Royal flush freeroll poker 888.

#1| 0

Jeg spillede en sng. på 888 d. 24. Netop den dag havde de annonceret at hvis man fik nogle bestemte hænder bla. KKK, ville man vinde adgang til en $1000 Royal Flush turney.
Jeg sad med KK og ramte en K og to T'ere.
OK, ikke et set i K'er men et FH. Og en lang næse.
Sendte self. screenshot til deres support der selvf. ikke vidste en skid om det.
Det er åbenbart ikke altid en fordel at opgradere fra set til FH :(

27-04-2011 15:54 #2| 0

?? ...

27-04-2011 15:59 #3| 0

Level?

27-04-2011 16:02 #4| 0

Lige som man troede den episke tråd med de manglende 284usd fra i nat ikke kunne blive vildere sker det her!

27-04-2011 16:47 #5| 0

@xschultz 92.
Jeg kunne ikke lige finde ud af om du gjorde grin med mig. "Episk"? Fint ord. Jeg måtte lige slå det op. Og blev ikke meget klogere. Nå, men jeg blev bare lidt sur over, at fordi mit set blev et fuldt hus mistede jeg den freeroll.
Jeg er jo bare en lille lowroller der havde glædet sig til en gratis turney.
Undskyld hvis jeg stadig er episk :-)

27-04-2011 17:12 #6| 0

@ Kristeller

Tag dig ikke af det.

Der er altid nogle der prøver at hævde sig ved at nedgøre andre.

En måde der altid tager kegler er, at kommentere med referencer eller halvfærdige udsagn som modtageren så skal gætte betydningen af. Det er en klassisk metode som skal få dig til at føle du ikke helt er oppe på det niveau som de andre jo åbenbart befinder sig på!

Omend din post er lidt tynd i kanten kan jeg sagtens følge dig, og de "debattører" som kun giver dig negativ feedback istedet for ingen feedback... tjae døm dem selv, men ikke for hårdt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar