Resultat 5 $. 71 ents, (new record)
1.10J4D (Roskilde)
2.kridtman (Århus)
3.gc99kl (Sønderborg)
Resultat 10 $. 28 ents,
1. Kasperkai (Ølstykke)
2. B_Busch (Snekkersten)
3. Vildfinger (Copenhagen
Efter et helt sygt run slagtede 10J4D 69 af Danmarks bedste poker players og strøg helt til tops i Ottens private 5 $, selv en af USA's allerbedste (mitman25) måtte strække gevær og tage til takke med en 5 plads efter nok den hårdeste finale fight der er set i mands minde, congrats til 10J4D med det flotte resultat og han har så 1 aktie i the 100 $ bonus, 10J4D har udlovet en bounty på ham selv i næste uge's Otten's private 5 $ på 25 $ så det er bare med at take him down.
Kasperkai spillede en solid 10 $ (high stakes) og kan nu kalde sig champion of the week sammen med 10J4D, Congrats boys med det flotte resultat.
Otten's private 5 og 10 $ ruller igen mandag 7/7 kl 20. reg tourney private, pw er toften17, all welcome, mvh.Otten1,
WSOP SUCKS, OTTEN'S PRIVATE ROCKS
Resultat Ottens private 30/6
Tak for spillet, kan kun sige en ting:
WSOP SUCKS, OTTEN'S PRIVATE ROCKS
/ René aka Lortekort aka Kasperkai
mitman25 var sku griner at snakke med :D
men idioten grinede da jeg røg ud som nummer 10 - lige før boblen skal siges! :(:D
er en suckout tur 3 turnering i træk hvor jeg rammer toppar og har bedre kicker som rammer på turn eller river så otten du skylder noget skrub til mandag hilsen kaktus p.s tog et FT på fulltilt itedet så god dag
@kaktus, nice med dit FT, sorry about the suck outs, giv Poker Stars en skideballe
otten1@
hehe takker ja blev lige staket så gjorde også staker glad
@kaktus, det var sgu nok mig, jeg havde 910 og rammer top pair med 10 og pusher, så var der en der kaldte med bedre kicker, men jeg blev lige belønnet med en 9 på turn:D Skal siges jeg donkede for vildt i den tourney;)
Så kun Alex på ft og der gav alle den vidst rimelig gas, fordi de fleste blev ædr op af blinds efterhånden som champen tog dem ned en efter en..
hehe
Ej, 10J4D var sgu for vild:D Men blev selv smidt ud på en 8 plads af ham amerikaneren;) Jeg havde ham lige nøjagtig dækket med 500 skubber med 88 han kalder med A6 og rammer A, så det var vel retfærdigt nok, haha:D Nu ved jeg i hvert fald hvad jeg skal de næste mange mandage kl 20;)