Hej alle sammen,
Ved ikke om der er nogen der kender denne "festival" den foregår ca. over 1 uge og hver dag er der 2 stjernenavn på plakatten!
Vi var så heldig og lande i Rio den dag hvor Guns N' fucking Roses og Oasis skulle spille, GNR var for vilde har lige siddet på youtube og genoplevet minderne det var for stort!!
Er der nogen der selv har været der, eller ved hvor mange mennesker der er plads til, vi fik fortalt da vi var derude at der var mellem 150.000-200.000,- hver aften og det tror jeg egentlig ikke er skudt helt ved siden af, er der nogen der kan be- eller afkræfte dette??
Rock In Rio Brasilien 2001
Det er bekræftet, ihvertfald mht. 2001 udgaven!
Iron Maiden spillede det år en, hvis ikke den bedste koncert ever, foran 250.000 mennesker...
Den Maiden video fra Rock in Rio er latterlig god.
Alle der har bare det mindste metal i sig eller bare er lidt til guitar lir / helte musik skal straks samle den dvd op.
Vanvittig lækker produktion for øvrigt.
De brasilianere forstår sgu at fyre den af! Tjek L7 fra 1993 - muligvis noget lortemusik, men damn der er gang i publikum!
www.youtube.com/watch?v=gX1BEily6HY
Gad vide hvor mange der kradser af i løbet af sådan en festival?
@T2CH
Tro mig der var også gang i den!!! Da jeg var der i 2001, samtlige mennesker sang, og samtlige mennesker hoppede UDEN undtagelse, det var for vildt, det skal opleves....:o)