rulle på 200$ hvilken plan?

#1| 0

Jeg vil bare hører om hvilke niveu jeg burde starte på med 200$ på stars. vil spille tours og sng. er det 5$ jeg burde starte på og kører derudaf der og så rykke op når jeg har 40 buyin til næste level og ned igen når jeg taber 20 buyin der eller er det for stramt altså skal der flere buyins til?
ville gerne kører dem op til at spille 20$ sng da det har kørt ok før dog aldrig spillet en stor sample der.
håber på lidt ideer

28-03-2009 07:47 #2| 0

spiller ikke SnG's og tours, men ved det kræver flere BI's end cash.

100-200 BI's til SnG og tours
og 50-100 til cash

selvfølgelig alt efter ens ROR, og når man er hobbyspiller kan man jo oftest sagtens have en løsere BRM.

ydermere behøver man jo ikke have alle pengene inde på klienten, hvis man er klar til at redeposite hvis man buster, hvilket jeg går ud fra du vil på de limits.

Så hvis man nu effektivt har $1000 tilgængelig som man kan tåle at tabe, så er det måske smart at deposite 200ish som du har planer om og så spille en lidt mere dynamisk BRM, hvor man rykker lidt hurtigere op og ned.

28-03-2009 08:08 #3| 0

jeg har 200$ inde og thats it. ikke noget redeposit muligheder.

28-03-2009 08:08 #4| 0

100-200 BI til SNG er kæmpe overkill med mindre du både lever af det OG spiller et højt limit, med høj varians og relativ lav ROI.

Hvis du starter på $5 er 40 BI rigeligt (selvfølgelig kun såfremt du er en vindende spiller).

Sørg for at enten få rakeback eller bonus til at booste din rulle.

28-03-2009 08:14 #5| 0

Hmmm, det er de færreste steder du kan få det maksimale ud af en first-time deposit bonus med "kun" $200.

Har du en account med rakeback du kan spille på?
Evt hvis du har signet op hos Betfred gennem PN tidligere, der kan du få $250 i reload hve rmåned.

Ellers er FTP et fint bud (igen forudsat rakeback)

28-03-2009 08:25 #6| 0

de 200$ er på stars. det er bare som hygge men stadig vil jeg gerne se rullen vokse.. overvejer dog at trække ud og ind på Betfred der har jeg bonus klar nemlig. men må lige overveje. det er fordi jeg har fået nogle penge tilbage fra gammel gæld på stars så ved ikke lige om de bare kan trækkes ud

28-03-2009 08:33 #7| 0

Jeg ville bare prøve at trække dem ud. Medmindre det er noget du gør ofte tvivler jeg på de gør et problem ud af det.
I værste fald siger de "hov, hvad laver du" og og fortæller at du skal spille lidt før du må cashe ud efter en transfer.

28-03-2009 08:48 #8| 0

tja må overveje for Betfred der får jeg 10$ pr 15 raked dollar plus race må være bedre. og deres tours er vist blevet bedre derinde. dog er stars jo også godt dog minus pga ingen rakeback..
ved i om man får svar på cash out med det samme? længe siden jeg har cashet out efter hånden.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar