Hejsa, har en kammerat der har været i “Rofus” (udløb for en uges tid siden) - Han har nu bedt Stars om at genåbne hans konto, og har nu modtaget denne mail.
Bliver man permanent banned fra PokerStars, hvis man har været i rofus?
Mvh.
Hejsa, har en kammerat der har været i “Rofus” (udløb for en uges tid siden) - Han har nu bedt Stars om at genåbne hans konto, og har nu modtaget denne mail.
Bliver man permanent banned fra PokerStars, hvis man har været i rofus?
Mvh.
Tjae, de skriver jo at han stadigvæk er på listen så enten har de ikke fået den opdateret eller også er noget andet galt.
Så din ven må nok lige fremsende dokumentation for at han IKKE længere er på listen.
Megl skrev:"En kammerat"
Ja, en kammerat. Man kan også kalde det en “ven”, selvom du sikkert ikke har nogen ;-)
På ingen måde. Din ven skal blot skrive at han er blevet fjernet fra ROFUS, a han vil åbne kontoen igen og inkludere en bekræftelse fra ROFUS om at han er fjernet.
Så går der, afhængig af hvem der håndterer din mail, 15-20 minutter og så kan du/han/man spille igen.
JohnnyChock skrev:På ingen måde. Din ven skal blot skrive at han er blevet fjernet fra ROFUS, a han vil åbne kontoen igen og inkludere en bekræftelse fra ROFUS om at han er fjernet.
Så går der, afhængig af hvem der håndterer din mail, 15-20 minutter og så kan du/han/man spille igen.
Cool, tusind tak for svaret. Ved du om den engelske kan “åbne den” eller man skal igennem den danske support? :)
Afhængeligt af spille-site kan man få sin konto genåbnet eller sit CPR frigivet og lave en ny konto.
ThomasBaby skrev:
Ja, en kammerat. Man kan også kalde det en “ven”, selvom du sikkert ikke har nogen ;-)
Nå nå!
ThomasBaby skrev:
Cool, tusind tak for svaret. Ved du om den engelske kan “åbne den” eller man skal igennem den danske support? :)
Alle afdelingerne kan gøre det. Men, eftersom det er grundet den danske licens, bliver din mail sendt til danskerne uanset hvilket sprog den er skrevet på.
Så det er underordnet hvem du skriver til.
Hvorfor skriver du ikke bare at du selv har meldt dig ind i ROFUS for noget tid siden og nu føler du har fået likviditet til at spille for igen.. STOP dig selv bare et godt råd
Petey skrev:Hvorfor skriver du ikke bare at du selv har meldt dig ind i ROFUS for noget tid siden og nu føler du har fået likviditet til at spille for igen.. STOP dig selv bare et godt råd
Det er jo ikke altid det er et spørgsmål om penge, eller mangel på samme.
Hvorfor ikke bare lade være med at svare, hvis ikke du kan komme med noget der rent faktisk hjælper med at svare på spørgsmålet.
Petey skrev:Hvorfor skriver du ikke bare at du selv har meldt dig ind i ROFUS for noget tid siden og nu føler du har fået likviditet til at spille for igen.. STOP dig selv bare et godt råd
Fordi det Ikke er sådan landet ligger. Jeg spørger, fordi EN VEN!!! Er kommet ud af rofus, og vil spille på PokerStars.
Hold kæft folk ser spøgelse herinde :D
Fandt selv svar via det der google.
ThomasBaby skrev:
Fordi det Ikke er sådan landet ligger. Jeg spørger, fordi EN VEN!!! Er kommet ud af rofus, og vil spille på PokerStars.
Hold kæft folk ser spøgelse herinde :D
1) Hvorfor informerer din 'ven' ikke bare supporten om, at han ikke længere er på den liste, de selv refererer til?
2) Hvorfor spørger din 'ven' ikke selv PN?
Jeg tog (for første gang) 1 måneds Rofus-udelukkelse fra 5.marts til 5. April.
Der var efterfølgende ingen problemer med at spille på PokerStars og Danske Spil.
Nilsson skrev: 1) Hvorfor informerer din 'ven' ikke bare supporten om, at han ikke længere er på den liste, de selv refererer til?
