Jeg siger det til mig selv år efter år. "Næste år skal jeg prøve at få hørt en masse af kunstnerne op til festivallen, så jeg kan finde de fede koncerter!" Skidegod idé, hvis jeg så bare nogensinde får det gjort.
Det gør jeg i år, og til det vil jeg spørge PN til råds:
Hvad må jeg ikke gå glip af?
Er der ellers noget fra programmet, I vil anbefale?
I må meget gerne undlade at poste en masse youtube-videoer, da min computer simpelthen ikke kan åbne de tråde :)
På forhånd tak!
Roskilde Festival 2012 - Musik!
Bruce!
Jeg havde ikke hørt Santigold eller Santogold før, men det skal jeg helt klart efter at have tjekket det ud.
Apparatjik skal jeg helt klart også høre.
Så regner jeg også med:
The Shins
First Aid Kit
Bon Iver
Jack White
Lukas Graham (bobler)
Tillader mig lige at linke til en tråd jeg lavede tidligere herinde. Så kan du gøre en del af forarbejdet selv :)
www.pokernet.dk/forum/roskilde-2012-preview-spotify-playlist.html
Clock Opera er et must!
Det er super! Keep it up!
@xitaah
Nice lavet! Den kommer jeg nok til at høre hele aftenen!
@Kasper
Jeg er frisk! :)
Af "unknowns" ser Django Django meget spændende ud.
Analogik, kan også gå hen og blive en noget steneren koncertoplevelse.
Derudover er Kellermensch nuts live, det er så fcuking stort at de åbner Orange.
Husk for guds skyld at høre Jack Whites album "Blunderbuss" hvis du bare kan lide rock-musik en lille smule. Han er næppe et navn den gennemsnitlige dansker kender, men er efter min mening klart det fedeste navn på roskilde i år.
Han er iøvrigt, udover sin soloudgivelse, også frontmand i The White Stripes og The Racontours.
Paul Kalkbrenner
Analogik
Yelawolf
Just to name a few (:
Mac Miller!
Paul Kalkbrenner!
Det er house/tech-house/deep-house/techno og nok ikke hvad hovedparten af Roskilde-folket kommer for at høre, men det skal nok skabe en fest! Forhåbentlig bliver det på Arena og inkl hans bror, Fritz. De "letteste" numre at gå i gang med som ny lytter er: Aaron, Sky & Sand, Wes, Dockyard, Philadelphia og Grove.