Resultat 5 $ (52 ents)
1. Scootie666 (Helsingør)
2. Dillerboerge (Danmark)
3. Pitzi (Helsingør)
4. Otten2 (Denmark)
5. Toxictornado (Søborg)
Resultat 10 $ High Stakes (28 ents)
1. Kronckefar (Hornbæk)
2. Meyer3000 (Helsingør)
3. Silksummer (Aarhus)
4. Baggio199 (Helsingør)
5. MrRepsak (Aalborg)
Resultat af Otten's Private 20/10
Synes det er nogle gode tours jeg stemmer for der også er en torsdag ;)
Otten
Kan jo se at det er totalt rigged. Så mange der vinder fra Helsingør!.
Men bortset fra det - så er syntes jeg du er for sej. De her tours har løbet igennem lang tid - også efter du har vundet alle dine Bahamas tours. Som jeg nu er nød til at give et shoot - vil ikke ha du er alene dernede ;-)
edit: manila FTW
/henrik
@kall, tror den bliver vandet ud hvis jeg laver for mange, men du kan da starte en tour op, jeg støtter helt sikkert op om den og vil reklamere for den hos dem jeg kender,
@nurse, ja du må med til Bahamas, kan anbefale vip 1000 fpp sat, he he. ps. ja en rigged lorte tour, jeg røg efter 10 min
Det er rigtigt fedt med dine tours otten, men tror ligeså at de vil vande ud hvis der bliver for mange private.
Evt. et PLO tour om torsdagen?
ja så kan jeg måske lære det der omaha, jeg er på hvis i laver en, tror onsdag er bedre, mange spiller live om torsdagen
Vi lavede nemlig en PLO (mit første PLOspil ever), og kunne også godt tænke mig at dyrke det lidt.
Men hvordan laver man tours otten, så vil jeg lave en ugentlig PLO 5,5$ hver onsdag :)
Att. Otten
Har aldrig deltaget i en af dine tours endnu. Er der fast dato for dem? De fleste gange ser jeg tråden herinde, og får mig aldrig regged, eller også glemmer jeg der.
@kent, nej de laver så du kan lave tourneys hvornår du vil
@Desisdk, hver mandag kl 20, pw er toften17
Vil bare lige give et shoutout til alle jer, der valgte ikke at købe %er i mig:
SUCKERS!
:D
Næh - tilbød bare gode odds til alle ved mit bord, men ingen havde tro på mine evner / mit mega-skrub.
Sådan noget skal straffes verbalt!
You've earned 1,766 FPP so far (including those you've already spent). We'd be happy to extend to you this privilege once you've earned the full 2,000 points.¨
^
så bliver det nok først fra næste uge eller ugen efter jeg prøver at sætte en op :)
@MHau
haha du luckboxede så meget mod mig hele touren.
sådan noget skal straffes verbalt.
hilsen scootie (the champ)
;)