2) Hvorfor spørger din 'ven' ikke selv PN?
1: Det tænker jeg også han gør.
2: Fordi det nu engang er mig der har en bruger på PN, og ikke ham. Hvis en ny bruger, som sit første indlæg skrev om “Rofus” tror jeg også at PN’s ensomme onanister ville komme til at gnubbe sig lidt for hårdt i bavian. Også ville han nok ikke befinde sig herinde, særligt længe.
Svampebob skrev:Jeg tog (for første gang) 1 måneds Rofus-udelukkelse fra 5.marts til 5. April.
Der var efterfølgende ingen problemer med at spille på PokerStars og Danske Spil.
Af, hvad vi har kunne læse os frem til, så er der forskel på “det rofus ban” han har haft, da det har været det maksimale (1 år +). Og det er vidst lidt mere kompliceret end “almindelig bans”
Megl skrev:Det er jo dig.....
Elsker når mænd +30 år opfører sig som lille børn.
ThomasBaby skrev:
Af, hvad vi har kunne læse os frem til, så er der forskel på “det rofus ban” han har haft, da det har været det maksimale (1 år +). Og det er vidst lidt mere kompliceret end “almindelig bans”
hvis han har taget det maksimale de udbyder - så har du svaret der, for det er for life
calde13 skrev: hvis han har taget det maksimale de udbyder - så har du svaret der, for det er for life
Han sidder på hans Unibet lige nu, så han er ude af Rofus. Men nogen steder skal man også cleares af supporten.
ThomasBaby skrev:
Han sidder på hans Unibet lige nu, så han er ude af Rofus. Men nogen steder skal man også cleares af supporten.
Virker umiddelbart mærkeligt - han har ikke haft en PokerStars konto før - han manuelt har lukket derinde?
calde13 skrev: Virker umiddelbart mærkeligt - han har ikke haft en PokerStars konto før - han manuelt har lukket derinde?
Rofus er et system der udelukker dig fra spilsider der er NEM-ID baseret :)
ThomasBaby skrev:
Rofus er et system der udelukker dig fra spilsider der er NEM-ID baseret :)
jaja :D har selv været medlem en periode - men unibet er vel i princippet også NEM-ID baseret ? synes stadig det virker lidt mærkeligt jeg skulle bare skrive til ROFUS efter perioden - og så virkede det hele igen af sig selv på alle sider
calde13 skrev: jaja :D har selv været medlem en periode - men unibet er vel i princippet også NEM-ID baseret ? synes stadig det virker lidt mærkeligt jeg skulle bare skrive til ROFUS efter perioden - og så virkede det hele igen af sig selv på alle sider
Han har også skulle skrive, aner ikke om alle siderne virker, men ved at Unibet virker, og hans PokerStars gør ikke :)
Det er slet ikke så besværligt.
Som sagt, hvis han er ude af ROFUS, så skriver han til ROFUS og beder dem om at bekræfte at han er fjernet.
Det gør de nemt.
Den mail sender han så til Stars, hvor han siger:
"Jeg har tidligere været i ROFUS, men dette er ikke længere tilfældet så jeg vil gerne have min konto aktiveret igen.
Jeg har indsat mailen fra ROFUS, hvor de bekræfter at jeg ikke længere er medlem.
Venligst aktiver min konto igen."
Husk at oversæt mailen fra ROFUS til engelsk, for at gøre det hele nemmere.
JohnnyChock skrev:Det er slet ikke så besværligt.
Som sagt, hvis han er ude af ROFUS, så skriver han til ROFUS og beder dem om at bekræfte at han er fjernet.
Det gør de nemt.
Den mail sender han så til Stars, hvor han siger:
"Jeg har tidligere været i ROFUS, men dette er ikke længere tilfældet så jeg vil gerne have min konto aktiveret igen.
Jeg har indsat mailen fra ROFUS, hvor de bekræfter at jeg ikke længere er medlem.
Venligst aktiver min konto igen."
Husk at oversæt mailen fra ROFUS til engelsk, for at gøre det hele nemmere.
Han gjorde præcis det du skrev der for et par dage siden, og det virkede :)
Tak for hjælpen