Så er det efterhånden ved at være tid til årets Roskilde Festival.
Hvad siger folket til musikprogrammet ?
Synes selv programmet ser rigtig lækkert ud :) Mangler bare lige, at vejret rammer en 2-outer! 23 grader hele uge 27 tak ♥
Hvis der er nogle PN'ere, som ligger inde med et festival-anlæg, de af den ene eller anden grund ikke selv skal bruge, så smid lige en PM =)
Skål!
Lakse
Roskilde 2013
Roskilde 2013!
glæder mig vild meget - programmet er spændende i år med en masse kunstnere, som jeg godt kunne finde på at hører.
søger gerne råd til hvordan man for bygget et svedigt anlæg :D
peller skrev:
Bilbatterier, autoradio, 1 bas, 2 stk 6*9 ere, bum færdig
hvor meget kan det laves for? :D
For under en tusse hvis du køber delene på dba
Poker Noob G skrev:
For under en tusse hvis du køber delene på dba
QFT
Skal vi have et lille spil Roskilde-poker, boys?
Fedt! Jeg kan nok ikke hoste, da jeg er den eneste poker-spiller i min camp desværre.
Er ikke den største fan af programmet, men det skal ikke hindre mig i at tage afsted :)
Jeg kunne også godt være frisk på et spil!
Jeg er btw på ingen måde fan af programmet, jeg er ikke i nærheden af at være til musikken det bliver spillet, men tænker at selve stemningen omkring det hele helt sikkert skal prøves. :-)
Mine højdepunkter bliver Kraftwerk, The Lumineers, Rihanna også måske et par af Metallicas numre :-)
Har det på præcis same måde, skal nok også høre de selvsamme kunstnere + et par andre :)
Enig med at det er et sløjt program i år, ser frem til Action bronson, metallica og slipknot. Der var sick knald på sidste gang de var der.
Har fundet ud af jeg også skal på roskilde, og er helt sikkert også klar på en Roskilde poker turnering!
Kunne være nice!
Helst bare cash imo..
Tja cash er heller ikke noget problem for mig, men tror bare der er flere klar på en lille tour, og så evt. cash efter.
-når det bare er for hyggens skyld, synes jeg, det er sjovere at kunne kalde sig Roskilde festival mester end at være +5 bi's :D
Tag ind og hør C2C de er for vilde!
Er 100% klar på cash - sidste år tabte jeg min mobil midt i koordineringen af et CG på rossi, så tør ikke tage ansvaret for det - men er klar på lidt sprøjt i en af warmupdays :)
Så er det jo ligefør at man kan få betalt sin billet hvis bare man deltager i det spil?
Må tages op til overvejelse igen om man skal afsted trods noget lorte musik i år! Har man råd til Rihanna og Metallica har man satme også råd til at booke LOC igen! brok
Er jeg den eneste der synes programmet er godt? Metallica, queens of the stoneage, chase and status, c2c, disclosure, crystal castles, kendrick lamar og jeg kunne blive ved. Jeg glæder mig!
Nitram - billetten er insta-betalt i det her game :D
jewr skrev:
Er jeg den eneste der synes programmet er godt? Metallica, queens of the stoneage, chase and status, c2c, disclosure, crystal castles, kendrick lamar og jeg kunne blive ved. Jeg glæder mig!
Programmet er ikke lige noget der får mig helt op at ringe, hovedsageligt fordi jeg rigtigt kender nogen af kunsterne. Af dem du nævner, tror jeg kun jeg kender Metallica!?
- Ville ønske jeg havde været der sidste år med Wiz, Mac Miller, OFWGKTA og Rocky Asap..
Du er helt vild med Wiz, Mac Miller, Odd Future og Asap, men kender ikke Kendrick Lamar?
Giv Kendrick, Action Bronson, Joey Badass, Killer Mike og ikke mindst Angel Haze et lyt, der er helt sikkert noget du vil kunne lide imellem.
Niklasvs skrev:
Chase & Status kommer til at blive vildt!!!
Det var en fantastisk fest sidst de var forbi, Cosmopol var bare alt alt alt for lille. Absolut en af mine favorit bookings i år!
Hvad skal man regne med at bruge på Roskilde(-billet +grænsen)? Altså udover billetten, og hvis man tager til grænsen og handler inden?
-billet har jeg budgetteret med 5k
Så kan jeg næsten os regne ud du slet ikke kommer til at mangle noget? Hvad vil det absolut mindste være?
Jeg har budgetteret med rigeligt, ja. Tror ikke det er umuligt overhovovedet at klare den for 2.5k, ekslusiv indskud til spewgame, som du obv skal deltage i. :-)
Har idag været i metro og købe ind til hele ugen 600 kr blev brugt på mad & sodavand (tomatsuppe,tortellini osv) til alle 9 dage.
øl og sprut købt i tyskland for omkring 1k
så 2.5k burde snildt kunne lade sig gøre..
De gange jeg har været der har jeg brugt mellem 3 og 4k efter billet. Har kun spist mad købt på festivallen og primært også kun købt øl på festivallen. Køber du øl/mad med hjemmefra kan det nemt gøres for 2k
Ahrens- husk også at budgettere med øl til koncerterne, går ud fra, at der ikke må medbringes egne sager der.
jewr skrev:
Du er helt vild med Wiz, Mac Miller, Odd Future og Asap, men kender ikke Kendrick Lamar?
Giv Kendrick, Action Bronson, Joey Badass, Killer Mike og ikke mindst Angel Haze et lyt, der er helt sikkert noget du vil kunne lide imellem.
Sejler da, kender da både Joey Badass og Kendrick Lamar. Jeg skal sgu da stå med panda huen til Joey Badass! :D
Ad hvor er det klamt jeg ikke skal på Roskilde :-(
Havde ellers billetten og havde virkelig set frem til mit 4. år i streg, men fik så lige et job i mellemtiden, hvor chefen ikke kunne give mig fri, så nu bliver jeg nødt til at arbejde herhjemme i stedet - øv altså!
Ha' en for lækker festival guys!
musikprogrammet er ganske godkendt, men ikke ekstraordinært godt
følgende skal i hvert fald tjekkes ud, såfremt jeg ikke ligger i tomgang
broke
captain fufanu
sekuoia
binarpilot
laurel halo
flume
lemaitre
el-p
killer mike
numbers
vinnie who
kendrick
disclosure
c2c
rihanna
kenton slash demon
efterklang
iceage
joey badass/action bronson
when saints go machine
chase & status
crystal castles
kraftwerk
god spritter!
Hvor er vi poker-wise people? :-) Nogle der kan hoste?
En erfaren Roskilde-gænger der er tilgængelig til et par spørgsmål pr pm?
Spørg dog bare her?
@liderdider
Ja, du kan prøve det der sex på Roskilde Festival, og du bør bruge kondom.
Good one :-)