I kan godt spare jer ulejligheden…
Den er der ikke endnu, selvom 180k andre også synes det er sjovt at sidde i kø 😂
selv tak…
I kan godt spare jer ulejligheden…
Den er der ikke endnu, selvom 180k andre også synes det er sjovt at sidde i kø 😂
selv tak…
Jeg gider ikke tjekke... Jeg skal betale tilbage.
Har jeg regnet rigtigt, er jeg nede med 319 kroner...
Jeg stillede mig i kø tidligere og har lige været igennem.
Resultatet stemmer med hvad jeg kan se i den skatteguide app (omtalt tidligere år for ikke at være præcis).
Blot til info, hvis nogen ikke kan vente....Tag dog resultatet som vejledende.
Det er vel efterhånden årets eneste mulighed for cashout for majoriteten af pokerspillere herinde ;)
6000 tilbage - noget mindre end jeg plejer, men er ok tilfreds da det også kunne ha gået den anden vej:)
MrFlex skrev:Jeg får 22.548,28 kr.
Mange tak, SKAT.
Jeg tror du kan takke dig selv for at have betalt for meget i skat gennem 2022😉
Jeg er også bare en af dem der satser på at skatten passer når det skal gøres op😃
Ja ok.. der skulle kun 7 svar til i år før den første “jamen det er jo dine egne penge” besked kom :D
Micebulldogs skrev:Ja ok.. der skulle kun 7 svar til i år før den første “jamen det er jo dine egne penge” besked kom :D
Haha. Han er dén person i år. Sjovt
27k / Skatteguiden ramte i øvrigt plet.
Glad i og med jeg som altid er blank, men havde håbet på guiden havde ret 😃
Aurvandil skrev:Det er vel efterhånden årets eneste mulighed for cashout for majoriteten af pokerspillere herinde ;)
Jeg vandt en turnering i onsdags.
Weird. Loggede ind på to forskellige måder. Den ene er jeg 58000 og den anden 460.000 i køen.
Jensen skrev:Weird. Loggede ind på to forskellige måder. Den ene er jeg 58000 og den anden 460.000 i køen.
Jeg fik 10.898,- af mine egne penge retur.
Jeg kan ikke taste befordring ind i forskudsopgørelsen, da det svinger meget med kørsel, og jeg får også kørepenge for nogle af de kørte km. Så det er altid kærkomment at taste årsopgørelsen ind :-)
arigold skrev:
Hvad er den hurtige måde?
TastSelv kode plejer at være den hurtigste
relojoto skrev:Jeg tror du kan takke dig selv for at have betalt for meget i skat gennem 2022
Hvad snakker du om? SKAT betaler mig 22.000 kr 🤗
Jeg kan se at de procentvis flytter sig lige hurtigt, så selvom Tast-selv-kode delen er mindre, kommer man ikke hurtigere igennem, hvilket jo giver god mening.
His Dude skrev:MitID
TastSelv kode:
Men du kommer ikke tidligere ind med TastSelv, selvom det er færre i kø. Det er stort set det samme.
77 grønne kroner.
moniulven skrev:puha skal af med 76.000- det gør dog ikke noget da det er grundet et rigtig godt aktieår i 2022 hvor jeg har realiseret gevinster for et pænt beløb
Teach me!
12k - det var en dårlig forretning at indbetale 16,5k i restskat i december :D
Argyle_DK skrev:
Teach me!
*
14k tilbage, men mangler lige befordring og lidt andet, så regner med 20k.
Konen får 6k tilbage, så ingen bét dér 👍
Jeg landede på 22.000 tilbage.
Skatteguiden havde ikke taget kørsel med i beregning, men ramte ellers plet, på trods af et år hvor jeg har solgt og købt hus i en anden kommune.
6k her, skatteguiden sagde minus 8k det sagde skat også indtil befordring kom på. tilfreds med at ramme rimelig
4.500 ned i hullet.
Lige over 500kr tilbage. Det er ret skarpt ramt, og dejligt det igen er grønne tal som det plejer at være.
-8k før befordring, så bliver nok -6k efter.
Min største misser i mange år. Jeg skal af med en god sjat, grundet en dum fejl af mig i forskudsopgørelsen.
ikke voldsomt, men nok til at jeg er irriteret, da jeg mener, jeg har pænt styr på opgørelserne.
nåh... Men tak for lån af pengene Skattebasse.
NanoQ skrev:Min største misser i mange år. Jeg skal af med en god sjat, grundet en dum fejl af mig i forskudsopgørelsen.
ikke voldsomt, men nok til at jeg er irriteret, da jeg mener, jeg har pænt styr på opgørelserne.
Du kan også bare se det som, at du indkomst-wise har overgået forventningerne😊, mens alle os der skal have penge retur, har præsteret under😔.
NanoQ skrev:Min største misser i mange år. Jeg skal af med en god sjat, grundet en dum fejl af mig i forskudsopgørelsen.
Har du lokaliseret fejlen?
Jeg gad ikke selv kigge mere ind i det kl. 5 i morges, men jeg planlægger bestemt at finde ud af hvordan jeg kunne ramme så meget forkert selv (12k), da jeg indbetalte ekstra ultimo december. Umiddelbart tror jeg, at det er mit rentefradrag fordi jeg har konverteret fra lavt forrentede faste lån til variable og i den forbindelse har sjusset forkert, da jeg lavede beregningen slut december. c
Skal af med godt 15K, lidt lavere end det jeg regnede med/ frygtede renten er noget lavere end min kassekredit så skulle gerne have været lidt tættere på max der kan indregnes i 24
Det var en af de trælse oplevelser. Vidste godt jeg endte i det røde, men at den skulle blive femcifrede gjorde alligevel lidt nas