Et lille vredes udbrud:
PartyPoker har gjort det igen, men denne gang for sidste gang for mit vedkommende.
Sagen kort:
Det er en sen aften/nattestund, og jeg vinder en WSOP satelitte ticket via en 1000 PartyPoint qual. værdi $215
Lukker straks com´en og går i seng. Vågner næste morgen, checker mails, herunder er en "congratulations" mail fra PartyPoker. Har aldrig tidligere vundet noget i de turneringer jeg har spillet på PartyPoker. I mailen står at jeg automatisk er tilmeldt WSOP satelitten kl.3 den foregående nat (et par timer efter jeg vandt ticket´en)...satelit tourneringen er færdig spillet på dette tidspunkt.
Jeg mailer til PartyPoker og beretter om det hændte, men de henviser mig til at jeg burde vide at man automatisk blev registreret til den næste WSOP satelitte.
Jeg mailer dem tilbage at;
1) det stod ingen steder da jeg registrede mig til qual´en, at vindere automatisk blev registreret til den næste WSOP sate.
2) ej heller i pop-up skærmen blev det tilkendegivet, og
3) sidst men ikke mindst, står der intet om det i deres regler
PartyPoker mailer tilbage at det står på flg. link at man bliver automatisk registreret: www.partypoker.com/tournaments/world_series/regular.html .
Jeg åbner forundret linket, og finder ud af at det PartyPoker påstår simpelthen ikke er sandt! Intet sted står der at man bliver automatisk registreret forsåvidt angår ticket winners af tourneringer med PartyPoints som entrence fee.
Jeg mailer straks tilbage til PP at den regel de henviser til ikke eksistere!
De mailer herefter tilbage at jeg skulle have checket min mail når jeg vandt, og at det stod der.
Har kontaktet PP 3 gange efterfølgende men de har ikke svaret tilbage...
Hvad mener I om overstående? Jeg er af den klare opfattelse at brugerns rettigheder bliver krænket. Hvordan kan PP - uden at oplyse det - gå ind og tage en ticket fra ens account og registrere en bruger til en tour...Gjorde andre firmaer det, ville det vist blive karakteriseret som at stjæle...
Det jeg specielt er foruroligt af, er PPs forkerte regelhenvisninger, samt deres fuldstændige ignoration af henvendelser efterfølgende. Tør slet ikke tænke på udfaldet såfremt vi var blevet uenige om et større pengebeløb, sådan som det også er sket for andre brugere på PN.
PP har mistet undertegned som kunde, that for sure.
Mvh RasmusBun
Røvrendt af PartyPoker
Jeg ser sætningen:
"Players who have qualified will be automatically registered for the next World Series of Poker® * Satellite"
indtil flere gange på det link, du nævner.
Mails er roden til alt ondt..
Ring til dem og bed om at tale med en supervisor af en art.
Derudover syntes jeg det er for dårligt at de ikke har dansk support.
Men ærgerligt med den billet..
@ Suger...
Yes, du har ret, men passus står kun hvor man har indbetalt et xx dollarfee for at være med i tourneringen. Ikke når der er tale om en tournering hvor det koster PartyPoints at tilmelde sig...der står blot: "1st place - 8th place get a seat in the World Series of Poker - * Satellite $215 ($200 + $15) tournament"
Men det er ikke selve det med billetten - der syntes jeg bare det plat, at de ikke meddeler det når man registrerer sig, det er ligeså meget det at de vælge at ignorere forespørgsler på en ordentlig forklaring efterfølgende. Det er nok til at få mig til at forlade skuden...
@ crunchii,
tak for supporten - du har helt ret i det med mailsne. Har vel brugt omkrign 1 time på at skrive frem og tilbage til dem, næste gang må man ofre den mobil regning og ringe til dem! Det er sgu billigere i længden...
Da jeg prøvede at registrere en konto hos PP virkede validations koden ikke, jeg skrev herefter 9 mails til deres "support" afdeling. Jeg har aldrig fået svar på nogen af mine mails, så service kan man ikke sige er PP største force.
Det lykkedes mig senere at få registreret en konto, men først efter oprettelsen af ny konto og ny email.
Når det er sagt, så har jeg prompte fået mine penge, når jeg har bedt om udbetaling.
Det lyder ikke som om, de agter at ændre deres "afgørelse", og da de ikke "mærker", at du forsvinder fra deres side, så skal du ikke forvente nogne speciel service fra sitets side, desværre. Men sådan er det, når nogen firmaer bliver for store, ligesom f.eks. TDC.
Hvis man ikke ved hvad turny man har vundet en entre til, burde man før man lukker computeren måske lige checke de efterfølgende WSOP turny med 215 usd som indskud og se om ens navn skulle være i lobbyen.
Specielt når man ved at det kan sejle hos party ville jeg sgu aldrig bare lukke computeren og gå iseng uden at vide hvad fanden det var jeg havde vundet en plads til.
Set i bagklogskabens ulidlige klare lys, kan jeg kun give dig ret Nimacos, men kl. 0100 efter en lang dag, var dette ikke lige inde i overvejelserne. Jeg har som sagt aldrig tidligere vundet en ticket på Party, men på Prima har jeg vundet et par stykker. - Disse kunne valgfrit bruges hvornår man end lystede, hvorfor jeg regnede med at den samme kutyme var gældende hos Party...
"hvorfor jeg regnede med at den samme kutyme var gældende hos Party..."
Hvorfor skulle det være samme regler på et helt andet pokerrum?
michael o''malley | poker room manager
partygaming.com | [email protected]
Prøv ham her, han er meget hjælpsom.
Men det hjælper ikke at svine Party - når du selv har lavet fejlen.
@Texas,
Thanks, ham kontakter jeg da lige.
Kan dog stadig ikke se at jeg har lavet en fejl:
1) Intet sted står der at man skal bruge ticketen til en specific sat.
2) og hverken i forbindelse med registreringen eller da tickten blev vundet blev det oplyst...De har kun oplyst det i en mail, som jeg i hvertfald ikke har fået inden for de første par minutter efter sejren, da jeg da ville have set den, idet jeg var på MSN Messenger...
Så kan man sige at jeg burde have undersøgt hvordan den kunne bruges etc., men mener bare ikke at man kan forvente dette af en bruger...Men endnu engang tak for hjælpen.
MVH Rasmus