Villlain er 25/15, 5% 3b og med 16% raise cbet og 42% wwsf
Seat 1: BB ($124.90)
Seat 2: UTG ($200)
Seat 3: UTG+1 ($235)
Seat 4: CO ($235.45)
Seat 5: Button ($304.60)
Seat 6: SB ($196)
Dealt to CO J♠J♣
Preflop: (Pot: $3)
FOLD UTG
FOLD UTG+1
RAISE CO, to $6
CALL Button, $6
FOLD SB
FOLD BB
Flop: (Pot: $15)
8♥7♥7♣
BET CO, $9.50
RAISE Button, to $31
CALL CO, $21.50
Turn: (Pot: $77)
8♥7♥7♣6♥
CHECK CO
CHECK Button
River: (Pot: $77)
8♥7♥7♣6♥a♣
CHECK CO
BET Button, $44
RAISE CO, to $198.45
river CR (NL200)
I like! Selv om vi repper relativt smalt, synes jeg det er et ok spot at have sig enkelt bluff eller to i, netop fordi det virker ultra stenet at bluffe her. Så længe det er med moderat frekvens, plus man måske valuetowner TT på det groveste nogengange! :D
Dislike. Hvis villain er bare nogenlunde tænkende så betaler han med hele den range han valuebetter med.
@Klaphat
Elsker de der postulater..
Hvis villain bet-caller hele sin valuebetrange på river, så må dette være den absolut bedste linie at tage med et floppet hus, korrekt?
Hvis vi antager dette, så bør villain faktisk være bange for vi har spillet en monster tricky på river? :P
WTF!
Jeg er helt lost og synes det er helt væk. Kom med nogle tanker?
Hans range for at raise flop og bet-folde river er for mig meget smal, selvom turn er check check
"Dislike. Hvis villain er bare nogenlunde tænkende så betaler han med hele den range han valuebetter med."
Beat. Jeg er ikke nogenlunde tænkende.
Ville være rart med mere info om villain. Det kan både være godt og skidt. Rart at vide om villain raiser/floater A highs normalt. Kommer han ofte til showdown (gør 25/15'ere nok relativt tit) og hvordan er hans humør.
Hader det ikke nødvendigvis, men det er meget dyrt mod de forkerte i forhold til hvor godt det er mod de rigtige.