Retrospektiv analyse - NL200aa i bb

#1| 0

Faldt over denne da jeg sad og kiggede nogle hænder igennem efter leaks.. Blev lidt i tvivl om jeg spillede den rigtigt?

Kom med inputs..

Historien mellem villain og hero er at villain har siddet og svinet hero til i chatten den sidste halve time da jeg i en rr pot crai på 346 board med 56.. Han kaldte og jeg ramte stritten på river.. Villain har derfor set sig sur på Hero og ved ikke om det har fået ham til at spille mere løst overfor hero da jeg har spillet en del mere tight det sidste stykke tid..

Villain er dog før set slowplaye monsters på ufarlige boards..

Derfor står jeg lidt i den ambivalente situation at villain både kan have slowspillet en monster men samtidig sagtens kan lave moves på hero især i blindbattles da hero tidligere har været meget agg overfor villain..

Effektive stacks 350

Alle folder til Hero i sb

Hero raise 8
Villain call

Flop J64r

Hero bet 16
Villain call

Turn 2 stadig rainbow

Hero bet 39
Villain call

River K

Hero bet 89
Villain all in
Action on hero for 206 mere?

19-06-2007 20:02 #2| 0

Hvad har Hero på hånden?

19-06-2007 20:03 #3| 0

Står i topic men skulle nok have det gjort lidt tydeligere..

Hero har aa

19-06-2007 20:24 #4| 0

Jeg check-caller river istedet for at skyde ud for at holde potten nede.

Ved ik om jeg caller AI hvis han gør det hvis vi ikke havde budt 89.

19-06-2007 20:40 #5| 0

Ad for ......, men jeg folder.

19-06-2007 21:30 #6| 0

Kan man få nogle argumenter på banen? :D

19-06-2007 21:47 #7| 0

Jeg er lidt i tviv, om vi mister for meget value ved at checke river. Det gør vi nok i de fleste situationer, men med den historie, I har, c/c jeg river. Han vel højst sandsynligt se dit rivercheck som svaghed, og måske, jf. historie, forsøge at skyde dig af den hånd, du nu måtte have.
Samtidig minimerer vi tabet, hvis villain skulle have sløvspillet et monster.

Som spillet, ffs det er klamt. Jeg ved det ikke, på en god dag betaler jeg nok.

19-06-2007 22:13 #8| 0

jeg betaler river da vi næsten får 2:1 på vores penge, og villan er en monkey på tilt.

Men jeg better river 100 ud af 100 gange på dette board. Vi mister for meget value ved at chekke, og det giver mine 3 barrols mere credit.

19-06-2007 23:54 #9| 0

Jeg sad også i situationen og overvejede om jeg skulle cc river men blev enig med mig selv om man mister for meget value ved det play..

Håber stadig der er flere der kan komme med inputs da jeg synes det er en meget svær situation og folk er tydeligvis splittet.. :D

20-06-2007 00:02 #10| 0

Call..

Villain er tilt og har ramt kongen på river. Hvis han har 2 par eller set på flop eller turn raiser han vel minimum turnen, specielt når jeres historie er stor og han derfor kan regne med at få lidt ekstra betaling fra en marginal hånd!

Jeg caller her 9/10 gange...

20-06-2007 00:05 #11| 0

Gunspats

Kan bare ikke lige se villain calle 2 barrels med k high medmindre han sætte mig på nottingham.. Og hvis han gør det hvorfor skulle han så skubbe når han rammer kongen hvis han sætter mig på ingenting?

Historien taler jo for at han netop godt kunne slowplaye monster som et set eller andet..

20-06-2007 00:24 #12| 0

Jeg synes du spiller hånden fint. Fold river. Det er meget sjældent man ser folk skubber indover her med dårligere end to (gode) par.

20-06-2007 01:48 #13| 0

Jeg synes du spiller den fint. better nok kun 75-78$ på river men mindre detalje..

på river der folder jeg (går udfra det er FR)... hvis det var SH så caller jeg... men jeg synes den her hånd skriger KJ eller slowspillet set jf. dit read på ham. hvis han vil skubbe dig af en hånd så gør han det ikke først efter du fyrer 3-barrels af men så gør han det på flop og turn det er IMO det største tell mod at du skal folde.

FOLD

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar