Rounders bet365

#1| 0

Jeg har for nylig stiftet bekendtskab med en turneringsform kaldet "Rounders" på bet365.

Jeg overværede en samtale, hvor en sagde at det var smartere at købe sig ind til runde 4, hvis man har vundet et buyin til runde 5.
-Et eller andet med at få en ekstra chance., men fatter det ikke helt.

Er der nogle som kender "Rounders" og som kan forklare mig dette.

24-01-2005 21:21 #2| 0

Vil tro han mener at for et level 5 buyin kan du lave to level 4 buyins. Da 5 af 10 vindere et level 5 buyin på level 4 vil du jo stå med gode muligheder for at vinde mindst et buyin til level 5 igen og måske endda to. Håber det giver mening.

24-01-2005 21:32 #3| 0

Tror det fungere nogenlunde som step turneringerne på Party...

Kan ikke finde noget på Bet365 side men her er et link til hvordan det foregår på Party:

www.partypoker.com/news/events/steps-challenge-04.html

Mvh Mika

24-01-2005 21:32 #4| 0

Jaaaa... It makes sence to me now. Nu faldt brikkerne på plads. Tak for hjælpen :-)

24-01-2005 22:33 #5| 0

Ja ideen er helt den samme. Ved bet365 er der dog kun 10 spillere ved hvert bord og ca. det ½ buyin.

26-01-2005 18:34 #6| 0

Hejsa

Kan godt lide Step på Party, så dette må da prøves. Er der nogen der har nogen mening om hvilket Primaroom der er det "bedste"? Jeg er klar over at den primære forskel ligger i design af klientens grafik, samt nogen enkelte turneringer som kun er tilgængelige på eet site, men det kan jo alligevel være der er en vigtig forskel jeg har misset...?

Support og banking er vel mere eller mindre også det samme overalt ? Har RVegas, B356, Gaming Club og Expekt installeret, hvor skal jeg sætte grynene ind? :D

På forhånd mange tak
Jesper

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar