Villain er ret tight med 18/12 stats og 3better ikke super meget, men heller ikke kun nødder.
www.pokerhand.org/?3175973
Efter han checker floppet, tror jeg ikke han har en stærk hånd så som AA-KK, eller JJ, da han i så fald ville prøve at bygge pot eftersom vi er lidt dybe.
Pot på river er 711. Profitabelt bluff?
min range er vel primært: 33,66,JJ, TT, JT, dog vægtet imod JT og TT -- så river (6, der parrer bordet) er faktisk ikke specielt god imo .. men hvad synes i?
edit: hero har generelt været TAG og ikke out of line.
Riverbluff i rr pot, 150bb, NL600
"Efter han checker floppet, tror jeg ikke han har en stærk hånd så som AA-KK, eller JJ, da han i så fald ville prøve at bygge pot eftersom vi er lidt dybe."
kan han ikke tro det samme om dig så, og evt. kalde dig ret light på river?
Imo repper du en meget snæver range, og den eneste hånd jeg kan se villian folde i det her spot er KQ. Ellers er der ikke så mange draws han kan kalde turn med, og jeg tror ellers, han har en hånd som AJ, 66, JJ og TT.
"kan han ikke tro det samme om dig så, og evt. kalde dig ret light på river? "
god pointe. Som jeg skrev er min range primært: 33,66,JJ, dog vægtet mod JT og TT. Og ja, det er en lidt snæver range. Det bliver heller ikke bedre af at river er 6, som gør 66 og JT mere usandsynlig efter jeg rester river. Derfor tror jeg også at jeg kunne bedre li' min linje hvis river var mere blank.
Imo bør jeg være mest bange for at villain sidder med TT, JT eller Jx, og måske QQ på river - er i enige? Spørgsmålet er hvilke hænder han folder. TT kalder naturligvis. Jeg tror nok også, at QQ kalder som oftest, specielt efter river parrer bordet. Men tror i også at top par hænder kalder?
Hvordan ser villain dig?
Et J high flop er generelt ikke et specielt fedt flop at c-bette uden noget, så det er likely, han har en temmelig marginal hånd på floppet... Når han stikker ud på turn, bryder jeg mig dog bestemt ikke om raiset. Der er ikke rigtigt nogen hænder, det giver logisk mening at checke floppet med som pludselig better turn - andet end hænder, der har samlet en væsentligt mængde outs op.
Call er derfor væsentligt bedre på turn, og jeg stikker ud med A høj for at folde 99-77 og Tx ud, såfremt han checker til dig på river.
Med turnraiset, har du sat dig i et aldeles besværligt riverspot, men jeg checker i en forventning om en god del showdownvalue - samt, og dette meget mere vigtigt, er at du har fundet ca jordens dårligste riverbluffkort. Selv JT bliver nu, med hans turncall og flop/turn-linje, et marginalt valuebet.
- AB
"Hvordan ser villain dig?"
jeg kan ikke lige huske historikken i ved bordet. Men min stil er tag, med fokus på at stjæle i late position og sb hvis jeg kan komme til det. Ved ikke helt hvilke stats det er, men det er ikke så tight, men alligevel vil jeg dog kalde det TAG. Hvis han ved mere, ved han også, at jeg mixer en del 4bets ind i "3bet-krigen". Dog ville jeg oftest kalde her pga at villian og hero ikke har nogen historik, villain er tight, vi er dybe, jeg har position ...
"Call er derfor væsentligt bedre på turn, og jeg stikker ud med A høj for at folde 99-77 og Tx ud, såfremt han checker til dig på river."
men mener du call > fold.
Grunden til jeg rr turn er 1) at han virker weak 2) og så kan jeg sætte max pres på med et river AI. Er godt klar over at min handske er stærkt vægtet imod JT, TT og bluffs. Men det er dog også nogle sløvspillede sets jeg kan tage denne linje med.
med kun at kalde turn, synes jeg det bliver forholdsvis let for villain at lave et "herocall", men det kan jo være jeg tager fejl. Jeg ved heller ikke hvor sandsynligt det er for villain at checke 77-99 på flop, for så at bette turn med disse handsker. Jeg tror næsten han fortsætter med at checke ned med disse.
"Med turnraiset, har du sat dig i et aldeles besværligt riverspot, men jeg checker i en forventning om en god del showdownvalue - samt, og dette meget mere vigtigt, er at du har fundet ca jordens dårligste riverbluffkort. Selv JT bliver nu, med hans turncall og flop/turn-linje, et marginalt valuebet."
aktuelt checkede jeg også river, da jeg ikke brød mig om kortet. Som spillet kan i så li' et river AI på en blank river?