Hvad fanden sker der for de 4 nominerede i år ??
Nichlas Bendner skadet det meste af året
Simon kjær været en fiasko efter klub skifte.
Dennis rommedahl behøver vist ikke skrive noget om ham.
Daniel Agger vil haft sit værste fodbold år nogensinde.
Det er jo håbløst at det er de 4 der er nomineret til titlen som årets fodboldspiller 2010
Så kan man sige jamen hvem ellers .
Mads junker eventuelt har i mine øjne gjort det langt bedre end ovennævnte i 2010.
hvem mener i burde have været nomineret ?
Årets fodboldspiller 2010 ???
Helt klart Dennis Rommedahl hvis jeg skulle vælge en af de fire spillere.
ja helt enig hvis vi skal vælge.
Men er det virkelig hvad vi kan bidrage med til årets spiller .
Det er skidt .
Den er billigt til salg i år..
Viser vel meget godt hvilken tilstand dansk fodbold befinder sig i ?
Drømmedahl helt sikker, men ja kampen er ikke hård i år, godt nok et skidt år for dansk fodbold, hvis man lige tager FCK fra
Ked af at skulle skrive det som BIF-mand, men en nominering til William Kvist ville vel ikke være helt væk? Stabilt spil og landsholdsdebut.
Kvisten ♥♥♥
Ellers siger det meget om dansk fodbold at de 4 er nomineret. FCK er vores stolthed <3
William Kvist mangler, det samme gør en Vingaard, men jeg er rimeligt farvet.
Landsholdsdebut? Spillede han ikke højre back i nogle af vm kval. kampene(08/09) eller husker jeg forkert?
Nu hedder prissen jo årets spiller, derfor behøver man jo ikke spille på landsholdet.
Det er jo direkte pinligt at nominere de 4 spillere.
Ingen af dem har jo leveret noget ekstraordinært.
Det er vel Morten Olsen, der har ønsket at Romme skulle have den. :/
Den er jo helt væk den liste..
HH Andreasen?
Kvist?
Anders Lindegaard?
Listen er et udtryk for hvor pisse ringe dansk fodbold er pt. Som FCKer så synes jeg også, at en spiller som Kvist kunne nomineres, men han er trods alt endnu ikke en landsholdsprofil. Vingaard er imo selv med farvede briller ikke en kandidat, og HH Andreasen + Lindegaard som andre nævner har "kun" været rigtig gode efter sommer.
Ydermere er jeg lidt overrasket over, at Christian Eriksen (staveplade) ikke er nomineret med alt den hype der har været ved ham, men han er selvfølgelig storfavorit til årets talent. Ikke at jeg personlig synes, at han bør være nomineret til årets spiller.
Jeg gætter på at Kjær vinder.
Rommedahl må være klar favorit iblandt de 4 nominerede. Han var vel top 5-10 stykker iblandt alle spillere til VM i den indledende. Kan egentlig ikke se, hvem det ellers skulle være udover ham! Måske Eriksen, men han har ikke vist niveau på landsholdet, så det er vel egentlig ok han ikke er med.
Der er jo ikke bedre end dem. Kvist som årets spiller må og skal være en joke.
hvor er en sublim angriber som Thomas Dalgaard henne på listen??
Manden har en fantastisk evne til at score mål selvom det er tydeligt for alle at han er aldeles håbløs.
Rommedahl?What a joke."
Seriøst ? Altså hvor meget kan Rommedahl hadet gå over gevind her ?? Han er den ENESTE af de 4 nominerede der giver mening at have på listen, og næsten uanset hvem de tre andre ville være så ville han være en seriøs kandidat baseret på sine præstationer i denne sæson.
Bæstet ? Jeg går ud fra du mener den middelmådige målmand som har opnået fantastisk overdimensioneret ry ved at snuppe et straffespark for et lortehold som rykkede direkte ned efter første sæson i premier league? Jamen altså ...
Rommedahl - helt klart.
Har svært ved at se, hvem der er mere værdig til den titel i år - selvom samtlige danske fodboldspillere var nomineret.
Jeg forslaar de dropper aarets spiller i aar, da der tydeligt mangler kvalificerede spillere til prisen.
Bendner har rigtig nok været skadet noget af året, men alligevel var han en stor profil for Arsenal i forårssæssonnen hvor han var topscorer i premier league med 9 mål i 12 kampe.
Plus han har betydet meget for landsholdet, hvor Rommedahl godt nok har spillet nogle fine kampe, som efter min mening ikke er nok til at følge med Bendtners forår for Arsenal.
Så Bente er efter min mening selvskrevet til titlen.
Bendner har rigtig nok været skadet noget af året, men alligevel var han en stor profil for Arsenal i forårssæssonnen hvor han var topscorer i premier league med 9 mål i 12 kampe.
Plus han har betydet meget for landsholdet, hvor Rommedahl godt nok har spillet nogle fine kampe, som efter min mening ikke er nok til at følge med Bendtners forår for Arsenal.
Så Bente er efter min mening selvskrevet til titlen.
Helt enig i, at William Kvist må være det mest oplagte bud.
Rommedahl spiller et par gode landskampe - og så er han pludselig årets spiller? - men ok, det er i sig selv jo også en fantastisk præstation af Rommedahl at spille mere end en 1 god kamp på 1 år - men at det ligefrem skulle gøre ham til årets spiller? - Arrrrrrrhhhhhh..... - dog er jeg enig i at alternativerne er lige så dårlige - men skulle jeg vælge ville det blive Bendtner.
William Kvist ville være en fin vinder imo, også for at belønne den succes FCK har haft.
Jeg synes også Krohn-Dehli fortjener at blive nævnt. Han har været fantastisk stort set hele året og er sammen med Daniel Wass grunden til Brøndby ikke er i nedrykningsfare.