour. Jeg trykkede registrer i level 1, og kom først ind i level 5.

04-03-2013 21:17 #20| 0

Hvis folk ikke gider til at skrive noget selv kan i bare kopiere mit, så i skal kopiere Emailadressen og min tekst = let tjene penge

Hej

Jeg har hørt at, eftersom i havde tekniske problemer og derfor ikke kunne levere det produkt som vi havde betalt for, har givet kunderne mulighed for at få penge tilbage, jeg gerne benytte mig af dette tilbud.

Mit brugernavn er xxxxx,

På forhånd tak.

04-03-2013 21:38 #21| 0

Har skrevet til [email protected]

Er det en forkert adr, jvf tidligere indlæg hvor der står [email protected]/com

??

Jeg skrev i eftermiddags og har intet hørt fra dem.

04-03-2013 21:43 #22| 0

Skrev også til den mailadresse halv to, og har heller ikke hørt fra dem endnu mr-nurse :)

04-03-2013 21:45 #23| 0

Samme mail jeg skrev til, fik svar for 1 time siden.

04-03-2013 22:03 #24| 0

Jeg har skrevet til [email protected] uden .com

Har endnu intet hørt, kan nogle af jer der har modtaget en ny billet be/ afkræfte om det er den rigtige mail??

04-03-2013 22:11 #25| 0

I er med på at I kan skrive "mail" til PokerStars direkte gennem klienten ik?

Help/Contact Support

Så behøver man ikke være i tvivl om en mailadresse ;)

04-03-2013 22:12 #26| 0

Der har været en del run på i dag, så dem som ikke har fået svar endnu, og ikke får i løbet af natten, skal nok få svar i morgen.

Mailen der skal skrives til er ganske rigtigt [email protected]

05-03-2013 06:51 #27| 0

Har sendt en email afsted via klienten. Håber der sker noget, ellers må jeg sende én via [email protected]

05-03-2013 10:10 #28| 1

Tak for dit indlæg Morten.. :) Og tak til PokerStars.. :)

Redigeret af ladykills6 d. 05-03-2013 10:14
05-03-2013 13:20 #29| 0

Så modtog jeg også mine penge. God stil, selv om jeg egentlig heller havde forventet andet, når man nu rent faktisk ikke kunne spille.

05-03-2013 13:23 #30| 0

Sendt mail afsted i går og har stadig ikke hørt noget.

Edit: Har så netop fået en mail fra PS om at jeg har fået refunderet indskuddet. God stil PS!

Redigeret af Katjing7 d. 05-03-2013 13:24
05-03-2013 13:41 #31| 0

Sendte "mail" via klienten og fik mail tilbage om at jeg har fået 11 $ tilbage

05-03-2013 13:42 #32| 0

Har også fået tilbage i dag.. WD PokerStars!!

05-03-2013 13:51 #33| 0

Vi må håbe at de ikke aktiverer bad beat knappen for dem der får sine 11$ retur;)

05-03-2013 14:17 #34| 0

Skrev igår intet hørt

05-03-2013 14:19 #35| 0

Også lige modtaget 11 dollars. God stil af PokerStars!!!

/Henrik

05-03-2013 14:26 #36| 0

Ikke uden grund at PokerStars er verdens største. Fik svar på 22 minutter.

05-03-2013 14:29 #37| 0

penge modtaget - god service! :)

05-03-2013 14:30 #38| 0

@BeatrixxO

Det har du nu :)

05-03-2013 14:32 #39| 0

jep takker god stil

05-03-2013 14:45 #40| 0

Også modtaget her. Rigtig god stil stars!


05-03-2013 16:09 #41| 0

Jeg skrev: "Hej Be'om 11 $ tak. Pågrund af jeres Server sjov. Nick: XXX Tak på forhånd." :o)

Det virkede fint og har fået den samme mail som jer andre.

05-03-2013 16:25 #42| 0

Skal man skrive til PokerStars for at få de $11 eller krediterer de alle der ikke fik sæde?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar