Vi havde en ganske interessant diskussion tidligere på ugen om Martin Hansens mål. Jeg synes det var fantastisk, men dette er lidt vildere.
Årets mål 2015?
Håber at kunne træne ordenligt igen efter en operation her sidst på måned..
Nimacos skrev:Ja og der kommer langt flere i rest sæson der er bedre.
Det tror jeg sgu ikke - det her er for vildt👍
Der kommer et årets mål hver dag. Det eneste de mål har tilfælles, er at ingen af dem bliver årets mål.
NeymarDK skrev:fantastisk mål af nordstrand! og han har gjort det før:
Jah, men hvad har den at gøre med årets mål??
tror du mener den her ;)
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/deja-vu-nordstrand-saksesparker-point-til-agf/
Nu opnåede målet i hvert fald første hæder som "tor des monats", månedens mål, med 40% af stemmerne ud af 5 mål.
Bournemouth lavede igår et mål der kan blive årets mål
Ok. Det blev så ikke året mål i verden, men det blev årets mål i Tyskland. Af de 12 udvalgte mål fik målet over 20% af stemmerne
Allmin skrev:Ok. Det blev så ikke året mål i verden, men det blev årets mål i Tyskland. Af de 12 udvalgte mål fik målet over 20% af stemmerne
Hvorfor har du en sådan trang til at opdatere os om dette mål? :D
Filebgm skrev:
Hvorfor har du en sådan trang til at opdatere os om dette mål? :D
Fordi jeg havde lyst. Hvorfor har du et behov for at kommentere hvad jeg opdaterer på?
Allmin skrev:Fordi jeg havde lyst. Hvorfor har du et behov for at kommentere hvad jeg opdaterer på?
Du skal ikke blive sur på mig fordi det mål, du tydeligvis har taget til dig som en anden søn ikke blev årets mål, frøken
Filebgm skrev:Du skal ikke blive sur på mig fordi det mål, du tydeligvis har taget til dig som en anden søn ikke blev årets mål, frøken
Pas på han ikke banner dig.... Nårh nej.. Carry on.
Filebgm skrev:Du skal ikke blive sur på mig fordi det mål, du tydeligvis har taget til dig som en anden søn ikke blev årets mål, frøken
Alle opdateringer og oprettede tråde kan jo ikke handle om at tigge penge fra vildtfremmed mennesker filebgm.
Allmin skrev:Alle opdateringer og oprettede tråde kan jo ikke handle om at tigge penge fra vildtfremmed mennesker filebgm.
LOL - flot forsøg alligevel! 😂😂
Allmin skrev:Alle opdateringer og oprettede tråde kan jo ikke handle om at tigge penge fra vildtfremmed mennesker filebgm.
der er da en, der har været i arkiverne! #aforeffort
og hvem er de her, ikke kun fremmede, men VILDT fremmede, mennesker?
Tror nazgull er godt tilfreds:)