Villian er standard TAG.
Første store pot mellem hero og villian.
SH NL200
Hero sidder med 380, villian dækker.
Hero: Q♣ Q♦
Pre-flop:
UTG folds
villian raises to $6
Hero (B) re-raises to $24
SB folds
BB folds
Villian calls.
Flop: T♥ 8♠ J♦: $51
villian checks.
Hero bets $37.
villian calls.
Turn: T♥ 8♠ J♦ Q♠: $125
Villian checks
Hero checks.
River: Th 8s Jd Qs 3c:
Villian bets $125.
Hero???
Hvad sætter vi villian på?
Jeg vil også meget gerne have kommentarer til resten af hånden. Er nogen som better turn?
River decision (NL200)
Hmm underlig linje villain tar. En standard TAG har ikke 9 i hans range i en RR pot OOP, så det vel kun AK der slår dig her, måske 99..
Jeg caller og puker hvis han viser AK,tror vi ser en slowplayed JJ/TT lige så ofte hvis ikke oftere.
Hmm, uden kendskab til villian ville jeg se, selvom han næsten burde have ak.
Hvis han er meget loos postflop, ville jeg muligvis folde til pot bet, og calle 1/2 pot. Men jeg vil nok bette turn mod de fleste.
Her kan han vel kun have planlagt slowplay turn(missed), med looos j10 eller trips. Eller loos call med ak-aks runner flush, han ville måske check-raise turn. Rent bluf vil jeg tro er usandsynligt, da din action vel stadig indikerer en hånd mod det bord. farligt bluff vil jeg mene.
Men han kan vel stadig have 88,1010,jj,j10,jq,måske aj,aq,kj selv om jeg har ham mest mistænkt for ak caller jeg med top trips....
klikraise ham... Det er en sikker vinder!
Jeg skyder turn, hvis villain har 99 må du bare fylde op på river.
Call river.
Standard. Han har 99 og forsøger et checkraise på turn. Ved sku ikke om jeg kan finde et fold på river selvom du har tabt hånden.
@Lilja
Hvorfor klikraise?
Jeg skyder ikke turn, fordi vi er så dybe og det vil derfor ikke være sjovt, hvis villian går AI, som vi bliver nød ti at kalde. Mest af alt fordi det er en oplagt scare-card, der falder på turn, og fordi der er outs.
Det er ikke det mest optimale flop for QQ, og derfor bør jeg nok have bettet omkring 45 i stedet for 37.
Jeg kaldte og villian viste A♠ K♠
Det overraskede mig, at en forholdvis sane TAG, kunne finde på at kalde floppet med AK.
Igordk
Hænder som AJ, AQ og KJ better han sku nok ikk. Og da slet ikk fuld pot.
Gad godt at vide hvor du kommer med din std tag konstatering fra ??
for ja, jeg er også fan af dit spil her!!
men der er gået noget galt for placering af villian åbentbart !! det er jo laaaaaaaaaaangt mere interresant hvad villian sætter dig på, for at calle det flop. ??
mvh finexp
Fint spillet og muck river mod en standard TAG. Vi sætter villain på 99/AK. Folk der mener at vi ser en slowplayed TT/JJ er way off.