Hej.
Håber ikke det gør noget, at jeg opretter en selvstændig tråd, men der var tilpas mange, der efterspurgte et resultat af klagerne over gårsdagens 1000 seats gtd-satellit, så nu får det en tråd selv.
Jeg sendte en klage afsted igår, hvor jeg beklagede, at jeg ikke havde fået det produkt, som jeg havde betalt for, da turneringen endte med at blive en hyper-turbo tour.
Her er svaret fra stars:
Tak for din e-mail, samt din tålmodighed, mens vi behandlede din anmodning.
Vi har gennemgået dit spil og har krediteret din konto med turneringens buy-in som erstatning. Vi gør opmærksom på, at dette er en kreditering på PokerStars regning, da dit originale buy-in blev uddelt som del af turneringens præmiepulje.
Vi beklager endnu en gang ulejligheden skabt af vores serverproblemer. Heldigvis sker dette kun meget sjældent hos PokerStars.
Skulle du have andre spørgsmål, er disse altid velkommen.
Med venlig hilsen,
Mikkel
PokerStars Kundeservice
Resultatet er altså, at jeg har fået krediteret hele mit indskud i turnering. God stil af stars, men synes også bare at det var den eneste løsning ovenpå alle problemerne.
Respons på klage over gårsdagens satellit
De havde serverproblemer på grund af ekstrem belastning af over 350000 brugere. Så den var frosset i 25 min, men blinds steg alligevel. Da vi endelig kom igang, havde man cirka 10 bb, hvilket ikke rigtigt var tilfredstillende :)
Det har været en dyr omgang for stars, hvis de krediterer SAMTLIGE, der ikke cashede. Det er cirka 37000x10 dollars :)
well den gode stil forsvinder lidt i at de ikke krediterer alle der ikke vandt sæde automatisk
God stil af PokerStars :-)
Hej mortenkk.
spillede selv denne sattelit igår, hvilken mail samt hvad skrev du til dem helt præcist? :)
daniel, de shipper til alle der skriver de har spillet den og ikke vandt et sæde, så betyder ikke noget hvad du skriver udover de skal give dig 11$ for deres sm sat.
nu fik jeg samme mail
@Danielsaxen
Det live skriver er sikkert rigtigt, men jeg skrev nu bare at jeg ikke var tilfreds med mit køb igår, da jeg ikke fik det produkt, som jeg havde betalt for og jeg mente de måtte kompensere mig med det fulde beløb, det skylden var på deres side.
har smidt en mail til dem, så må vi se hvad der sker :D
[email protected]/.com
eller gør det fra klienten af..
Fik samme mail og buy in tilbage.
God stil af ps.
Jeg gjorde lige som mortenkk, og skrev at jeg ikke havde regget mig til en hypertour. Jeg trykkede registrer i level 1, og kom først ind i level 5.
Hvis folk ikke gider til at skrive noget selv kan i bare kopiere mit, så i skal kopiere Emailadressen og min tekst = let tjene penge
Hej
Jeg har hørt at, eftersom i havde tekniske problemer og derfor ikke kunne levere det produkt som vi havde betalt for, har givet kunderne mulighed for at få penge tilbage, jeg gerne benytte mig af dette tilbud.
Mit brugernavn er xxxxx,
På forhånd tak.
Har skrevet til [email protected]
Er det en forkert adr, jvf tidligere indlæg hvor der står [email protected]/com
??
Jeg skrev i eftermiddags og har intet hørt fra dem.
Skrev også til den mailadresse halv to, og har heller ikke hørt fra dem endnu mr-nurse :)
Samme mail jeg skrev til, fik svar for 1 time siden.
Jeg har skrevet til [email protected] uden .com
Har endnu intet hørt, kan nogle af jer der har modtaget en ny billet be/ afkræfte om det er den rigtige mail??
I er med på at I kan skrive "mail" til PokerStars direkte gennem klienten ik?
Help/Contact Support
Så behøver man ikke være i tvivl om en mailadresse ;)
Der har været en del run på i dag, så dem som ikke har fået svar endnu, og ikke får i løbet af natten, skal nok få svar i morgen.
Mailen der skal skrives til er ganske rigtigt [email protected]
Har sendt en email afsted via klienten. Håber der sker noget, ellers må jeg sende én via [email protected]
Tak for dit indlæg Morten.. :) Og tak til PokerStars.. :)
Så modtog jeg også mine penge. God stil, selv om jeg egentlig heller havde forventet andet, når man nu rent faktisk ikke kunne spille.
Sendt mail afsted i går og har stadig ikke hørt noget.
Edit: Har så netop fået en mail fra PS om at jeg har fået refunderet indskuddet. God stil PS!
Sendte "mail" via klienten og fik mail tilbage om at jeg har fået 11 $ tilbage
Har også fået tilbage i dag.. WD PokerStars!!
Vi må håbe at de ikke aktiverer bad beat knappen for dem der får sine 11$ retur;)
Også lige modtaget 11 dollars. God stil af PokerStars!!!
/Henrik
Ikke uden grund at PokerStars er verdens største. Fik svar på 22 minutter.
penge modtaget - god service! :)
@BeatrixxO
Det har du nu :)
Også modtaget her. Rigtig god stil stars!
Jeg skrev: "Hej Be'om 11 $ tak. Pågrund af jeres Server sjov. Nick: XXX Tak på forhånd." :o)
Det virkede fint og har fået den samme mail som jer andre.
Skal man skrive til PokerStars for at få de $11 eller krediterer de alle der ikke fik sæde?